voor Loth

ach lieverd toch!!!! wat ontzettend balen zeg!!! hij zou idd nu toch echt wel positief moeten zijn al was het maar een heeeeeel licht streepje he...pfffffffffff kan me voorstellen dat je er minder in gaat geloven en dat je je verteld hebt...ik zou zeggen doe een ovutest, is die meteen positief ( dus donkere streep) dan ben je toch zwanger, maar weinig cg in je bloed, mischien is dat een optie??? is deze ovutest nega, dan ben je denk ik toch niet zwanger...kan het bijna niet geloven had echt gedacht dat je zwanger bent, zeker met al die klachten erbij....weet het nu ook ff niet meer schat!

knuffelllllllll

Bedankt dat je me steeds maar weer aanhoort hihi. Heb net even zitten zoeken op internet en je leest best vaak dat vouwen pas een week of langer na nod positief testen maar toch. Merk dat ik nergens anders meer aan kan denken ben er echt de hele dag mee bezig en kan je vertellen dat ik er niet bepaald gezelliger op wordt. Misschien i.id een ovutest maar die is toch niet om zwangerschap mee op te sporen? Wil mezelf niet meer valse hoop geven dan dat ik al heb. Ben nu ook eigenlijk wel klaar met al dat getest. Kost een fortuin en levert niets op.

Hey Meiden,

Jeeeeezus, ik moest gewoon 4!! pagina's terug lezen, jullie hebben heel wat bijgebabbeld zeg.
Balen Loth dat je nog steeds niet weet, wordt je toch niet goed van. Hopelijk kan je het toch een beetje van je afzetten ( hoor mij, was er ook alleen maar mee bezig) en kan je volgende week hopelijk positief testen.

Heb gelezen dat jullie het ook over jullie geboortekaartjes hebben gehad van de 1e. Wij hadden gewoon een heel strak kaartje. Ook wij hadden de tekst:
Wat ooievaar?
Niks ooievaar
Gewoon je weet wel
En nu ben ik geboren

Gewoon simpel dus, gewoon hoe het is zeg maar. Verder geen poespas, ik houdt niet zo van die zoetsappige dingen ( sorry edtih )

Vandaag gewerkt, best erg druk gehad, morgen weer een dagje vrij.
Heb van de week de slingers al opgehangen voor de carnaval....ben niet zo'n hele grote carnavalsvierster maar ga toch 2 dagen met dochterlief wel feesten.
En jullie?? Ik denk dat alleen sweety carnaval viert of niet??

Lotje

He lotje,

ja je mist heel wat als je er even niet bent haha! Ik vier inderdaad geen carnaval zou niet eens weten wanneer het is haha!

kussss

Ps leuke tekst hadden jullie op het geboortkaartje hahaha  die kwam je toen best veel tegen athans hier wel

Meiden ik hou het voor gezien voor vandaag. Kruip lekker bij mijn mannetje op de bank en ga proberen de komende dagen het hele wel niet ongi worden proberen van me af te  zetten. Denk dat ik jullie morgen nog wel spreek want ik moet van de week al een paar dagen missen haha (We gaan woensdag lekker even 3 dagen naar de ardennen verjaardagskadootje voor me vriend) hoop dat ik tegen die tijd toch wel meer zekerheid heb haha.

Fijne avond nog!

Liefssss

En nu niet meer teveel kletsen he anders moet ik morgen net als lotje heeeeeeel veeeel bijlezen hahahaha!

kusssss lieve loth, sterkte met wachten!!

leuke tekst lotje hahaha vind hem wel grappig!

ik ga ook film kijken ben moe en misselijk...
tot morgen weer!!

knuffel

He jullie hebben helemaal niet zoveel gekletst gelukkig maar anders had ik zoveel bij moeten lezen haha. Volgens mij voor het eerst sinds dagen dat we s'avonds niet 100 berichtjes hebben getypt haha.

Nou hier nog steeds niets heb wel ontzettend ongi gevoel dus hoop zo dat het doorzet! Dan kan ik ook lekker op naar ronde 2 en weet ik waar ik aan toe ben. Hoewel we gaan woensdag lekker 3 dagen met z'n tweeen weg dus die ongi mag nog wel even wachtenhahahahaha

Hebben jullie ervaring met de testen van sensitest? Zowel de ovu als zwangerschapstest? Zo ja zijn die een beetje goed? Zo niet welke gebruiken jullie dan? Heb namelijk besloten volgende maand maar ovu testen te gaan gebruiken hihi

Liefssssss

heee bibische!!

nog niks hmzzzzz....ik blijf geloven dat je zwanger bent hoor, ik geef het niet op tenzij die RD komen bij je, maar dat zie ik niet gebeuren!!! Ik ben niet zo lekker vandaag en mijn vriend ligt ook ziek op de bank...schiet dus niet echt op...maar mannen zijn zoooooo veel zieliger he, ik moet gewoon nog boodschappen halen, de was doen, heb natuurlijk justin de hele dag hahahaha zijn die van jullie ook zo erg??? en klagen he...pfffffffff allemaal pijntjes...tis maar goed dat die niet zwanger kunnen worden anders hadden wij vrouwen echt 9 mnaanden lang ellende woehahahahaha...ik gebruik de ovutesten van www.testjezelf.nu lekker goedkoop en makkelijk. ze hebben alles en snel thuisbezorgd ook! ik zit nu op dag 4 of dag 6 van mijn cyclus en begin te testen vanaf dag 13 ongeveer...ff kijken hoeveel afscheiding ik dan al heb, als er nog niks is test ik wat later. snap zo wie zo deze mnd niks van ijn cyclus dus tja...we zien wel!! doe je nog een keer een test?? zo ja, wanneer??? moet toch een keer een heeeeel licht streepje komen te staan toch?? tis nu al 5 dagen overtijd??

ff iets leuks: wij gaan trouwen!!!! 23 juni, lekker vroeg op een maandag, verder niks bijzonders lekker een hapje en een borreltje en that's that!! ben nl al keertje getrouwd geweest, dus hoeft voor mij eigelijk geen groot feest meer en mijn vriend vind het gelukkig best...mooi pakje voor justin dat wel hahahahah

tot vanaaf weer!! of eerder!! kussssssssss

Terug
Bovenaan