heee bibische!!
nog niks hmzzzzz....ik blijf geloven dat je zwanger bent hoor, ik geef het niet op tenzij die RD komen bij je, maar dat zie ik niet gebeuren!!! Ik ben niet zo lekker vandaag en mijn vriend ligt ook ziek op de bank...schiet dus niet echt op...maar mannen zijn zoooooo veel zieliger he, ik moet gewoon nog boodschappen halen, de was doen, heb natuurlijk justin de hele dag hahahaha zijn die van jullie ook zo erg??? en klagen he...pfffffffff allemaal pijntjes...tis maar goed dat die niet zwanger kunnen worden anders hadden wij vrouwen echt 9 mnaanden lang ellende woehahahahaha...ik gebruik de ovutesten van www.testjezelf.nu lekker goedkoop en makkelijk. ze hebben alles en snel thuisbezorgd ook! ik zit nu op dag 4 of dag 6 van mijn cyclus en begin te testen vanaf dag 13 ongeveer...ff kijken hoeveel afscheiding ik dan al heb, als er nog niks is test ik wat later. snap zo wie zo deze mnd niks van ijn cyclus dus tja...we zien wel!! doe je nog een keer een test?? zo ja, wanneer??? moet toch een keer een heeeeel licht streepje komen te staan toch?? tis nu al 5 dagen overtijd??
ff iets leuks: wij gaan trouwen!!!! 23 juni, lekker vroeg op een maandag, verder niks bijzonders lekker een hapje en een borreltje en that's that!! ben nl al keertje getrouwd geweest, dus hoeft voor mij eigelijk geen groot feest meer en mijn vriend vind het gelukkig best...mooi pakje voor justin dat wel hahahahah
tot vanaaf weer!! of eerder!! kussssssssss