voor Loth

Heeee maar dat is ook leuk nieuws! Gefeliciteerd!!! Klein maar fijn he?

Ja mannen zijn altijd zieliger die van mij ook hoor en het erge is dat ie dan wel te werk kan maar thuis zo ongelovelijk zielig is en niets kan! hahaha.

Hier nog wenig veranderng wel de hele dag zo een beurs gevoel zeg maar en een uurtje terug volgens mij wat rood/bruine afscheiding (Dat ik te zien maar Thijmen stond naast me dus ja dan ga je niet uitgebrsd kijken hhi) maar nu weer helemaal niets! Heb besloten net meer te testen tot we terug komen uit belge als k dan nog niet ongi ben ga ik weer testen.

Tot zo!

tjeeeeeeeeee dan pas weer testen????pff knap hoor, ik zou het werkelijk niet kunnen, zou cht iedere ochtend een testje wagen, maar dan wel van die goedkope hahahahahha

Gelukkig ben ik niet de enge die af en toe wazig is he? Maar het is nog steeds een leuke banner hoor!
En weet je ik ben er ondertussen zo van overtuigd dat ik niet zwanger ben dat ik het ook niet moeilijk vind om niet te testenn. Vind het zonde van het geld. En het moet zeggen dat ik een stuk gezelliger ben nu ik er niet zo mega meer mee bezig ben hahaha

tja kon de banner zo 1 2 3 niet meer vinden dus dacht ik zet um der weer ff op kank hem weer terug vinden ahahahha! schiet al op he, dag 4 of dag 6 als ik die brune zooi meetel, maar ja, weet niet hoe ik moet tellen dus gok maar wat!

niet meer ?? goh...maar je bent ook niet ongi, of iets wat daar op lijkt dus tja??? nmaar ik denk ook heel voorzichtig dat je na ruim 5 dagen toch wel iets van een heel licht streepje zult moeten gaan hebben he aangezein je lichaam pijlsnel HCG aanmaakt nu! in de eerste weken verdubbelt het per dag!! dus tja...lastig hoor!!

Àch het is ook zelfbescherming. En wat je zegt nu zou ik toch wel een heel klein vaag streepje moeten kunnen zien. Maar het HCG verdubbeld toch net elke dag maar in de 2 a 3 dagen dat lees ik tenminste overal.

in het begin loopt het idd nog niet o hard, maar in de 2de week gaat die HCG erg snel tot aan je 13de week geloof ik, daarom mag je totaan je 12de week meedoen aan moeders voor moeders

Ah op die manier, nou ja we wachten wel af meer kan ik niet doen helaas. Zou het toch fijn zijn als je in je lichaam kon kijken he? Gewoon even zien het ervoor staat. hihi
Tis rustig vanavond

Terug
Bovenaan