A
Anoniem
Guest
dames...heb toch ff wat goed nieuws!! ik denk dat ik mischien wel zwanger ben...ik heb al tijdje ongigevoel, voordal als ik in bed lig, verder niks, maar dit had ik bij justin ook..dus denk gooi er eens een testje tegenaan, zomaar midden op de dag, zonder 4 uur gewacht te hebben en wat denken jullie....een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, echt heel minimaal, maar net genoeg dat ik het me niet inbeeld!!! dussssssss....maar mijn NOD is pas 10 januari woehahahahah dus das pas zondag en dat wil dan zeggen dat ik al 6 dagen voor mijn NOD positief test. Maar ben echt gematigd blij, want kan gewoon mis gaan he en zondag ongi worden. Is me al eerder gebeurt dus ik wacht nog paar daagjes af en test opnieuw...spannend he...duimen jullie voor me aub?? gohhhhhhh wist niet wat ik zag!!! maar 1 keer geklust en ruim voor mijn eisprong dus had echt totaal geen hoop!!! vond het ook niet erg he ivm met onze bruiloft...maar als het echt zo is nou dan is dat prachtig toch!!! Ik zeg og ff niks tegen mijn vriend want die is heel nuchter en zegt toch wacht maar af....dan verras ik hem met een leuk truitje die justin aan heeft met daarop, hoera, ik word grote broer!!! Maar niet op de zaken vooruitlopen he...wacht nog paar daagejs af voordat ik weer test doe hoor!!! raar wel...snap er niks van, die zaadjes leven echt heel lang dan he!
nou tot vanavond, dan kom ik natuurlijk!!!! xxxxx
nou tot vanavond, dan kom ik natuurlijk!!!! xxxxx