voor Loth

dames...heb toch ff wat goed nieuws!! ik denk dat ik mischien wel zwanger ben...ik heb al tijdje ongigevoel, voordal als ik in bed lig, verder niks, maar dit had ik bij justin ook..dus denk gooi er eens een testje tegenaan, zomaar midden op de dag, zonder 4 uur gewacht te hebben en wat denken jullie....een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, echt heel minimaal, maar net genoeg dat ik het me niet inbeeld!!! dussssssss....maar mijn NOD is pas 10 januari woehahahahah dus das pas zondag en dat wil dan zeggen dat ik al 6 dagen voor mijn NOD positief test. Maar ben echt gematigd blij, want kan gewoon mis gaan he en zondag ongi worden. Is me al eerder gebeurt dus ik wacht nog paar daagjes af en test opnieuw...spannend he...duimen jullie voor me aub?? gohhhhhhh wist niet wat ik zag!!! maar 1 keer geklust en ruim voor mijn eisprong dus had echt totaal geen hoop!!! vond het ook niet erg he ivm met onze bruiloft...maar als het echt zo is nou dan is dat prachtig toch!!! Ik zeg og ff niks tegen mijn vriend want die is heel nuchter en zegt toch wacht maar af....dan verras ik hem met een leuk truitje die justin aan heeft met daarop, hoera, ik word grote broer!!! Maar niet op de zaken vooruitlopen he...wacht nog paar daagejs af voordat ik weer test doe hoor!!! raar wel...snap er niks van, die zaadjes leven echt heel lang dan he!

nou tot vanavond, dan kom ik natuurlijk!!!! xxxxx

Woehahaha, Sweety,

Mag ik je alvast feliciteren????

GEFELICITEERD........helemaal super hoor.....

Kus lotje

Jaaaaa sweety natuurlijk duim ik voor je!!!!!! Jeetje wat een verassing maar ja wanneer je er niet mee bezig bent gebeuren de grootste wonderen. Oh meid ik ben zo blij voor je  (en stiekem een beetje jaloers hihi) Hoop dat je zondag een giga streep hebt lieverd.
Wacht nog even met mijn ofiiciele felicitatie hoor totdat je echt 100000000% zeker bent.

Kussss

hihihihi ja ben stiekum ook wel beetje blij, maar ben wel beetje bang dat ik dat streepje mischien wel inbeeld....ookal zie ik het toch echt denk ik hahahah erg he hoe maak je jezelf gek! maar ik wacht echt nog ff of het goed blijft gaan, heb al eerder positief gestest voor NOD en alsnog paar dagen na NOD ongi dus..vroege MK heet dit he, dus ik hoop nog ff niet te veel, dan valt het niet tegen. snap er niks van!!! had idd echt totaal niet op gerekend...pfffffffff...nou als het geen voorgeprintte streep is of ik het me niet inbeeld dan heb ik toch nog een streepje over paar daagejs toch???

Loth, hoe gaat tie meis>>>had echt gedacht dat jij eerder zwanger zou zijn hor!!! mischien jij ook deze maand?? mits het bij mij echt is dan hahahahaha

lotje, dank hoor, maar blijft nog ff spannend hoor

Zou wel erg leuk zijn om te gelijk zwanger te zijn he??? Baal zo van mijn lange cyclus! Ik denk dat ik vrijdag echt mijn ei heb gehad maar zeker weet ik het niet. Zit nu op dag 20 dus moet nog 14 dagen wachten!!!!!! Duurt me echt veel te lang maar ja. Heb af en toe een ongi gevoel en me borsten zijn wat gevoelig maar ja dat zegt echt niets want dat heb ik sinds het verwijderen van me spiraaltje steeds gehad in de laatste 2 weken dussss wachten wachten wachten. Stiekem hoop ik er wel op, we hebben goed ons best gedaan en dit is de 3de maand zonder verbehoedsmiddelen en dat was bij thijmen ook de maand dat het raak was maar ja daar kun je nu natuurlijk niet van uit gaan.

6 dagen voor nod is wel heel vroeg he? Zou als ik jou was wel even wachten met testen tot vrijdag ofzo dan zal je wel een duidelijkere streep krijgen.

kusssss

Hoi Sweety,

ik zit net je verhaal te lezen en herken hier mijn eigen verhaal in. Ik heb vandaag ook getest. (nod op 11 febr!) Had ook een vage streep. Ik moest er beetje moeite voor doen eerst maar nu kan ik hem zo zien. (al is hij nog steeds vaag) Ik durf ook nog niet al te blij te zijn hoor maar stiekem kriebelt het al wel.
We gaan over 2 of 3 dagen nog maar eens testen.
(wachten tot na mijn nod is me te lang hoor)
Maar zit ook in achterhoofd dat het nog fout kan gaan. Jij hebt dat eerder meegemaakt lees ik; toen had je dus ook al positieve test gehad?
Ik duim voor ons allebei hoor!

Groetjes Theolien

jaaaaaaaa Loth duim me suf voor je hoor, ongeacht of het goed gaat bij mij of niet!!!
ronde 3 is magisch voor je!!! voel verder niks trouwens.

theolien goh spannend ook voor jou dan!! dit is mijn ronde 2 pas en die van jou?? of had je dat al getypt?? woehahahah dan heb jij 7 dagen voor NOD al positef getest....ik dacht dat ik vroeg was!!! nou als ik het me niet inbeeld en het is geen voorgeprogammeerd streepje dan staat deze er over een paar dagen ook nog toch?? en ja, ik heb het idd al meegemaakt een vroege MK, dat viel echt super tegen...dus hopelijk pakt het goed uit voor ons allebei!!!

Ja de magische 3de ronde alleen wel met een andere man he ? hihi
Ik zit heerlijk me misselijk te vreten aan kroepoek heerlijk!

Trouwens als je wel echt zwanger bent dan mag Edith nog niet hoor want dan blijf ik alleen achter snik! (Nee hoor geintje edith ik duim ook heeeeeel hard voor jou!)

Kussss

Terug
Bovenaan