voor Loth

ik blijf zo wie zo bij je lieverd, laat je echt niet alleen hoor zusje!!! En tis echt nog niet zeker dat ik zwanger ben hoor, ben echt wel realistisch

kroepoek?? hahahaha wel lekker ja...vooral die met kruiden mjummie...ben aan het afvallen, maar ja, als ik zwanger ben kan ik dat wel weer vergeten he ahhahahaha maar ben der al 3,5 kwijt dus das mooi meegenomen toch?

Weet je wat ik plotseling echt een heel raar idee vind dat het zomaar raak kan zijn. De 1ste maand was het niet gepland. (me spiraaltje was er net uit en de ha zei dat ik dan die week ook wel ongi zou worden dus toen ik krampjes kreeg dacht ik daar komt me ongi dus wij lekker vrijen zonder condoom bleek 2 weken later dat het ws me eisprong was die ik voelde want werd pas 2 weken later ongi!) Dat was een zeer spannend maandje. De 2 de maand hebben we achteraf niet op het goede moment gelkust en deze maand..... raar hoor voelt alsof we er nu dan echt voor zijn gegaan hihi.

Meiden ik ga zo slapen ben nog steeds bekaf! Kort nachtje gehad afgelopen nacht dus hoop vanacht meer slaap te krijgen hahaha.

Heb trouwens nog steeds af en toe  steekjes in me buik wat zal dit zijn? en ook af en toe zo een   'beurs' gevoel daar beneden zeg maar. Heel vreemd dat heb ik eigenlijk alleen als ik ongi moet worden dat beurse gevoel.

Kussss

owww ga je al slapen lieverd?? okeeeeeeee jammerdebammer!!
en die steekjes??? je zit op dag 20?? en op welke dag je eisprong dan??

slaap lekker!!
xxx

Dat doe je goed 3,5 kilo knap hoor! Ik heb het doozettingsvermogen er niet voor!
En inderdaad wie weet mag je volgende week weer lekker aan de snaai geen dieet meer, dik wordt je dan toch haha.

En ja je moet ook realistisch blijven maar ja...je kan niet ontkennen dat het er wel erg op begint te lijken he? Ik ga duimen tot ik blauwe duimen heb hoor!

Dat weet ik dus niet zeker. Vorige keer was het dag 20 of 21 dus dat zal ongeveer nu zijn maar vrijdag waren de steekjes en de zin zeg maar het ergst en nu begin ik weer gevoelige borsten te krijgen en dat heb ik steeds als me ei sprong gehad heb dusssss. Ach we wachten af voor de zekerheid morgen nog even klussen hihi

Ik ga nu echt (ben helemaal misselijk van de kroepoek hihi) Ben er morgen wel weer even weet alleen niet hoe laat.

Kussssss

Alaaf ladies!

Ik heb lekker gecarnavalt en zelfs gedronken! Dat doe ik zelden, maar hé, nu kan het nog zullen we maar zeggen! ;-) Wij hebben gisteren (net als half nederland) ook naar Peter r. de Vries gekeken. Wat een debiel zeg, die Joran! Kon wel een psychopaat zijn, zo emotie-loos! Ik kreeg het gevoel dat die Natalee misschien alcohol-vergiftiging/comazuipen heeft gehad...als het tenminste nu wel waar was, wat die Joran zei.

Sweety, gedicht was idd van Toon Hermans, die heeft nogal wat mooie teksten gemaakt hè! Zeg, wat een spannend nieuws! Zou het echt zo zijn? Ik weet in ieder geval nu al dat ik voor de digitale zw.test ga! Ik wil geen mogelijke vage streepjes, ik wil gewoon een wel of niet zwanger, lekker duidelijk! Ik ga voor je duimen meid! En niet te snel weer testen hè, wacht nou gewoon ff af, kost je handen vol geld! ;-)

Loth, wij gaan zeker niet voor een 3de, dus ik weet dat de komende zwangerschap m'n laatste zal zijn. De afgelopen paar jaar ben ik bang geweest dat mijn 1ste zwangerschap meteen mijn laatste was, zonder dat ik me er op dat moment bewust van was. Dat idee vond ik zo erg! Dus ik hoop dat ik lekker zal kunnen genieten, me net zo goed voel als de 1ste keer, m'n man niet meer door z'n rug zal gaan en nu dus míj kan steunen bij de laatste loodjes ;-) dat Bente ook mee kan genieten van het aanstaande brusje, dat de waterbevalling waar ik op hoop door kan gaan (want er komt geen volgende kans meer). Ik hoop dus op heel veel! Maar laat ik eerst maar eens zwanger worden!

Lotje, jij ook lekker carnaval gevierd? Nog maar 1 dagje en dan is het weer gedaan met de 3 dolle dagen! Vreselijk hè, dat wachten op de echo! Kan het me nog helemaal herinneren! Ik heb de 1ste keer geen nekplooimeting laten doen en zal dat bij de 2de ook niet doen. Ik had het er toevallig van de week nog over met een goede vriendin (tevens VK). Je moet je afvragen wat je zou willen doen met de uitslag. Stel dat de meting verhoogd risico laat zien...wil je dan meer testen (met gevaar voor de zwangerschap)? En stel dat uit die testen iets komt, zou je de zwangerschap dan willen afbreken? En liggen jij en je partner op 1 lijn wat dit betreft? Allemaal moeilijke vragen die je jezelf zou kunnen stellen voordat je een risicobepaling laat doen. Succes! ;-)

Liefs, Edith.

OOOOOOh Sweety,

Sorry dat ik zo enthousiast je feliciteerde maar goed, dat neem ik dan nog maar even terug totdat je echt heel zeker bent

kus Lotje

Terug
Bovenaan