voor Loth

geeft niks lotje, was goed bedoelt he..maar ik denk werkelijk niet dat ik zwanger ben, had vanochtend een nega test met kruidvat test, dus ik wacht rustig af...weet ook niet waarom de apotheektest wel positief was, mischien een voorgedrukt streepje? geen idee

Loth, het ziet er naar uit dat ik zo wie zo lekker blijf, en dat jij mischien toch eerder zwanger bent dan ik..:)

edith, hoe gaat tie verder?? leuke carnaval gehad?? alaafffffffffffffffffff!!

xxx

He sweety wel balen dat je nu een negatieve test hebt zeg! Nou ja misschien over een paar dagen nog testen? Wie weet.... ik duim nog steeds voor je.

Nou weet ik niet meer wat ik nog meer wilde schrijven! Schiet lekker op. Ga zo lekker slapen. Beetje bij tanken heb ik wel nodig! Vanochtend Thijmen naar het kdv gebracht en weer naar bed gegaan, sliep binnen 2 tellen en werd pas om 13.00 wakker! Maar goed ben alweer moe dus was blijkbaar nog niet voldoende hihi.

Kusssss

hee meiden,

Voor mij is het alweer over...ben gister ongi geworden,  6 dagen te vroeg!!!
zo maar pats boem ineens zonder aankondiging...vandaag heel weinig bruinverlies,
maar dat gaat morgen waarschijnlijk over in rood...ik had echt een positieve test, heb net nog eens gekeken en ik heb echt geen streepje ingebeeld, maar oke, waarschijnlijk een foutieve test. Jammerdebammer....had toch wel beetje hoop erop ondanks dat we maar 1 keer geklust hadden en dagen voor mijn ei, de wonderen zijn soms de wereld nog niet uit he...maar helaas, niet bij mij dus...zou mooi kado geweest zijn zo na de dood van mijn oma...maar oke ik tel de rondes toch niet meer omdat we voorlopig er niet voor gaan, pas na de bruiloft in juni. Blijf wel lekker jullie volgen hoor!!! en hopelijk ben jij Loth en Edith snel zwanger!!! duimerdeduimduim!!! Ik heb vanavond avondwake en morgen de begrafwnis, dus 2 vervelende dagen voor de boeg. ben er wel vanaaf ff om bij te lezen maar ga op tijd slapen. Heb het wel weer even gehad....

jullie dikke knuffel lieverds en bedankt voor de felicitaties, alleen niet terecht hahahaha

knufffffffffff

hoi hoi,

hier verder geen verandering...heeeeeel minimaal bruin verlies verder niks, alleen bij het afvegen...dus dan morgen mijn ongi waarschijnlijk...had ik de vorige keer ook he, 5 dagen te vroeg ongi, eerst 2 dagen bruin en toen ongi, nu dus 6 dagen te vroeg bruin, maar wel veel minder dan de vorige keer en nu naar 2 dagen nog steeds geen ongi...hopelijk zet het snel door...

verder net terug van de avondwake van oma, was de allerallerlaatste keer dat ik haar zag....nu nooit meer....zucht....

xxxx

He sweety,

Goh dus nu al ongi? Jou lichaam weet ik niet wat het wil he? Wel jammer meid.
Ik hou het even kort want moet nog even strijken en tassen pakken (Morgen slaapdienst en Thijmen gaat naar zijn vader)

Kijk zo wel of je er bent.

Hoe was de avondwake trouwens?
Mocht ik je niet meer spreken heel veel sterkte morgen, ik denk aan je!

Kusss loth

Ik kom morgen trouwens wel even lezen maar weet niet of ik ook kan typen heb slaap dienst en dat betekend dat ik om 23.00 ' klaar' ben.

Morgen mijn sollicitatie duimen jullie voor me?????

Ja raar idee he? Lag ze er nog steeds mooi bij?

Kan het trouwens geen innesteling zijn????

hee lieverd,

ja ze lag er mooi bij dat wel, maar wel heel raar en onwerkelijk allemaal hoor...
bedankt voor het vragen meis,

tuurlijk duim ik morgen voor je!!! toi toi, je kunt het!!! overtuig ze maar waarom ze jou moeten hebben en niemand anders!!!

geen idee of het innesteling is. ik ben ff klaar met testen en wacht rustig af dan merk ik het vanzelf wel..maar denk het niet hoor, ik denk dat ik morgen ofzo gewoon echt ongi owrd, heb nl ook echt geen k;lachten alleen af en toe dat ongi gevoel, maar dat kan komen omdat het eraan zit te komen he! verder had ik bij justin ook geen klachten hoor, maar toch. ik geloof er werkelijk niet in!

knuffel

Nou ja afwachten maar he? Ik hoop voor je dat je snel echt ongi wordt of anders een positieve test in handen hebt. Vorige maand zei je nog tegen mij ik zou blijven testen tot ie positief wordt haha terwijl ik er al niet meer in geloofde dus niet zo snel opgeven he!

Kussss

Terug
Bovenaan