voor Loth

Zo de tassen zijn gepakt! Gek eigenlijk de eerste keer dat ik me tas pakte voor een slaapdienst vond ik dat echt zo leuk en spannend enzo en nu? Kan niet wachten tot het niet meer hoeft!

das waar, van een ander is het altijd anders he hahahaha gunde het je zo!!!
maar ik doe geen test meer voorlopig hoor echt niet, vind het zonde hahahahaa terwijl jij dat wel moest ja...maar jij had geen bruin verlies he en allerlei klachten, ikke wel bruin en geen klachten dus tja...wacht rustig af, ben der deze keer klaar mee..moet alleen weer ff gaan berekenen hoe mijn cyclus loopt, snap er niks meer van...wordt steeds korter...32 dagen, 29 dagen en 25 of 26 dagen...pfffffffffff

hoe gaat het bij jou?? al klachten??buiten moe zijn??

kan me voorstellen meid, als je eenmaal de beslissing hebt genomen wil je ook zo snel mogelijk stoppen, ik had dat ook!! nou hopelijk mag je snel stoppen want je wordt morgen aangenomennnnnnnnnnn let maar op!!! wie wil mijn zusje nu niet?? iedereen toch??

xxx

Ik zou willen dat mijn cyclus steeds korter werd hahaha! Ik vind het vreselijk die lange cyclus maar goed. (Voorheen wel altijd rond de 28 dagen )
Ik weet eigenlijk niet of ik al klachtjes heb, heb elke keer ontzettend trek om te snoepen maar wordt dan al snel misselijk, af en toe ongi krampen, iets wat gevoelige borsten maar niet heel erg en zoooo moe maar ja vorige maand zij dit alles ook niets dus het zal er voor mij ook wel bij horen als ik niet zwanger ben. Trouwens het zou wel heeeel vroeg zijn hoor om nu al klachten te hebben zit op dag 22. (Tenzijn me cyclus nu weer 28 dagen is maar dat denk ik niet)

tja, je was ookal moe voor je eisprong he...dus dat zegt idd niks, maar hopelijk is het toch raak voor je leiverd, zal duimendraaien voor je oke??
hoe gaat het met thijmen?? met justin alles goed , alhoewel hij aanvoelde dat mama het niet zo best had, kroop steeds naar me toe en wilde niet slapen...lief he, zon lekker knuffelbeer!!! ben echt zo verliefd op hem, echt niet te geloven, doet gewoon soms pijn!!!

Ja dat gevoel ken ik! Met Thijmen gaat het super doet alles wat een 2,5 jarige peuter moet doen (Of niet moet doen hahaha) Vanmiddag was ik op visite bij een vriendin die momenteel weer in een psychose zit en Thijmen was zoooo lief! Zij wilde Thijmen zo graag zien en alsof hij het aanvoelde deed ie alles wat zij aandroeg en hij luisterde super oooooooh wat was ik trots op mijn mannetje!!!!

En die vermoeidheid ja daar lijk ik maar niet van af te komen. Heb 2 maal op het randje van overspannenheid gezeten de laatste keer is een jaar terug en sindsdien kan ik een stuk minder hebben en moet ik echt veel rust nemen omdat ik het niet trek. Heel vervelend maar het is niet anders

Terug
Bovenaan