voor Loth

en hoe komt dat dan dat je het niet trekt?? heb je dat al eens uigevogeld??wat das niet gezond voor zon jonge meid toch?? met vroeger te maken?? lijkt me wel lastig, vaak moe enz. maar ja, lekker op tijd slapen dan maar he...word je wel goed uitgelspen wakker dan of nog steeds moe??

Fysiek gezien ben ik helemaal in orde dus dat is het niet. Er zijn periodes dat ik inerdaad net zo moe wakker wordt als dat ik ging slapen, kan dan ook echt niet me bed uitkomen. Het heeft veel te maken met hoe ik in me vel zit hoe drukker ik het heb hoe moeier ik ben en vooral als het slecht weer is ben ik niet vooruit te branden. Wil binnenkort wel weer eens naar de dokter maar begin er ook aan gewend te raken ik weet wanneer ik rust moet nemen al is het momenteel wel weer heel erg helaas

Ik heb trouwens 4 hele moeilijke, drukke en emotionele jaren achter de rug waarbij er altijd wel iets was wat heel veel stress opleverde. Denk dat ik nu ik echt rust heb alles er ook wel uitkomt en dat duurt gewoon even athans dat maak ik me zelf wijs. Zelfs mijn ex houdt zichg al 2 maanden rustig! Dus dat betekend dat het voor het eerst echt rustig is bij mij

Lieve schat ik ga slapen ben bekaf en heb morgen een lange dag.
Ik hoop dat ik morgen nog even kan kletsen maar weet het niet zeker.
Heel veel sterkte morgen.

Kusssss

oke als je jezelf maar in acht neemt meis, voor je het weet ben je gronisch oververmoeid en daar kom je dus nimmer meer vanaf en is enorm vervelend!! dus als je het niet vertrouwd, naar je arts, bloed prikken of homeopatisch slikken. het is anders geen doen he. balen voor je, maar idd emotioneel is heel vermoeiend, hopelijk blijft het goed gaan met je ex en geeft dat meer rust! ook heeft het natuurlijk invloed op het zwanger worden/zijn he!! dus luister naar je grote zus en pas goed op jezelf, elke dag zo moe is gewoonweg niet goed bibisch, maak me zorgen om je!!!

oke bedankt meis, jij ook,
we zien wel,

truste ne droom fijn, de sterren waken over je!

He lieverd

Hier even een kort berichtje want ben aan het werk.
Hoe was de begrafenis?
Vind het lief dat je je zorgen om mij maakt maar dat hoeft niet hoor! Ik pas goed op mezelf en ken mijn grenzen maar als de vermoeidheid in deze mate aanhoudt ga ik zeker weer naar mijn ha.

Ik lees vanvond wel even hoe je dag was maar weet niet of ik kan reageren

Kussss

Oh trouwens mijn sollicitatie ging super! Mag een dag mee lopen, ze waren heel enthousiast!!!!!

Terug
Bovenaan