voor Loth

heeeeeeeeeeee lothjeeeeee

wat goed!!!!! wat knap van je meid!!! ik zei het toch!!! heel hartelijk gefeliciteerd lieverd en zet um op!!! ik geloof in je hoor!!!

oke, als je echt maar naar de HA gaat dan he als je (hopelijk niet) ongi wordt en het blijft zo oke???

begrafenis was treurig, ze is nu echt weg, definitief onder de grond, heel zielig....maar tis klaar nu, ze heeft rust gelukkig en dat gunde ik haar zo ontzettend!!! het krijgt tzt een plaatsje bij me en dan is het goed. Bedankt voor het vragen!

Hier weer ff nieuws, alle bruin is sinds gisteravond weg....vandaag ook helemaal niks, nada noppes...snap er niks meer van hoor! stom lichaam! Ik steeds maar naar de wc omdat ik denk, nu komt er rood let maar op, nou, niks hoor...als het zaterdag nog niks is dan doe ik toch nog maar ff voor de zekerheid een testje, maar je zult zien dat het morgen doorzet, maar de vorige keer had ik 2 dage bruin en toen 3de dag rood, maar was het bruin er steeds wel en best veel en ging ook niet weg. nu heb ik eigenlijk alleen maar op dinsdag 1 veeg rood gehad (fel rood) en daarna 1/2 minimaal bruin, alleen bij afvegen....dus tja, kan er ook verder niks van maken...we zien wel!!!

dikke kus meiden,

ps edith, hoe gaat het bij jou?? wordt nu ook spannend he!!! ga je testen???

liefssssssss

Ja nu moet het nog een plekje krijgen he? Maar net wat je zegt nu heeft ze rust.

Spannend hoor bij jou! Wie weet toch innesteling???? Ik duim voor je hoor zou toch super zijn als het wel zo is he?

En ja ik ga echt naar de huisarts vind het nu toch wel lang duren die vermoeidheid. Heb er vaker last van maar meestal is het ergste na een paar dagen over maar het blijft nu maar. En ik kan me ook niet eeuwig blijven verschuilen achter het zal wel komen doordat ik veel meegemaakt heb he?

Vind het zo spannend dat ik mee mag lopen! Ben echt klaar op me werk. Heb er geen zin meer in elke keer hetzelfde liedje, hetzelfde verhaal. Ben nu erg moe dus dan lijkt het nog erger haha. Om 23.00 zit me dienst erop en dan mag ik hier naar bed, hoop maar dat ze het rustig houden voor me want als ik ergens geen zin in heb is het wel in een gebroken nacht!

Kussss

tja, ik heb werkelijk geen idee Loth, echt niet...bij justin was het gewoon zo dat ik 4 dagen voor NOG positief testte want ik VOELDE gewoon dat ik zwanger was, ookal had ik nergens last van...nu voel ik niks...dus daarom denk ik dat vanacht of morgen toch wel de ongi komt. heb me er al op ingesteld dus heb er vrede mee hoor hahahaha

ja kan me indenken dat je er klaar mee bent, zeker naar zon leuk gesprek en dat je dag mee mag lopen!!! succes vanacht en trsute lieverd...hopelijk een goede nacht!! tot gauw weer ik ga zo slapen...

ps lijnen gaat super!! kan weer in broeken van voor mijn zwangerschap!! ben nu 4 kilo bijna kwijt!!!

xxxxx

He wat super! Ben trots op je (en jaloers want ik zou het niet kunnen heb op dat gebied het doorzettingsvormogen van niks haha)

En toch duim ik voor je! Net zo koopig als jij bij mij vorige maand we zijn niet voor niets zusjes he? haha.

Leuk je nog even gesproken te hebben. Tot morgen? Ik ben er wel even maar niet zo lang want ik krijg mijn vriendin over de vloer als die jongens moeten zaalvoetballen. (Ze kan nu niet alleen zijn dus vandaar)

Slaap lekker!

Liefssssss

Lieve meiden,

Ik ben ook zwanger!!!! vanochtend getest en een licht maar duidelijk streepje, 2 dagen voor mijn NOD!!! spannenddddddd hoop dat het goed blijft gaan omdat ik al keer MK heb gehad he!! en positief getest met goedkope kruidvattest dus.....helemaal blij natuurlijk, ben 2de week oktober uitgerekend mocht het goed gaan, maar ben heeel voorzichtig blij nu...zeg het ook nog tegen niemand totdat ik zondag een duidelijke streep heb hihihihi.
Ook ik heb werkelijk nergens maar dan ook nergens last van, alleen vaker plassen, maar niet misse;ijk, zere borsten, buikpijn ofzo helemaal niks, komt mischien nog...nou duim ook dat jullie gewoon zwanger  zijn hoor meiden, zou zo leuk zijn om samen door te gaan!!! dus die test 6 dagen voor mijn NOD was toch positief....heel onwerkelijk allemaal omdat ik hier echt niet op had gerekend meer!!! temeer omdat ik TOTAAL nergens last van heb....

lieverds, hier voor jullie wat glitterssssss en hopelijk werken ze goed!!!!

liefs van ons hihihi

JAAAAAA zie je wel sweety! GEFELICITEERD!!!!!!!! Vind het echt super voor jullie!!!!
In het vervolg beter naar je kleine zusje luisteren he?
Heerlijk toch dat je nergens last van hebt? Hoop dat dat ook zo blijft hihi.

Nou dikke kus van mij hoor!!!

En ja zou wel leuk zijn als we samen doorkonden maar ja dat is nog even afwachten. Moet wel zeggen dat ik geen idee heb. Voel veel minder dan vorige maand, heb wel af en toe een gevoel van ik ben zwanger maar ja een test zal dat volgende week uit moeten wijzen. Probeer maar nergens op te hopen.

Nu kun je het afvallen trouwens wel weer laten voor wat het is hahaha!

Ik zou haast zelf ook willen gaan testen hahahaha jij zwanger, theolien waarschijnlijk zwanger en op het wij gaan voor een tweede forum Billie ook zwanger en op Theolien haar topic ook nog iemand (ben even de naam kwijt) zwanger. Jeetje daar krijg je toch wel de kriebels van hoor! Maar nee ik ga netjes wachten zal nu ook nog wel te vroeg zijn zit net op dag 24 van me cyclus dus. Ik denk wel dat ik op dag 16 me ei heb gevoeld daus als ik de spanning echt niet meer kan verdragen wil ik eind volgende week testen hahaha. maar dat duuuuuuuurt nog zoooooooo lang. hihi. Nou ik ga even lekker aan het schoonmaken dan is alles weer aan kant voor me mannen thuiskomen.

Misschien tot vanavond!

kussssss

Terug
Bovenaan