voor Loth

Heeeeeeeeey Sweety,

Nou dan nu echt nog een keer officieel:GEFELICITEERD!!!! Toch een goed gevoel dus........!

Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren ging ik bij mijn beste vriendin eten en toen heb ik geproost op mijn 8 weken zwangerschap en ze was helemaal blij voor mij. Ikke huilen,......ikzei " ik heb mijn blijdschap nog met niemand kunnen delen en het is zo fijn dat ik dat nu kan doen, ook al ben ik eigenlijk nog heel onzeker en eigenlijk nog niet zo heel erg happy de pappy " Ze is helemaal blij en heeft me een beetje gerustgesteld.

Ik baal er gewoon van dat het waarschijnlijk nog 2 weken duurt voordat ik een echo heb en baal er van dat ze in deze praktijk geen echo apparaat hebben. Hopelijk proberen ze volgende week met de doptone en hoor ik een hartje....ik kan niet wachten.

Loth, met jou alles verder goed?? Heb jij al een voorgevoel?

Edith, hoe is het daar in het zuiden??

Kus Lotje

loth, je bedoelt Maggie he, die is idd ook zwanger hahahaha hopelijk jij ook meid!! duim me suf hoor, zou echt super zijn he met zijn alle door naar oktoberforum!!! loop de hele dag al met een big smile op mijn gezicht niks kan meer stuk vandaag en morgen zien we maar weer! Mijn vriend vond het geweldig echt helemaal blij, we zijn uitgerekend rond 17 oktober en dan is zijn moeder jarig en hijzelf 27 oktober!!! dus 3dubbel leuk!!! maar niet op de zaken vooruit lopen he, we wacht voorlopig ff af, maar ook geen afspraak met VK voorlopig...doe eerst zondag nog een test en dan wil ik 2 duidelijke strepen hebben. Deze was ook al duidelijk hoor, maar naar mijn zin te licht hahahah maar ja 2 dagen voor NOD he...en idd die kolo's komen er nu toch weer aan he hahha maar ja heb er toch mooi 4 kilo af!! blijf het wel volhouden hoor, maar dan gezond! was met justin ook maar 12 kilo erbij dus...

lotje, bedankt hoor, idd toch juist gevoel...wel onwerkelijk omdat ik totaal niks voel.
spannend hoor je echo, daar leef ik ook naar toe, eerst mijn NOD voorbij en dan de echo..blijft spannend he tot dan! succes hoor!!

edith, wanneer ga jij testen?? morgen je NOD he!!! voel je wat?? hopelijk ga je met me mee naar oktobermama's!! en Loth natuurlijk ook!!

liefsssssssssss

Hoi hoi,

Sweety jij gebruikte toch testen van testjezelf.nu? Ik ga zo even testen bestellen.
Vind het echt zo leuk voor je!

Ik heb wel een beetje het gevoel dat het raak akn zijn maar wil me er niet teveel op vast pinnen. Als ik iets voel denk ik steeds voel ik dat echt? of let ik er nu meer op omdat ik het zo graag wil dus ja wachten is het enige wat we nu kunnen doen.

Kussss

ja idd ik gebruikte de ovutesten daarvan. de zwangerschapstesten ken ik er niet van, die koop ik altijd bij de apotheek of kruidvat. duim dat je gevoel goed zit, was bij mij dus wel!!!

xxxxxxxxxxxx

Net even testen besteld dus volgende week ga ik testen hoop dat ik kan wachten tot vrijdag haha. Heb ze op testjezelf.nu besteld is zoveel goedkoper en aangezien we een beetje op de centjes moeten letten...... Merk wel goed aan mezelf dat ik een stuk rustiger eronder ben dan vorige maand. Zo van als het wel raak is ben ik de hemel te rijk maar anders ach dan gaan we over 2 maanden weer lekker verder klussen. (Maar dan komen er wel ovu testen hahaha)
Ik ga slapen, ben zo moe na die stomme slaapdienst dat zijn zulke korte nachtjes. Zit helemaal gekke zinnen te schrijven haha en dan moet ik alles weer opnieuw typen schiet niet op.

Slaap lekker.
Kusssss

Hallo Dames,

Als allereerste: Sweety, PROFICIAT!!!! Wie had dat nu nog gedacht na al het gedoe met bruinverlies enzo! Helemaal super hoor, ben echt blij voor je! Dat wordt dus trouwen mét een buikje! ;-) Wat een mooi nieuws, en wat een goede timing, zo na de treurigheid van je oma's overlijden.

Loth, jij ook proficiat met je sollicitatie! Wanneer mag je gaan meelopen? Ik hoop dat het je gaat bevallen, je bent zo enthousiast! Jij zit ook in de spannende dagen hè! Nog even geduld hebben meissie, dan kunnen we allbei gaan testen!
Lotje, wat heerlijk dat je je goede nieuws met een vriendin hebt kunnen delen! Dat maakt het ook weer allemaal wat "echter" hè! Ik hoop dat je snel een echo krijgt, dan ben je echt gerust hè.
Hier is alles rustig. Ik zit nu op dag 28 van m'n cyclus en nog geen druppeltje bloed/bruin te zien. Ook geen menstruatie-krampen ofzo. Wel voelt m'n baarmoeder een beetje gespannen/opgeblazen aan...maar dat kan natuurlijk ook vanalles betekenen. De komende dagen worden érg spannend! Ik kan natuurlijk best een langere cyclus hebben, net na de mirena, dus ik probeer echt te wachten met testen tot de 14de. Erg is dat hè...ik leef alleen maar toe naar het moment dat ik kan gaan testen en hou er eigenlijk nauwelijks rekening mee dat ik ook gewoon ongesteld kan worden de komende dagen. Nou ja...duimen maar! Ik heb in ieder geval flink wat glitters gevangen sweety! ;-)
Liefs, Edith.

Lieve dames,

nou, ik heb toch 2 volle dagen van mijn zwangerschap kunnen genieten....tis alweer voorbij, heftige buikpijn, bloed = ongesteld.
Dus het was helaas weer niet goed, niks aan te doen das de natuur...wel heel jammer natuurlijk ben wel bedroefd, maar ja...
Volgende keer hopelijk beter!We moeten nog even door oefenen! Dus ik was weer terecht bang. Baal wel dat ik altijd gelijk heb met mijn gevoel...zucht...
maar aan de andere kant wel goed natuurlijk dat ik mijn lichaam zo goed ken!

Dus niet meer mijn glitters vangen hoor, ze zijn niet goed helaas!! Ik ga nu weer oefenen voor betere!!

Loth en Edith, ik duim dat het voor jullie wel goed zit hoor!! spannend!!! hopelijk gaan jullie beide door naar het oktoberforum, ik heb me helaas alweer af moeten melden daar!!

kussssssss

Sweety...wat ontzettend balen meid! :-( Weet niet goed wat ik moet zeggen. Had je nu niet liever nog geen test gedaan? Dan was je nu dus "gewoon" ongesteld geworden en had je deze teleurstelling niet gehad. Het is in ieder geval voor mij een reden om pas ná mijn NOD te testen. Sterkte en vol goede moed de volgende ronde in!
Liefs, Edith.

Terug
Bovenaan