voor Loth

hee edith,

nope, geen spijt, want ookal had ik geen test gedaan, dan wist ik het nog...ik voel dat gewoon ookal heb ik geen klachten...dus het had niet uitgemaakt...en de volgende keer doe ik het weer hahahahaha, dit weet je van te voren gewoon en als je daar niet tegen kunt moet je idd ook niet testen uit zelfbehoud, maar ik kan het goed handelen, ben een nuchtere meid. Tis gewoon de natuur en dat was het beebje gewoonweg niet gezond, dus prima dat je lichaam het zelf al beslist, tis een prachtig iets!

Jij succes hoor!! ieder doet het op haar eigen manier, dus als jij pas laat wil testen, dan pas lekker laat testen toch! duim voor je!!

liefs sweety

He sweety wat balen zeg! Maar wat je zegt dan was het vruchtje niet goed en wat steekt de natuur dan toch mooi in elkaar. Maar goed snap wel dat je bedroefd bent hoor! Bedoel je hoopt toch dat alles goed gaat he? Nou lieverd ik ben er vanavond weer we gaan nu met Thijmen naar een grote binnenspeeltuin samen met mark zijn zus, man en dochtertje. Tot vanavond!

Kussss Loth

Daar was ik weer nu even met een langer berichtje, vanmiddag zijn we naar een hele grote binnenspeeltuin geweest en daar lekker patat gegeten. Thijmen heeft een top middag gehad is alleen maar aan het rennen en vliegen geweest hij lag om 18.30 compleet voor jaffa in het autostoeltje te slapen haha.

Edith bedankt voor je felicitatie, ik mag ws 18 feb. meelopen dus spannend! Ben er inderdaad heel enthousiast over. Lijkt me gewoon zo leuk   werk en geen weekenden enzo meer heerlijk!!!!! Voor jou is het wel spannend he? Ik ga voor je duimen hoor!

En lotje wanneer heb je trouwens je echo? Je had het natuurlijk al geschreven maar ben het even kwijt sorry. O nee was eerst naar de vk en dan in het ziekenhuis je echo toch? Of ben ik nu echt giga in de war????? Nou ja in ieder geval heel spannend allemaal.

Sweety hoe voel je je nu???? Je bent er natuurlijk wel heel nuchter over maar het doet je wel wat.

Hier niet veel bijzonders heel wat minder kwaaltjes als vorige maand en dat geeft me hoop want ook bij Thijmen voelde ik nagenoeg niets dussss..... Maar goed er is eigenlijk nog niets zinnigs over te zeggen dus we wachten rustig af en ja wonder boven wonder heb ik die rust ook. (Nog een goed teken hahaha)

Liefsssss

hoi loth,

ja het doet me wel degelijk wat, tuurlijk! Vandaag alleen maar bruin, en heel weinig, aleen weer bij afvegen, morgen zal het rood wel komen denk ik. Heb ook wel echt ongipijn nu, dus hopelijk zet het morgen goed door, dan kan ik weer verder. Heb ff goed gehuild vandaag en nu gaat het wel weer, en idd gelukkig ben ik nuchter genoeg.

zal voor je duimen dat het raak is, wanneer is je NOD?? mijne nu weer 9 maart.
ik was voor justin ook zwanger he, ging hetzelfde als nu mis, daarna meteen zwanger van justin dus wie weet, dit is wel ff de laatste keer want dan stoppen we ff (ivm kerst enz) dus met heeeel veel geluk en hoop zit ik niet veel achter je!!!

edith, succes!!

liefsss

He lieverd! Doe je ook goed hoor even lekker janken dat lucht zo op!

Mijn nod is als ik uitga van een cyclus van 34 dagen pas 18 feb! Dat duurt nog zooooooo lang hahaha. Als het bij ons deze maand niet raak is dan stoppen we er even 2 maanden mee iv.m met de december maand en nieuwe baan. Dus dan moeten we wel heel veel geluk hebben willen we gelijk op gaan haha. Maar ja het is mogelijk en het zou wel super zijn! Wie weet gaat het bij jou inderdaad hetzelfde als de vorige keer. (En bij mij zou het dan ook herhaling van de geschiedenis zijn, weer derde ronde!) Dat zou wel heel grappig zijn trouwens!

Kusssss

bij mij zou het ook herhaling zijn als het deze ronde raak zou zijn hoor, nl voor justin (ronde 2) MK gehad ook bij 4 weken, toen meteen zwanger van justin (ronde 3)
dus ronde 2 MK klopt nu al dus hopelijk klopt dan ronde 3 ook he! Ik zou dan 2 week november uitgerekend zijn, en jij eind oktober als het nu raak is voor je, dan zitten we maar 2 weken uit elkaar!! woehahahah dromen mag toch? buikpijn is trouwens weg, beetje ongipijn alleen nu. hopelijk morgen wel rood wil er vanaf zijn!! dat vage ruin vind ik maar niks en zo minimaal ook niet pfffffffff

Ja hoor dromen mag! En als die droom uitkomt spreken we een keer hoogzwanger af en dan gaan we samen al waggeld shoppen voor de beeb hahaha.

Hoop ook voor je dat het goed doorzet lieverd dan kun je weer verder he???

jah, dit is werkelijk niks! justin wilde niet slapen....hij ligt nu met papa op de bank...
maar ik had vanochtend een test gedaan en de streep was echt minder duidelijk dus ik ga er vanuit dat het vanzelf doorzet en hopelijk dus vanacht of morgen...

ben niet echt leuk gezelschap vandaag he meid,, solly hoor..

Terug
Bovenaan