voor Loth

maar het lijkt me zo wie zo leuk om keertje af te spreken hoor lieverd, je bent een schatje!

Das toch logisch! Verwacht ik ook niet van je. Vervelend dat Justin niet wil slapen zeg. Wel mooi plaatje denk je 2 mannen samen op de bank!
Ben net een uur bezig geweest met een kado voor me moeder heb helemaal lamme vingers haha

Ja ik wil jou ook eeeeerg graag ontmoeten maar ik zag ons gewoon al helemaal waggelen samen hahaha

Trouwens niet zo gek dat ik een schatje ben, zit in de familie hahaha

jah das ook leuk samen waggelen, nemen we thijmen en justin mee...gezellie

Mijn moeder wordt in april 50 en ze krijgt van ons een tas met een heleboel foto's erop. Die kun je bestellen op beautifull-bag.nl. Erg leuk maar ik moest dus de collage maken voor de tas en dat bleek nog erg veel werk haha. Me zusje is deze maand jarig en ook die krijgt iets met foto's. Bij de xenos hebben ze foto placemets daar heb ik er 6 van gehaald en als boek gebonden. Daar doe ik dan uitspraken van Thijmen met foto's in. Dat heb ik ook even uit zitten zoeken dus kan even geen foto meer zien hahaha

Zusje woont momenteel trouwens in ierland en heeft Thijmen sinds sept. niet meer gezien. Heeft ze het erg moeilijk mee dus dacht dat ze dit wel erg leuk zou vinden

Terug
Bovenaan