voor Mariska

jajaja... elke dag voelen is inderdaad niet nodig. Maar wel balen als het niet zo is. Is zo makkelijk die bevestiging. Ligt je placenta er ook voor? Bij mij wel en ik merk dat ik daardoor wel minder voel. Moet me echt concentreren om iets te voelen.

wat verschrikkelijk van jullie opa. Hoop dat het goed komt met hem. Ook super erg voor oma. Nu ze alleen moet blijven. Hoop dat ze uiteindelijk toch bijelkaar kunnen blijven.
Heel veel sterkte!

Met mn rug gaat het ietsje beter. Niet helemaal goed maar heb vandaag overleefd. Morgen zal het wel een stuk beter zijn en vrijdag zowieso naar de fysio, hoop dat ze iets voor me kan doen dan. Voor mn bekken is dit niet zo bevorderlijk.

Vandaag opgepast. Erg leuk een extra mensje in huis. Ze slaapt echt nog super veel...bijna de hele dag en dat met 4 maanden, maar dat kwam vandaag wel heel goed uit. Benieuwd hoe het morgen gaat.

Hoe gaat t op jouw werk? Welke dagen werk je nu? Feline gaat dan naar de creche toch?

Nogmaals sterkte en tot schrijfs!

Annemiek

Volgens mij ligt mijn placenta achter, maar weet t niet zeker

Het is een rottige tijd, hopelijk kunnen ze wat regelen met een goed tehuis. En eventueel met meer hulp in huis (maar ja die hebben ze al meerdere malen weg gestuurd)

Je bekken zal inderdaad wel wat te lijden hebben. En je moet nog de helft.... Hopelijk kan de fysio vrijdag weer voor verlichting zorgen!

Lekker dat je oppaskindje nog veel slaapt. Zal morgen vast ook wel goed gaan toch?

Het gaat lekker op mijn werk! Ik werk maandag, woensdag en donderdag.
Feline gaat inderdaad alle drie de dagen naar de creche. En ze heeft het er erg leuk. Ze zit sinds 1 oktober op de nieuwe creche (eigenlijk de eerste waar ze voor de verhuizing ook op zat) en het voelt een stuk beter.

groetjes Maris

ps Feline gaat steeds vaker vanuit zitten/kruipstand staan en af en toe een stapje... duurde het bij Joris lang voor hij liep toen hij eenmaal dit deed?

hey!

Even klagen hoor.....ebn zoooooooooo moe!
Vannacht heerlijk geslapen, maar merk daar nu niet veel meet van.
ZO maar even broodje eten en dan lekker onderuit met mn boek. Als ik overdag wil slapen word ik vaak alleen maar moeier, dus ook niet handig.

Lekker hoor vandaag geen oppaskindje meer. Gaat heel goed en is geen vermoeiend werk, maar je zit wel hele dagen binnen. Gisteren even met Joris naar buiten geweest, maar ik wil niet weg gaan natuurlijk en Joris kan nog niet echt lekker in de tuin spelen met dit weer. Op de kont zitten is zo koud. Maar goed...duurt nog even voor ze weer komt en volgende week maar 1 dag omdat Joris jarig is. Heb  wel zin in donderdag..vooral omdat die dag dan straks weer voorbij is..hahaha...heb het gevoel dat ik vanalles moet regelen, maar dat is toch niet echt zo en dan loop je er de hele tijd tegen aan te hikken. Moet alleen dinsdag even boodschapjes doen en zal zo even bellen naar de bakker om een taart te bestellen. Ik wil graag een treinentaart omdat hij een trein van duplo voor zn verjaardag krijgt. Hoop dat ze dat hebben.

Joris loopt steeds verder, maar hij gaat nog niet zelf staan hoor, dan moet hij zich echt ergens aan vast houden. Het evenwicht is nog niet echt goed en kost toch veel kracht om vanuit zitten te gaan staan denk ik. Maar we zien wel hoe lang dat nog duurt. Het gaat steeds beter met lopen.
Hij loopt nu ook aan 1 hand mee, dat is wel heel makkelijk, hoef ik m niet steeds te tillen.

Hoop dat het met Opa goed gaat en dat jullie het een beetje kunnen handelen allemaal.

Nog even en dan mogen we weer naar verloskundige, ik moet ook dinsdagochtend en vind het nu wel weer fijn om het hartje te horen!

Geniet van je weekend he!

Groetjes Annemiek

Je mag altijd klagen hoor! Ik had het vandaag ook weer. Ik wilde tussen de middag gelijk met Feline gaan liggen, maar moest wachten tot mijn schoonouders iets kwamen ophalen.
En toen lag Feline al een uur, dus had geen zin meer om nog voor een uurtje te gaan liggen. Zal je net zien dat ze vandaag wel 3 uur heeft geslapen, dus had wel gekund...
Wat voor boek ben je aan het lezen? Ik kom er de laatste tijd niet zo aan toe, moet weer even naar de bieb, misschien dinsdag wel nadat ik bij de vk ben geweest. Leuk met Feline.

Waarom kan je niet naar buiten met het oppaskindje? Nog te koud voor zo'n kleintje of heb je geen wagen?

Joris is volgende week natuurlijk al jarig! Mijlpaal hoor, 1 jaar. Wanneer vier je het nou echt, want je man is nog weg toch?
Leuk een treinentaart! En duplo is zo leuk, alleen wel erg prijzig. Ze hebben nu hier bij toys r us een goede aanbieding (3 halen 2 betalen), maar om nou meteen zo veel te kopen..
Kon kiezen tussen ton met duplo, ton lego en verschillende dozen met duplo. Boerderij, trein enzo.   Moet geloof ik wel snel zijn, want op is op...

Het zoontje van een vriendin kan ook lopen, maar nog niet zelf gaan staan vanuit zitten, gek dat Feline dus wel kan gaan staan, maar na 2 stapjes al weer laat vallen.
Aan 1 of 2 handen lopen kan ze wel, maar aan 1 hand gaat nog niet zo makkelijk en dan laat ze zich vallen.

Opa mag maandag weer naar huis. Te goed voor het ziekenhuis, te slecht voor dotteren. Moet wel allemaal hulp worden geregeld. Een tante is nu aan het regelen dat ze samen kunnen in het huis waar oma al is. Zij werkt zelf in een verzorgingstehuis, dus hopelijk lukt het.
Morgen gaan we langs, Feline heeft vandaag al voor allebei een tekening gemaakt. Mijn schoonvader en moeder waren vandaag naar oma gegaan en hadden een foto gemaakt van haar. Daarna uitgeprint op een mobiele printer en aan opa gegeven. Hij was zo blij! En wij halen morgen de foto van opa op bij mijn schoonouders en nemen die mee naar oma.
Echt zo lief van mijn schoonvader! Hij toont niet zo snel emotie, maar dit doet hij dan voor zijn ouders.

Hoe laat moet jij dinsdag? Ik moet 9.30 uur. Kan ook niet wachten om het hartje te horen.

geniet van je weekend en succes met de voorbereidingen voor Joris zijn verjaardag.

groetjes Maris

Ik ben gelukkig niet meer zo moe...denk toch dat het door de 2 dagen oppassen kwam, al was dat niet heel erg vermoeiend, je bent toch de hele dag bezig. Komende week lekker druk. Morgen naar een binnenspeeltuin met een vriendin.
Dinsdag om 9.00u verloskundige en dan 's middags naar de kapper (eindelijk!) en fysio. Ook nog huis aan de kant maken natuurlijk. Woensdag oppassen   en boodschappen doen en dan  donderdag verjaardag vieren. We vieren het maar zonder Jasper. Hij weet ook nog niet wanneer die thuiskomt dus we kijken wel hoe het loopt. Weet niet of de schoonfamilie komt, maar we hebben in ieder geval donderdag, vrijdag en zaterdag bezoek...lekker druk dus. Maar wel gezellig. We zien wel hoe het loopt.
Heb nog geen taart besteld. Moest langskomen omdat ze zoveel keuze hebben en ik niet weet wat precies. Morgen maar even doen. Dat zou toch wel op tijd zijn denk ik

Joris is weer een beetje van slag. 's avonds   lastig in slaap en 's nachts wakker. Niet leuk. Maar goed, we moeten het er maar mee doen. ALs ik me er druk over maak wordt het alleen maar erger.

Ik ga even snel stoppen want de accu van mn laptop is leeg en straks is mn hele verhaal weg. Ga snel weer een verhaaltje typen hoor!

Groetjes Anne

Ja dat oppassen zal er wel inhakken. Zeker als je 2 kleintjes hebt.
Hoe was het vandaag in de binnenspeeltuin? Wij zijn met iedereen van de zwangerschapsgym naar het speelkasteel geweest, maar dat vond ik niet zo leuk. Zo ontzettend druk.
Moest trouwens vandaag werken, maar heb me ziek gemeld. Ben zo verrot. Heb de hele dag geslapen. Feline is de hele nacht aan het spoken geweest. Huilen, klieren echt om gek van te worden. En ik voelde me al zo moe en niet lekker.

Leuk he morgen weer hartje luisteren! Ik om 9.30. Ga wel even vragen wat ik aan die vermoeidheid kan doen. Want ik had er voor Feline's nachtelijke feestjes ook al last van.
Ik moet ook nodig weer eens geknipt worden, laat het mijn vriendin doen, scheelt een hoop geld!

Lekker boodschappen doen en dan heerlijk verjaardag vieren! En wat krijgt Joris eigenlijk?
Een taart moet je 2 dagen van te voren bestellen (is bij de zaak waar ik vroeger heb stage gelopen). En ben je al geweest en heb je een mooie taart uitgezocht?

Vervelend dat Joris van slag is, zeker als je alleen bent! Ze zeggen dat het sprongetjes zijn, Feline zit er nu ook middenin.

Ik ga nu weer even slapen, mijn man haalt Feline op en kookt, ik heb er echt geen puf voor.

groetjes Maris

Ik zal aan je denken morgen...toch wel spannend he! Wel fijn om weer bevestiging te krijgen. Ik krijg ook wel schopjes, dus ik ben niet erg bezorgd, maar bezoekje is toch wel weer fijn.
Balen dat je ziek bent. Als je kind de hele nacht spookt dan hakt dat er wel in he! Niks aan. Joris wordt elke nacht nog wakker. Geen pretje, maar nu ik me er bij neer heb gelegd gaat het beter en kost het me minder energie. Maar het lijkt me heerlijk als ie elke dag tot 8.00u aan 1 stuk zou slapen. Maar goed. Hij wordt 1 keer wakker en slaapt daarna heel snel weer, dus das niet zo heel erg.

Ik was bij Joris trouwens ook erg moe de hele zwangerschap. Echt verschikkelijk. Kon nauwelijks iets in huis doen. Was echt niet leuk. Maar mn HB was in orde en ze kunnen er verder niks aan doen en ik ook niet.

De speeltuin was echt super. Het is hier vakantie en ik verwachtte ook wel drukte. Maar we waren er voor tienen en toen was er bijna niemand. Tegen twaalf uur werd het drukker en toen gingen wij weer weg. Joris vond de ballenbak vooral geweldig. Dat koppie maakte het de moeite zeker waard.

Ik heb een bob de bouwer taart besteld zag er erg leuk uit. Met Muck dat is een sjofel/ shovel? heb ik   me laten vertellen. Wilde een taart van een trein, maar die hadden ze niet. Alleen een met een circustrein. Een heel lullig klein treintje dus dan maar voor bob de bouwer. Voor Joris maakt het niet echt heel veel uit, maar ik vind het wel leuk voor de foto hahahahaha!
Krijg wel steeds meer zin in onze big party! Wordt vast wel gezellig. Maar ook wel druk denk ik. Nou ja we zien wel! Kan ik in ieder geval eindelijk zn mooie duplotrein uitpakken en er zelf mee spelen hahaha!

Hey ik ga even weer verder, hoop dat je je snel beter voelt!

Groetjes Anne

Alles was goed, dus ben helemaal weer blij! Bloeddruk 100/65 en het hartje klopte heel goed.
Ik heb ook een brief gekregen voor het ziekenhuis in Haarlem. Ik wil niet weer in het ziekenhuis hier bevallen. Was niet goed gegaan en ik hoor over Haarlem alleen maar goede berichten.
Hoe is het bij jou gegaan? Ook alles weer in orde.

Vannacht was Feline weer bezig, maar het is nu al 3 kwartier stil, dus ik hoop dat het allemaal goed gaat aankomende nacht. Ik ga in ieder geval wel weer werken morgen.
Vervelend dat Joris elke nacht nog wakker is. Feline heeft dat ook wel lang gehad, tot maand of 10 en tot een maand geleden had ze nog een avondfles nodig.

De verloskundige zei dat ik floradix moet nemen, ik heb het staan, maar vind het verschrikkelijk smerig dus ik ga maar tabletjes kopen ipv het drankje.
De foto's op je hyves zijn erg leuk! Je kan zien dat hij de ballenbak geweldig vond. Bij ons hier is het eigenlijk altijd druk, maar ik ga nog wel een keertje op tijd dan zijn er niet veel van die grote kinderen.

Leuk een stoere Bob de Bouwer taart! Wel veel drukte, maar ook wel heel gezellig toch!

Vandaag wel voor schoenen wezen kijken met mijn moeder en haar vriend, voor Feline, maar niks gevonden. Nu gaat mijn moeder bij de van Haaren in Noordwijk kijken of ze daar wel de goede maat hebben van de schoenen die ik leuk vond en anders ga ik ze hier bestellen. Zo leuk, bruin met een beetje lak en een paar roze bloemetjes.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan