voor Mariska

Hey!

Hoe is het met Feline? Is ze nog zieker geworden? Of gaat het alweer beter?
Breng je haar naar de opvang als ze ziek is, of neem je dan zelf (of je man) vrij?
Lijkt me lastig. Dat probleem heb ik niet. Ik heb s avonds opvang aan huis (van mn moeder) dus dat kan   ook als Joris ziek is. Nu moet ik zeggen dat hij op een paar verkoudheidjes na en 1 keer 6de ziekte nog nooit ziek is geweest. Zal het dan toch aan de borstvoeding liggen? hahahah! Joris krijgt nu nog 2 voedingen. Heb vanavond nagedacht of ik wil stoppen of nog even doorga, ik ga toch nog maar door. zo makkelijk, vooral als slaapmiddel als hij vroeg wakker is vooral.

Fijn dat je een plan van aanpak gemaakt hebt met de verloskundige. En een ander ziekenhuis kan ook wel helpen. Op zich hoeft er dan nog niet eens veel mis te zijn, maar als je daar al een nare ervaring hebt is het niet prettig daar weer te bevallen!
Mij is het ziekenhuis vorig jaar goed bevallen. Heb er 8 dagen gelegen. Op het laatst echt niet leuk meer, maar heb er een goed gevoel over. Ook al had ik geen echte zorg meer nodig (lag er omdat er problemen waren met Joris) ze kwamer wel een praatje maken en leefden erg mee. Ik moet zeggen dat ik wel een traantje heb gelaten toen ik weg mocht en terug dacht aan de tijd daar...en nu als ik er aan denk wordt ik altijd weer wat week hahaha!

Lekker dat Feline weer een beetje beter slaapt. Hier gaat dat ook goed. Joris sliep vannacht van 18.45u tot 5.45u. En na een voeding weer tot 8.15u prima. Helaas moest ik toen wel snel omdat ik om half negen naar de fysio moest. Maar heb het gered.
Ik hoef daar trouwens niet weer heen voorlopig. Heb nu weer oefeningen gekregen voor mn rug, buik, bil en heupspieren. Hoop dta ik het zo volhoudt tot het einde zonder fysio. Die afspraken zijn best wel belastend. Ook al is het maar kort. Joris kan niet mee, dan begint ie te krijsen omdat er iemand aan zn mama zit, dus altijd oppas is lastig hoor! Maar daar zijn we voorlopig klaar mee.

Verder niet veel nieuws...owja...ik voel de baby wel steeds meer bewegen. Helemaal na die echo... dat vond die baby echt niet leuk hoor dat gepor! Sindsdien is ie veel drukker. GIsteravond dacht ik echt als het morgen weer zo is ga ik bellen of dat kwaad kan. Was ineens zo heftig. Maar is beetje afgezakt en beter zo. Wel lekker hoor steeds bevestiging.

Nou ik ga even verder!

Groetjes Annemiek

Hoi Annemiek,

Feline heeft nog 38,5,   maar het gaat wel beter. Ze hoest nog wel verschrikkelijk veel en de snot blijft uit d'r neus lopen.
Als ze 38 graden hebben mogen ze niet naar de opvang. Behalve als het gewoon heel goed gaat en ze niet hangerig zijn, dan mag het ook wel met 38,5. Maar gisteren heeft mijn schoonmoeder opgepast (en meteen de toekomstige babykamer helemaal afgemaakt met behang afhalen!) en vandaag is mijn man thuis gebleven. Dus volgende keer is het mijn beurt weer.
Wat lekker dat je nog borstvoeding hebt! Bij mij lukte het helaas niet, maar ga nu van te voren naar een voorlichtingsavond.
Ja de verloskundigenpraktijk is best goed. Natuurlijk is er overal wat, maar ze denken heel goed mee. En inderdaad in mijn achterhoofd zou ik niet fijn bevallen daar. Maar stel dat ik toch echt snel naar het ziekenhuis moet dan is het rottige ziekenhuis dichterbij en misschien moet ik daar dan toch heen. Maar dan is het overmacht. Maar ik hoop dan toch naar het ziekenhuis in Haarlem te racen.

Fijn dat je zo'n goede ervaring heb gehad bij dat ziekenhuis! En fijn dat ze er voor je waren daar! Bij ons hadden ze het gewoon veel te druk.

Dat heb je snel gedaan om 8.15 Joris wakker en 8.30 bij de fysio!
Lekker dat je er niet meer naar toe hoeft. Hopelijk is het ook niet meer nodig en red je het tot het einde, want ik kan me voorstellen dat het vervelend is om steeds oppas te moeten regelen. Feline vond het bij de verloskundige ook niks dat er iemand aan me zat, maar de laatste keer ging het wel goed.
Schijnt heel normaal te zijn.

Leuk he dat de baby nu echt beweegt, ik voel het ook steeds meer en vooral steeds duidelijker.
Haha, bij Feline had ik dat ook, die vond de echo ook niks, die trapte elke keer tegen dat ding aan en ook met hartje luisten schopte ze steeds tegen die doptone...

En komt Jasper al weer bijna thuis? Ik heb trouwens net ook nog werk zitten doen. Brieven ingepakt i.v.m. grote klus die we gaan doen. Komt mijn werkgever morgen ophalen. Was zo druk op mijn werk. Wel lekker dat Dennis vandaag heerlijk had gekookt, dus ik kon zo aanschuiven.

groetjes Maris

Ahhhh...zielig voor Feline....is ze alweer beter?

Ik ben vandaag naar Utrecht geweest. Vond het wel leuk, maar ook erg druk. Gelukkig waren we aardig op tijd toen was het nog niet zo druk. Maar tegen een uur of twaalf was het wel heel erg druk. Toen was ik er snel zat van en zijn we weer naar huis gegaan. Maar leuke dingen gezien daar. Viel wel een beetje tegen dat je echt overal voor moest betalen. Geeft op zich niet, maar had wel wat gratis dingen verwacht. Maar misschien heb ik die dingen wel net gemist.

Heb een agenda, een steunband om de rug te ontlasten en een heel leuk shirtje gekocht.

Niet teveel werken hoor....rustig aan! Kan me wel voorstellen dat het af en toe moet hoor, maar ik vind overwerken stomvervelend. Scheelt natuurlijk als je het thuis kunt doen.

Jasper is gisteren thuis gekomen. Ben niet meer naar de doop van de boot geweest, Had niet zoveel zin en hij was ook moe van s nachts vliegen. Ik moest er vanochtend ook weer vroeg uit (van hier naar utrecht is 3 uur met de trein!) en als Jasper net thuis is slaap ik heel slecht omdat ik niet gewend ben aan iemand bij me in bed. En Jasper slaapt niet zacht...hahaha beetje gesnurk en flink ademhalen. Erg irritant. OOk lang wakker gelegen en toen werd Joris ook nog wakker om 3 uur. Erg lekkker. 6 uur opstaan, dus ik heb 5 uurtjes geslapen ofzo. Vannacht weer wat inhalen!

Joris heeft een hele leuke dag gehad met zn vader. ALs Jasper thuis is en ik niet is hij zo druk met Joris dat hij verder nergens aan toe komt. Hij zei dat ie zich afvraagt hoe ik dat doe met huishouden enzo. Alleen toen Joris sliep heeft ie wat gedaan terwijl ik dan juist helemaal niks doen. Maar ik laat Joris makkelijker even alleen achter!

Nou ik ga even zappen en onderuit zakken op de bank....heeeeerlijk!

Groetjes Annemiek

Feline hoest nog steeds heel erg en ze is erg verkouden. Ze slaapt heel slecht en ik merk dat ze echt huilerig is omdat ze niet lekker is.

Ik ben ook een keer naar de beurs geweest met mijn schoonzus en vond het ook erg druk toen het wat later op de dag was.
Je moet inderdaad overal voor betalen, en krijgt bijna niets voor niks. Ja folders enzo hahah
Maar je ziet wel echt een hoop leuke dingen en ideeen voor kinderkamer.

Dus toch wel wat gekocht, ook wel handig zo'n rugband! Bij mij gaat het gelukkig al beter!

Gelukkig was het overwerk maar een paar uurtjes en het is ook echt pas de eerste keer hoor. Ik kan niet inloggen van huis uit, misschien in de toekomst wel en dan kan ik wel wat thuis werken. Op zich wel handig als Feline eens ziek is.
En ik bepaal natuurlijk wel zelf of ik het wil en hoe veel uur. Want ik wil ook niet altijd met mijn werk bezig zijn.

Leuk dat Jasper er weer is! Jammer dat je wel slecht slaapt nu en dan Joris ook nog wakker worden.... Jammer van de doop van de boot, maar ik kan me wel voorstellen dat als je 3 uur in de trein moet zitten dat je dan op tijd naar je bed wilt.
Doe inderdaad rustig aan, ik ben lekker aan het relaxen op de bank, beetje tv kijken. En natuurlijk even op het forum.
We zijn op het zomer2007 forum een dag aan het organiseren om elkaar allemaal te zien en ik doe de planning. Echt erg leuk. We kletsen daar nu al 2 jaar met elkaar en gaan nu met een zo groot mogelijke groep afspreken.

Geniet lekker van je weekend en van je mannen thuis!

Lekker hoor! Weekend. We hebben het wel leuk gehad. Gisteren nog even Joris verjaardag gevierd!
Gelukkig alleen s ochtends. Was erg gezellig. Ben nu wel moe. Dus die lekker rustig aan. Vanochtend nog een beetje opgeruimd enzo maar nu computer en tv aan en heerlijk niks doen. Vanmiddag even shoppen in Groningen. Is erg leuk daar. Jasper heeft nieuwe truien nodig en ik wil wel graag nieuwe laarzen. Hoop dat dat lukt voor niet teveel geld!
Voor de baby moet er ook nog heel wat komen..en veel geld hebben we niet over op het moment hahahahah!
Misschien nog even ikea vanmiddag. Joris op tijd in bed gedaan, dus hoop dat dat lukt nog!
Jasper is nu de spullen op de babykamer aan het verhuizen naar zolder. Hoop dat dat allemaal past. Is een krap kamertje en ik wil er wel graag veel spullen kwijt. Altijd spullen teveel he!
Als het er allemaal staat ga ik kijken of er nog wat weg kan.

wens je een leuke week! Jij ook rustig aan he!\

Groetjes Annemiek

Joris is maar verwend, zo vaak feest! hahaha
Lekker een relaxed dagje dus! Ben je nog geslaagd voor laarzen? Zijn altijd wel prijzig vind ik. En nieuwe truien is natuurlijk wel makkelijk.
Wij hebben het ook hoor. Geld vliegt er uit en daarbij de belastingdienst die begin dit jaar te veel had betaald. Houden ze nu in. Lekker net voor de feestdagen. Maar ja het is niet anders.
Dus het wordt een beetje een goedkope sinterklaas en mijn man is januari jarig (wordt 30... ) en die krijgt ook geen heel duur kado.
Ach het gaat toch om het idee, verzin wel wat origineels!
En de babykamer wordt gratis gestuct, dus dat scheelt alvast en de meubels bij ikea of 2e hands...
Ik ga morgenavond even met mijn schoonmoeder naar ikea. Poppenbedje kopen voor Feline. Voor sinterklaas.

Iedereen heeft altijd te veel spullen. Wij wonen hier nu sinds juni dit jaar en het huis begint al aardig vol te worden (en we woonden in 2 kamerappartement en nu in een 5 kamer eengezinswoning...) hahaha

Ik ben ook al weer aan het ruimen en spullen op zolder achter schotten leggen. Maar uitzoeken moet ik echt zin voor maken.

Is het nog gelukt om naar ikea te gaan?

groetjes Maris

Helaas....geen ikea meer..
Toen we terug reden vanaf de stad was ineens de auto stuk en zijn we maar direct naar huis gegaan. Vandaag auto gerepareerd, 2 bougies stuk en de bobine. Bijna 300 euro geloof ik. Niet te best dus. Gelukkig had ik eerder vandaag al nieuwe laarzen gekocht. Die pakken ze me niet meer af hahaha!
Jasper is heel druk aan het opruimen. Maar alles naar zolder, duurt toch langer dan ik dacht. En morgen en overmorgen slaapt Emma op de nieuwe babykamer..dus komt er ook niks van. Kan Jasper dan mooi traphekje installeren. WIj hebben een hele 'rare' trap, dus dat gaat ook niet makkelijk vrees ik. Jaren 30 huis is erg leuk maar niet echt recht toe recht aan.
Morgen flink aan de schoonmaak. Hele week nog niks gedaan, dus wordt tijd.
Kan niet zeggen dat ik er zin in heb, maar hoort erbij he! De badkamer en de keuken moeten gedaan. Maar ook genoeg tijd, dus dat komt vast goed.
Hoe gaat ie met jou? en Feline alweer beter?
Joris slaapt sinds deze week door tot kwart over 6. Ook nog vroeg, maar wel lekker. Allleen jammer dat hij daarna niet meer wil slapen. Hou m nu s avonds iets langer op en dan hoop ik dat ie het straks redt tot 7 uur. Lijkt me ideaal. TOt half 8 blijven liggen en dan aan de dag beginnen. Maar ja voor het zelfde geld slaapt ie vannacht niet door, ben benieuwd, we zien wel!
VErder nergens last van. Geen kwaaltjes ofzo. Alleen beetje in het bekken, maar ja dat zal ook wel niet overgaan.

Ik ga lekker koffiedrinken en tvkijken. Groetjes

Bericht nummer 95 al weer! hahaha

Tjonge jonge, zit dus niet mee.... Wat een geld meteen he, als er wat stuk is aan een auto... Wij hebben het ook wel eens gehad, even 500 euro betalen...
Wel goed dat je die laarzen toch al had gekocht, anders had je dat natuurlijk maar even laten zitten.

Het is altijd wel een hoop werk, opruimen... Wij gaan zaterdag de schuur opruimen en alles wat naar de vuilstort moet gaan we wegbrengen. Dan kunnen we daarna de kastjes uit de babykamer halen en ik de schuur ophangen.
En dan steeds weer iets doen. Alleen moeten we eerst even geld sparen, want beetje tegenslag gehad, dus helaas ook een karige sinterklaas en kerst hahahha

Bij ons is het traphekje ook een probleem, Dennis heeft beloofd het dit weekend te doen. Ze hangen al, alleen nog een lat op maat maken waar de bevestiging op kan om ze ook echt vast te kunnen zetten.
Wel mooi, want Jasper is natuurlijk de hele dag thuis, dan kan hij ten minste echt wel werk verzetten!

En keuken en badkamer weer helemaal glimmend gekregen? Rotklusjes zijn dat... Mijn badkamer moet nog schimmelvrij, maar dat moet Dennis met speciale troep doen, dus kan ik nog lang wachten hahaha.

Heeft Joris nog doorgeslapen? Hoop het wel voor je. Moet zeggen dat ik liever heb dat ze vroeg wakker is dan wat ze vannacht weer deed. Ze was van 11 tot 2 uur aan het spoken!
Gaat het inmiddels met je bekken al beter? Bij mij gaat het eigenlijk heel goed, met uitzondering van de enorme stemmingen....
Ach nog week of 20 dan is het over.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan