voor Mariska

Hiii!

Hier gaat t goed. We hebben vanmiddag lekker gewandeld en toen uitgebreid boodschappen gedaan. Jasper gaat binnenkort weer weg en dan is het wel lekker als ik genoeg in huis heb en niet teveel in 1 keer hoef halen.

Ik heb de creme toch maar gewoon gebruikt. Jasper had bij de apotheek toen ie t ophaalde   gevraagd, dus zal wel goed zijn hoop ik. Heb het niet te diep gedaan.

Heb de baby al een tijdje niet meer gevoeld terwijl ik m daarvoor wel dagelijks voelde. Ga er straks maar even voor zitten en als ik dan nog niks voel maar even bellen. Beter te vaak bellen dan te weinig. Maak me wel een beetje zorgen. Hmmmm volgens mij voel ik nu wat, zul je altijd zien! Je hoort het wel.

Verder gaat t goed...moe maar voldaan. ZO lekker eten maken. Nasi...altijd lekker. Jammer dat Joris dat nog niet eet. Maar maak wel een minder kruidige variatie voor m. En dan morgen lekker weer aardappels en groente. Vind ik ook deze zwangerschap weer het allerlekkerst, terwijl ik het daarvoor echt niks aan vond. Zo'n baby brengt het beste in me naar boven!

Ga maar even verder!

Groetjes

Ik ga morgen weer lekker naar de markt en daarvoor winkelen. Heerlijk!!
Ja ik zou ook zorgen dat ik genoeg ik huis heb! Met een kleintje heel veel boodschappen doen werkt inderdaad niet.
Jammer dat hij weer weg gaat, maar ja, moet toch geld worden verdiend.

Oh als je man het heeft gevraagd zal het wel goed zijn.

Ik ben nu 16,5 week en voel de baby heel af en toe. Je hoeft het nu ook nog niet elke dag te voelen he! Maar goed als je het niet vertrouwd, gewoon bellen. Heb ik bij de vorige zwangerschap ook gedaan. En ze zeiden altijd liever te veel dan te weinig bellen!

Aardappels met groente kun je mij niet voor wakker maken... hahaha. Ik ben meer van pasta en chinees eten en zo.
Wel goed dat jij echt van de prak bent! Vandaag wel lekker aardappels met bieten en speklap gegeten, dat vind ik wel lekker.

Nou ik ga nog even naar Feline, die is aan het huilen en dan even naar de supermarkt.

groetjes maris

Het is helemaal goed gekomen.. heb de baby niet vaak zoveel gevoeld als gisteravond..zul je altijd zien!
HEb je leuke dag gehad? Lekker naar de markt?
Hier was het prachtig weer en we zijn lekker naar  Groningen geweest. Lekker terrasje gezeten. Jasper was toch nog thuis dus wel gezellig. Nu gaat ie maandag pas weg.
Wel balen dat ie nu met Joris zn verjaardag niet thuis is en dat het nog maar de vraag is of ie bij de 20-weken echo meekan. Maar anders gaat mn moeder mee. Zou ik wel heel jammer vinden want dan ga ik niet vragen of het een jongen of meid is, want dat gaat mn moeder niks aan! Maar dan doen we rond 28 weken gewoon nog een echo voor de lol en kunnen we het dan vragen.

Je hebt me op een idee gebracht gisteren. HEb rode bieten, aardappels en speklap gegeten...hmmmmm heerlijk! ZO'n prak voor Joris ook het lekkerst.

Vandaag heeft Joris 5 stappen gezet! Ongelofelijk..hij kan nu toch bijna écht lopen. Erg leuk, maar lijkt me ook wel weer lastig.

Groetjes Annemiek

Leuk he kinderen, nu al vervelend door niet veel te bewegen hahaha
Ik ben echt heerlijk naar de markt geweest. Verse spullen gekocht. En vanavond dus verse zalm gegeten met tagliatelle, bosje bosuitjes en een groene paprika en dan carbonara saus. Echt zo lekker! Feline vond het ook wel lekker.
Feline eet trouwens geen bieten meer, ze heeft er zo'n last van met ontlasting echt zielig.
Gezellig nog even met zijn drietjes genieten op het terras!
Inderdaad balen dat hij met Joris zn verjaardag niet
thuis is. Je kunt ook bij de 20-weken echo
vragen of de verloskundige het opschrijft!
Geef je het envelopje aan Jasper als hij thuis komt.

Feline durft ook steeds beter los te staan en 2 stapjes te zetten. Dus binnenkort haar eerste schoentjes kopen.
Leuk dat Joris nu echt begint te lopen! En ach dat achter de kindje aanrennen went volgens mij ook wel weer. hahaha

groetjes Maris

ps geniet nog even van jullie weekend samen!

Hahaha.. kindjes hoe klein ook kunnen je zo laten schrikken!
Hier gaat alles prima. Merk dat ik snel moe wordt, maar kan echt genieten van de zwangerschap. Fysiotherapie gaat gelukkig ook goed. Wordt zeker niet erger, maar of het nu veel beter wordt, geen idee.
Hoe is het met jou rug?? Al ietsje beter?

Wel een mijlpaal dat Feline gaat lopen. Straks schoentjes aan... Ik heb voor Joris Elephanten van Van Haren gekocht. Die zijn niet heel duur maar schijnen wel goed te zijn. We zullen zien..!
Hij kan er in ieder geval op lopen..en flink ook. Gaat steeds beter en langer. Zn evenwicht houden is nog moeilijk hoor!

Ik ga even eten op tafel zetten, lekker makkelijk soepie en hamburger!

Groetjes

Me mijn rug gaat het goed. Af en toe wel last, maar ik doe rustig aan. Ik laat mijn man morgen lekker stofzuigen!
Ik ga denk ook voor de elefanten en bij Dolcir heb ik ook leuke gezien. Mijn moeder wil graag haar eerste schoentjes kopen, dus dat gaan we binnenkort doen.
Feline blijft een beetje bang. Het zijn echt 2 stapjes en dan weer laten vallen, maar ja het komt vanzelf.
Vanmorgen Feline's jaarboek (bijna) afgemaakt. Alleen nog een pasfoto van opa's en oma's en van Feline zelf en een stukje over muziek op schoot. (ga maar tekstje schrijven over hoe we dansen of zo...

Ik maak me trouwens enorm druk sinds het weekend dat ons kindje niet meer leeft. En dat ik volgende week geen kloppend hartje hoor. (vorige keer moest ze natuurlijk zo lang zoeken) en nu lees ik net van Anne de topic mis. Ik werd er weer naar van. Ik kan sinds het weekend niet meer zorgeloos genieten. En om nou naar de vk te gaan, dat heeft ook geen zin, want het zal wel niks zijn.
Erg irritant dat ik zo onzeker ben.

Nou ik ga maar even verder forummen en straks leuk met Feline spelen
groetjes Maris

Gelukkig dat het met je rug beter gaat! ZO balen...rugpijn. Ik kan het weten. Vanochtend door mn rug gegaan en kan nauwelijks lopen. Jasper is ook weer weg. Dus niet handig!! Gelukkig heeft mn moeder vandaag geholpen.
Morgen hoop ik dat het beter gaat, want dan is mn eerst echte gastouder dag. We zullen zien en anders is mn moeder gelukkig ook nog vrij. Wel superfijn, familie in de buurt. Helemaal in zulke situaties!

Balen dat je je zo zorgen maakt! Ik weet hoe het voelt. HEb het ook bij tijd en wijle. Vanmiddag maakte ik me ook zorgen maar nu wordt ik weer volop geschopt gelukkig.
Ik zou gewoon de vk bellen hoor. Beter te vaak dan te weinig. Wanneer moet je weer heen?
Ik dinsdag. Vorige keer was ik bijna 16 weken en kon ze het hartje ook nauwelijks vinden. Ik heb het niet eens gehoord. Ik hoop deze keer beter. We zullen het zien..@

Groetjes Annemiek

Lekker dat je moeder kan helpen! Dat is altijd handig toch?

En ik voelde af en toe al wat, maar nu dus niet meer. Maar ja ik weet hoe het werkt, nu hoef ik nog niet elke dag wat te voelen.
Ik heb dinsdagochtend weer een afspraak, dus ik ga maar niet bellen. Het zit gewoon tussen mijn oren.
Ik bespreek wel op de afspraak hoe ik hiermee om kan gaan en of ik misschien vaker op controle kan of zo. De tussenpozen zijn nu nog zo lang.
En vorige keer natuurlijk 10 minuten bezig om het hartje te vinden, lig je niet echt lekker....  

Dennis zijn opa is trouwens gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Hij had het benauwd en heeft dus een hartaanval gehad (hele hart beschadigd) Nu ligt hij op de hartbewaking en moet er dus opvang voor oma geregeld worden. Die is vergeetachtig en kan niet alleen wonen. Zo erg, want zoals het er nu naar uit ziet kan opa ook niet meer alleen wonen en worden ze uit elkaar gehaald. Ze zijn 62 jaar getrouwd, toch oneerlijk....
Heb steeds de tranen in mijn ogen....

groetjes Maris

Terug
Bovenaan