haha zwangerschapsdementie denk ik.... Mijn weekend was leuk. Wel erg warm, ik ben blij dat we in de vakantie slechter weer hadden.
We waren Feline haar tentje vergeten, dus ze moest bij ons in bed slapen. Dat was feest..... maar niet heus hahaha
Zondag lag ik dus heel vroeg op bed!
? boot verkocht? Is dat in Denemarken een eigen boot, of hebben jullie in Nederland een eigen boot.
Oh wat gaaf een bedstee! Dat wilde ik vroeger altijd hebben! zo ontzettend gaat. Misschien gaan we dat in dit huis ooit nog maken!
Wij moeten ook de babykamer doen. Nu is dat een vrij klein kamertje dus ik moet creatieve ideeen bedenken. Had op internet 2de hands kersen kamertje gezien voor 175 euro. Maar het is jammer genoeg echt te groot.....
Ik ga binnenkort ook een afspraak maken voor de 20 weken echo. Ik wil op een woensdag middag (kunnen we met het hele gezin, want dan is manlief vrij)
Je kan trouwens ook vragen of ze het opschrijft en in een envelopje doet, dan kun je dat samen met je man openmaken! Scheelt weer een pretecho.
Mijn schoonvader werkt in een ziekenhuis en hij gaat nu weer (bij Feline ook gedaan) een 3d echo met filmpje regelen (gratis !!)
Heb het meteen aan hem gevraagd of dat weer kon, en hij gaat t regelen! Zo leuk
Wist jij het bij Joris? Wij bij Feline wel, maar nu wil ik het niet weten, manlief wel weer, maar dit keer is het mijn eindbeslissing hihi
Mariska Olivier Hoofddorp (je moet me inderdaad wel uitnodigen want ik heb mijn profiel geheim staan voor rare lui hahaha)
Ik heb vanavond mijn hele huis gestofzuigd en keuken opgeruimd en een was gedraaid en met Feline gedoucht. Morgen strijken (weer een berg, snap er niks van...) lekker boodschappen doen met Feline en strijken.
UIteraard nog eten koken, maar voor de rest ga ik op mijn kont zitten (zal maar 'n uurtje zijn als het mee zit) Ik ben echt nog bijna niks aangekomen en je ziet het nog niet, want ik beweeg te veel denk. En bij jou?
Ik heb het trouwens maandag op mijn werk verteld (vrouw van mijn baas heb ik op hyves en ik wilde niet dat hij het via hyves te weten zou komen)
Ik heb gevraagd of ik vrij mocht in februari voor een maand of 4. Ze hadden het meteen door en reageerden zo enthousiast! Echt superleuk!
Nou ik ga nog even op het zomer 2007 forum neuzen en dan slapen!
liefs Maris