voor Mariska

owwww lekker zeg, er nog even tussenuit.
Deze keer zal het niet 'in het water vallen' want ze voorspellen indd. heel goed weer.Lekker hoor! Ben lichtelijk jaloers!

Mijn echo was super. Wat een groeispurt die afgelopen 3 weken echt wonderlijk mooi!
Het kindje bewoog er op los. De echoscopiste kon het moeilijk meten, maar had m uiteindelijk te pakken (duurde lekker lang!) De datum is weer iets vervroegd nu 12 maart. Bij Joris was het 12 oktober, dus dat is wel grappig!

Ik ga snel even verder, alvast even eten maken.

Groetjes Annemiek

Lekker hoor, echt zin om even lekker te varen met een zonnetje!

Mooi dat jij ook een goede echo hebt gehad!!

Bij mij was het ook best lang omdat ik een lege blaas had, dus moest ze extra haar best doen (ook extra hard duwen... beetje pijnlijk)

Ga nu brood smeren, spullen verder klaar zetten en dan die uk een fles geven en naar bed. Ze was aan het spoken en is nu door de kamer heen aan het kruipen...

groetjes Maris

Hey!

Ik hoop dat je een lekker weekend hebt gehad!

Hier iets minder... Jasper is weer naar zee vertrokken. Joris helemaal van slag.
Ook weer flink misselijk geweest, zal wel door de drukte van afgelopen week komenen ook 2 keer uit eten geweest.

Heb vanmiddag lekker buiten gezeten met de laptop en heerlijk boekje gelezen, dus wel weer aardig bijgekomen. Joris slaapt tegenwoordig 's nachts door dus dat is wel heeeeeeel erg lekker.

Vanmiddag heb ik mezelf bang lopen maken. Las iets over GBS of streptokokbacterie. Ben bang dat Joris dat heeft opgelopen bij zn geboorte en dat ik dus drager ben. Als mn volgende bevalling weer lang duurt kan het zijn dat dit kindje ook een infectie krijgt. Maar goed zal het er wel over hebben met mn verloskundige. Zal wel loslopen.

Verder begin ik aardig te groeien. Ben nu al 3 kilo aangekomen. Bij Joris was ik uiteindelijk bijna 25 kg aangekomen. Dat wil ik eeeecht niet weer, dus pas goed op. Maar met de vakantie is het toch een beetje misgegaan en kan me nu niet echt toe zetten het echte actieve weer op te pakken. Ben ook flink moe. Hoop dat dat komende week wel weer lukt. Weer een flink drukke week, dus aan verveling zal het zeker nietliggen!

Groetjes

Is Joris al weer een beetje bijgekomen? Het is natuurlijk ook niet leuk, steeds papa weg.
Ik ben ook nog misselijk. Gelukkig niet de hele dag hoor, maar het is wel irritant.
Heerlijk uit eten! Moet ik ook weer eens doen! Denk dat ik nog maar een keer bij mijn broer ga eten. Nemen we Feline gewoon mee.

Feline slaapt nu soms door, maar als ze 7 uur naar bed gaat wordt ze vaak nog wakker voor een fles om 10 uur. Soms baal ik er wel van, maar ja hoort er ook bij.

Je moet jezelf niet gek maken met dat soort dingen op internet lezen. Bij mijn eerste zwangerschap las ik ook wel eens iets waar ik naar van werd, dat doe ik nu niet meer.

Ik ben nu 2,5 kilo aangekomen. Bij Feline was ik 35 kilo aangekomen en dat wil ik nu echt niet meer. Ik had het er trouwens net weer vanaf en toen was ik weer zwanger hahaha
We willen 2 kindjes en na de tweede ga ik gewoon lijnen en meer bewegen. Ik beweeg nu ook al een stuk meer, fiets naar mijn werk, lopen naar het centrum. En bij Feline werkte ik tot de 20 weken (altijd alles met de auto) en vanaf 20 weken tot aan haar geboorte zat ik thuis omdat me contract niet was verlengd, dus ik was heeeeeel dik.
Heb je trouwens hyves? Kun je misschien foto's zien en ik van jou, vind ik wel leuk.
Ik merk trouwens ook dat ik meer moe ben nu en minder mijn rust pak. Moet natuurlijk er toch zijn voor Feline en daarbij wonen we nu in een eensgezinswoning en toen in een 2kamer appartement. Scheelt een hoop werk....

groetjes Maris

ps Vandaag belde mijn nicht op ( ik had haar vorige week donderdag gebeld en gezegd dat ik zwanger ben) en zij is ook zwanger. 18 maart uitgerekend, 5 dagen eerder. En haar zoontje is 3 maanden ouder dan Feline. Leuk he!

he!

nu weet ik nog helemaal niet hoe je weekend was....leuk gehad?

Met Joris gaat t wel beter hoor. Hij is zn papa al vergeten. Vandaag heeft ie m weer even aan de telefoon gehad, dan begint ie helemaal te stralen erg leuk! En samen foto's kijken van papa natuurlijk.
Waarschijnlijk komt ie trouwens veel eerder terug deze keer omdat zn boot is verkocht. Niet verkeerd natuurlijk. Heeft ie mooi veel tijd om op onze zolder te klussen. Wordt heel mooi. Met een bedstee en andere mooie dingen,maar eerst moet ie nog helemaal afgetimmerd, genoeg te doen. Maar eerst de zolder, dan de babykamer. Hard werkendus.

Heb trouwens een afspraak voor een 20-weken echo gemaakt.27oktober.Ga jij ook zo'n echo doen? Helaas is Jasper er dan niet, dus ga denk ik met mn moeder. Twijfelde eerst of ik het geslacht wilde weten dan. Als mn moeder erbij is doen we dat zowieso niet, gaat haar niks aan hahaha...Misschien dan nog een keer een pretecho,lijkt me ook wel leuk.

Hyves heb ik wel.Ik zet het adres liever niet hier... is met voor en achternaam namelijk. Maar als ik jou toevoeg zijn we er ook he...lijkt me ook wel errug  leuk om wat foto's te zien. Ben ook heel benieuwd naar Feline.

K ga even verder...moet nog wasopvouwen brrrrrrrr.........

Groetjes Annemiek

haha zwangerschapsdementie denk ik.... Mijn weekend was leuk. Wel erg warm, ik ben blij dat we in de vakantie slechter weer hadden.
We waren Feline haar tentje vergeten, dus ze moest bij ons in bed slapen. Dat was feest..... maar niet heus hahaha
Zondag lag ik dus heel vroeg op bed!

? boot verkocht? Is dat in Denemarken een eigen boot, of hebben jullie in Nederland een eigen boot.

Oh wat gaaf een bedstee! Dat wilde ik vroeger altijd hebben! zo ontzettend gaat. Misschien gaan we dat in dit huis ooit nog maken!

Wij moeten ook de babykamer doen. Nu is dat een vrij klein kamertje dus ik moet creatieve ideeen bedenken. Had op internet 2de hands kersen kamertje gezien voor 175 euro. Maar het is jammer genoeg echt te groot.....

Ik ga binnenkort ook een afspraak maken voor de 20 weken echo. Ik wil op een woensdag middag (kunnen we met het hele gezin, want dan is manlief vrij)
Je kan trouwens ook vragen of ze het opschrijft en in een envelopje doet, dan kun je dat samen met je man openmaken! Scheelt weer een pretecho.
Mijn schoonvader werkt in een ziekenhuis en hij gaat nu weer (bij Feline ook gedaan) een 3d echo met filmpje regelen (gratis !!)
Heb het meteen aan hem gevraagd of dat weer kon, en hij gaat t regelen! Zo leuk

Wist jij het bij Joris? Wij bij Feline wel, maar   nu wil ik het niet weten, manlief wel weer, maar dit keer is het mijn eindbeslissing hihi

Mariska Olivier Hoofddorp (je moet me inderdaad wel uitnodigen want ik heb mijn profiel geheim staan voor rare lui hahaha)

Ik heb vanavond mijn hele huis gestofzuigd en keuken opgeruimd en een was gedraaid en met Feline gedoucht. Morgen strijken (weer een berg, snap er niks van...) lekker boodschappen doen met Feline en strijken.
UIteraard nog eten koken, maar voor de rest ga ik op mijn kont zitten (zal maar 'n uurtje zijn als het mee zit) Ik ben echt nog bijna niks aangekomen en je ziet het nog niet, want ik beweeg te veel denk. En bij jou?

Ik heb het trouwens maandag op mijn werk verteld (vrouw van mijn baas heb ik op hyves en ik wilde niet dat hij het via hyves te weten zou komen)
Ik heb gevraagd of ik vrij mocht in februari voor een maand of 4. Ze hadden het meteen door en reageerden zo enthousiast! Echt superleuk!

Nou ik ga nog even op het zomer 2007 forum neuzen en dan slapen!

liefs Maris

Hey!

HEt is niet echt zijn boot hoor... was het maar waar, dan waren we nu een paar miljoen rijker, ik bedoelde de boot waar hij op vaart!

Vanavond gewerkt. Vergaderd. was gelukkig vrij snel klaar. Merk dat 's avonds werken wel vermoeiend is. Maar komt ookomdat Joris afgelopen nachthet nodig vond om 2 keer wakker te worden.Om half1 en om half 5. Dat doet wel iets af aan je nachtrust natuurlijk.

Lukt niet je toe tevoegen op  hyves. Kan je niet vinden (vast omdat je een priveprofiel hebt?) Heb ikook.Misschien lukt met met mn emailadres? annemiek_aikema@hotmail.com.   En anders Annemiek Aikema Delfzijl.

Ben wel benieuwd, dus zet het maar gewoon maar neer.

Ik ga nu snel slapen, erg moe!

Groetjes

Terug
Bovenaan