voor Mariska

En zitten zn gesprekken er al op? Spannende tijden hoor! Wel lekker dat ie snel vaak wordt uitgenodigd. Dat geeft toch moed. Hoop dat hij snel aan het werk is!
Ik ben eens 2 weken werkloos geweest. Wat een ramp zeg en wat een onrust. Je bent haast drukker met solliciteren enz. dan wanneer je gewoon aan het werk bent! Maar dat is natuurlijk ook vooral de eerste weken. Ik had toen ook geen enkele recht op een uitkering ofzo, dus dat maakte het niet echt leuker! Maar ja...na 2 weken had ik weer werk gevonden en met 3 weken kon ik weer aan het werk!

Ik had je toch verteld dat een vriendin van me ook zwanger is? Ze is vrijdag uitgeteld. Ze wonen achter ons, dus ik kan het goed in de gaten houden en volgens mij...is ze aan het bevallen. Maar kan het ook mis hebben hoor. Maakt het wel spannend allemaal! Af en toe loop ik even naar boven om te kijken of ik haar zie lopen (hoezo nieuwsgierig hahahA!)

vannacht weer heerlijk geslapen. Joris sliep ook weer door (tot half 8!!!!) En ik ben denk ik maar een keer of 3 wakker geweest. Dat scheelt echt een stuk hoor!
Tussen de middag slapen doe ik niet. Als ik s middags ga liggen slaap ik s nachts echt heel beroerd!

Vanmiddag nog even een beetje schoonmaken en naar het gemeentehuis om post te halen. Ga het nog een keer lopend proberen. Ben benieuwd of dat lukt! Anders maar snel weer naar huis! Mijn vergaderingen heb ik lekker allemaal al afgezegd..heerlijk gevoel en natuurlijk ook niet meer oppassen!

Nou hoop dat Dennis zn gesprekken goed zijn gegaan! Duim voor jullie!

Groetjes Annemiek

Er is trouwens net een vliegtuig gecrasht hier best in de buurt. Erg hoor...
Hopelijk geen mensen omgekomen.

De gesprekken gingen niet zo goed. Bij de eeste had hij de verkeerde functie voor zich. Dus dat kwam natuurlijk niet zo goed over.
Bij de tweede was hij overgewalificeerd. Wel stom dat ze hem dan uitnodigen, want het staat duidelijk in zijn cv wat hij heeft gedaan.
Maandag weer een gesprek, dus hopelijk is dat wel iets.
En het geeft inderdaad heel veel stress solliciteren enzo. En inderdaad doordat je uit je ritme bent erg vermoeiend.
Dennis heeft wel recht op uitkering, maar eer dat dat er is... Echt belachelijk.

En is je vriendin bevallen? hihi leuk hoor dat je het een beetje in de gaten kan houden. Ik ben ook zo nieuwsgierig.

Feline heeft weer niet doorgeslapen vannacht en de buren kwamen gisterenavond zelfs klagen omdat ze niet kunnen slapen.
Dus ik ben naar de dokter gegaan en ze heeft aan beide kanten middenoorontsteking. Arm kind. Vandaar dat ze slecht slaapt en ze valt ook vaker, dat kan komen doordat ze haar evenwicht niet goed kan houden. Dat zit natuurlijk ook in je oor.

Is het gelukt om een stuk te lopen? Ik kan niet meer zo ver lopen, dat drukt dan heel erg.
Ben nu weer aan het wassen en strijken. En ik moet zo echt de tas klaar maken voor het ziekenhuis.
De kast staat nu goed in de babykamer, we hebben de poten verplaatst!!! Echt zo slim van Dennis. Ik wilde de plint al weg halen. hahaha

Nou ik ga ook even ww aanvraag doen, is dat ook maar klaar.

liefs Maris

ps het wordt nu wel steeds spannender, jij bent al 37 weken toch?

balen van de gesprekken zeg, maar komt vast nog meer. hoop op snel weer werk voor dennis!
Ik ben vandaag naar de gyn geweest. een echo gehad, heel leuk om weer te spieken. jij krijgt vast ook elke keer een echo nu je naar de gyn moet. dat is wel weer leuk dan. \was trouwens weer aangekomen. maar ga me er maar niet druk om maken denk ik want dat helpt toch niet. eet niet weinig maar snoep ook niet enorm veel ofzo.
en straks weer afvallen. toen joris een 4 maanden was was ik weer op mn oude gewicht, dus daar gaan we nu ook voor!
Vandaag de hele dag bij mn moeder. niet veel doen dus. even wat plantjes gekocht. maar verder niet.heerlijk. en ook niet koken en joris badderen, lekker rustig.

balen van feline dr oortjes...dat de buren zelfs komen klagen (of zeuren ze vaker)
hoop dat het snel weer goed met dr gaat, las dat ze doorgeslapen had, dus dat is al positief! Joris doet dat de laatste week ook en dat scheelt toch wel een hoop he!

vanavond ook niet vergaderen. lekker alles afgezegd. heerlijk gevoel. misschien volgende week nog een etentje, maar weet ook niet of ik daarheen ga ligt er maar net aan of ik zin in heb. dat geeft ook wel rust.

vandaag 38 weken. dus nog max. 4 weken. reken op 3,5 en dat is toch ook al wel snel he. ben er ook inmiddels wel bijna flauw van. verveel me vooral de laatste week veel. maar morgen komt jasper weer thuis dus dat is al een stuk gezelliger en dan kan ik ook lekker in mn eentje de deur uit zodat ik niet steeds met joris hoef te 'slepen'

groetjes annemiek

Dennis is uitgenodigd voor een tweede gesprek bij beide banen.... hahaha En het ging helemaal niet gemakkelijk.
Nu heeft hij aankomende maandag ook ergens een eerste gesprek. En we hebben er nog weer een sollicitatie uitgedaan en doen er vandaag nog 2 uit.

Ja bij de gyn is inderdaad het voordeel de echo's! Wel moet je altijd lang wachten. Ik heb aankomende keer een afspraak om 8.50, dus ik hoop dat het dan wel opschiet!
Hoeveel kilo's zitten er bij jou nu bij? Bij mij nu 18,9 kilo, dus valt me alles mee.
Lekker dat je een rustig dagje had bij je moeder! Ik probeer nu ook niet veel meer te doen. Ik neem me steeds voor om bepaalde dingen te doen, maar dan komt het er weer niet van. Dus de keuken en alle ramen (uitgezonderd die van de babykamer) moeten nog gedaan worden.
Verder heb ik nu echt mijn ziekenhuistas klaar, met de camera erbij en de maxicosi. Moet wel even op een lijstje kijken op internet wat ik allemaal mee moet nemen en of alles dus klaar staat.

De buren zeuren nooit hoor, maar het is ook echt niet te harden. Feline krijst dan zo onwijs hard. Het gaat door merg en been. Ik zit dan meteen rechtop in bed.
Vannacht heb ik haar weer even gehoord, maar dat was snel over.
Ik ga vanavond haar bedje weer plat doen en kijken hoe het slapen dan gaat. Als het dan nog niet gaat ga ik maandag naar de dokter voor antibiotica.

Lekker rustig aan doen hoor. En uit eten zou ik   wel doen. Lekker even ontspannen!
Ik heb de luxe dat Dennis er is en inderdaad niet steeds Feline hoef mee te nemen.
Verder ben ik nog bij de verloskundige geweest om af te sluiten, vond ik wel zo netjes. Ze heeft de gewone controles gedaan en mijn bloeddruk was erg laag. 95/40. Ik voelde me ook echt niet lekker.

Straks een verjaardag en morgen even naar het circus toe. Nou ja naar de dieren kijken, want het is me echt te duur.

fijne dag vandaag!

Liefs Maris

Fijn voor Dennis hoor! Onverwacht toch nog weer op gesprek bij beiden!!!! TOch goed gedaan dus. Goed voor het zelfvertrouwen!!! Ze moeten wel onder de indruk zijn geweest dan! Komt helemaal goed met die nieuwe baan!

Hoe gaat het met Feline? Oortjes alweer een beetje beter? En het slapen?
Owwww ook nog een snee in dr lip lees ik...zit allemaal niet mee! Gelukkig is het een taaie!

Joris wilde vanmiddag niet slapen en is nu onwijs moe. Heb hem maar in de box gezet. Hij viel steeds om en deed zichzelf pijn. Nu zit ie lekker rustig te spelen! Ik doe m normaal alleen s ochtends een half uurtje in de box. Maar lijkt me wel lekker voor m om rustig even te zitten!

Ik ben nu denk ik 21 kilo aangekomen ongeveer. Hou weer enorm veel vocht vast en kom wel 1,5 kilo per week aan. niet leuk meer. Krijg ook last van mn  gewrichten. Knieën en vingers doen flink pijn af en toe. Maar goed hoort erbij. Nog maximaal een week of 4 (oeps das nog 6 kilo hahaha!)

Ga zo nog even postzegels plakken op de enveloppen van de geboortekaartjes. Kan maar gebeurd zijn. Gisteren ook weer wat gepakt voor de ziekenhuis tas. Maar ga ervan uit dat ik op het moment zelf nog wel tijd heb om alles weer uit te pakken en nog een keer in te pakken. (vorige keer ook gedaan!!)

Ik ga lekker genieten deze week. Leuke dingen doen met Jasper en Joris. HEb de agenda alweer redelijk vol...echt niet erg!

Groetjes

Ja onverwacht toch goed overgekomen dan!

Ze huilt alweer een half uur nu. Ik word er gek van. Kan het nu niet hebben. Gelukkig valt de snee in de lip mee (volgens Dennis dan)

Zeg vanmiddag tegen Dennis dat ik weinig last heb van voorweeen, veel minder als bij Feline. Maar nu kreeg ik toch daarna last... hahaha

Feline ging nooit meer in de box, maar sinds deze week wil ze er af en toe per se in, dus dat doen we dan maar.

Oh dat is toch netjes 21 kilo. Wel minder dat je zo'n last hebt van je gewrichten.
En ik hou nog niet veel vocht vast gelukkig.
Ik bestel de kaartjes pas als hij geboren is en dan schrijf ik ze. We sturen alleen de naasten, de rest niet, wordt te duur.

Wel lekker dat je week is volgepland, heerlijk toch, gaat het nog sneller. Net trouwens opa gebeld en het gaat niet goed met oma volgens hem. Ze heeft haar heup gebroken en is nu geopereerd en terug in ziekenhuis. En nu eet ze slecht...
Dus we gaan deze week maar even langs.

Nou ga Feline verder troosten (slaapt nu nog niet....) en dan zelf ook naar bed.

liefs MAris

Hey Maris!

37 weken alweer! Dat gaat toch snel he! Ik bijna 39 weken. Heb nog wel even geduld. Jij niet meer geloof ik he!
Nou missen zal ik mn buik zeker niet..Heb dat bij Joris in ieder geval geen moment gehad, ook niet na een poosje. Alleen maar een opluchting dat ik ervan af was. Heb dan ook wel een enorme buik gekregen nu (zal snel een foto plaatsen op de hyves!)

Vanochtend was het kwart voor 6 dat Joris wakker werd. Heb voor mn gevoel er al bijna een hele dag op zitten! Maar we moeten nog even. Vanochtend even bij een vriendin koffie drinken en vanmiddag komt een andere vriendin hier langs. We komen de dag wel door zo! Alleen maar lekker.

Hoe is het gesprek van Dennis gegaan? Had ie er deze keer een beter gevoel over?
Toevallig heeft Jasper vanmiddag een gesprek bij een bedrijf dat hem graag in dienst wil nemen. Of het wat wordt weet ik niet. Verdiend minder dat zn huidige baan, maar dan zou hij wel heel dicht bij gaan werken en niet meer op zee hoeven, das wel een groot voordeel. Maar we wachten wel af!

Jasper gaat nu met Joris zwemmen! Hij heeft er helemaal geen zin in, maar gaat toch. Moest van mij hahaha! Neej ik zei dat ie toch nog een keer moest proberen. Misschien dat hij het deze keer wel heel leuk vind. De vorige keer was Joris aan het huilen en piepen, hoop dat hij dat nu niet doet en Jasper helemaal enthousiast is. Wil graag dat Joris kan blijven zwemmen komende weken!

Nou ik ga even verder lezen!

Groetjes Annemiek

Mijn geduld is op... Ik heb nu al een paar uur last van lichte weeen, dus ik hoop dat er iets gaat gebeuren!
Ik zal mijn buik ook niet missen. Ben wel benieuwd naar je buik! Maak zelf geregeld foto's, want hij wordt nog steeds groter.
Pfff vroeg hoor! Heb je wel lekker even geslapen tussen de visite door?

Dennis had een goed gevoel na het   gesprek, maar tot nu toe niks gehoord. Maar dat geeft niet, want hij heeft een baan!!!!! Hij gaat hier dichtbij in het ziekenhuis werken. Echt super.
Spannend, hoe is zijn gesprek gegaan?
Hoe is de mannen het samen zwemmen vergaan? Feline hangt trouwens steeds aan mij doet Joris dat ook?

Ze is gisterenavond uit het ledikant geklommen trouwens... Ik hoorde een harde bonk, gehuil en toen ik bovenkwam en de deur van haar kamer open deed stond ze daar met een bloedneus te krijsen. Echt vreselijk.
Verder heeft ze er niets van, maar we hebben wel meteen haar bedje omgebouwd en andere maatregelen genomen.
Nou ik ga nog even van mijn rust genieten!
liefs Maris

Terug
Bovenaan