voor Mariska

Wat een lekker ventje zeg! Hele leuke foto's.
Maar heeft zijn baas al een nieuwe boot gekocht? Want er moet toch gewerkt worden?
Leuk he dat je moet werken en eigenlijk naar bed wil..... Feline heeft het vrijdag op zaterdag gehad (gelukkig dus in t weekend) dat ze 2 keer wakker werd. Volgens mij heeft ze dan een nachtmerrie want ze wordt gillend wakker.

Afgelopen nacht maar 6 uurtjes geslapen, nu door eigen schuld, uren liggen kletsen in bed. Af en toe blijven we praten en toen was het ineens 3 uur.... Ik was blij dat Feline pas om 9 uur wakker werd!
Vanmiddag even lekker een tukkie doen als Feline ook slaapt.

groetjes Maris

heeey!

Jij hebt ook een schatje zeg. Met hele mooie haren.   Erg lief!
Altijd leuk om tussen andermans foto's tekijken, daar is hyves uitermate geschikt voor he!

Ik ben nu wel flauw van die misselijkheid. Heb jij daar nog last van? ben 13,5 week. Hoop dat het met 16 weken echt overis. Kan nu niet eens normaal een poepluier verschonen. Daar komt echt een heel ritueel bij kijken. Vanavond weer aan het werk...vergaderen.Moet de boel ook nog voorbereiden, komt vast wel goed. Zo maar eerst even naar het gemeentehuis.Kan Joris gelukkig gewoon meenemen.
Daar gaat het dan natuurlijk niet zo snel, maar is wel een stuk gezelliger. Gemeentehuis is op loopafstand, dus ook eenleuk wandelingetje!

De baas van Jasperheeft al een nieuwe boot, dus we hoeven ons geen zorgen te maken over werk gelukkig. Al is er in die business genoeg werk, dus binnen no-time heb je wel een nieuwe job.   Er wordt nog net niet om m gevochten haha..

Nou ik ga snel Joris uit bed halen!

Groetjes

Ze is echt heel schattig, alleen de laatste paar nachten/avonden slaapt ze slecht..
Mijn man zegt altijd dat ik niet zo moet snuffelen bij andermans foto's. Maar ik zet mijn foto's ook op hyves zodat anderen kunnen spieken hahaha

Ik ben nu 12 weken en ik heb af en toe vlagen van misselijkheid, niet veel hoor, maar heel irritant..

Hoe was het vergaderen? Ook nog een beetje gezellig?

Wel lekker dat je man eigenlijk altijd garant is van een baan. Heerlijk toch!

Vandaag weer een drukke dag op het werk, wel erg gezellig. En morgen naar mijn oma, die is jarig. Altijd wel veel mensen, dus dat is wel gezellig.

groetjes Maris

Balen zeg... van dat slapen. Joris heeft ook van die periodes.Maar afgelopen 2 nachten sliep ie door tot half 7..beter! Nunog half 8 en dan ben ik helemaal tevreden hahaha!
Maar er moet ook wat te wensen over blijven.

Vanavond vergaderen.Moet nu eigenlijk de boel voorbereiden, maar heb nog niet zo'n zin en t schiet niet hard op. Gelukkig het grootste deel al gedaan. ZO eerst maar eens een broodje eten en het gras maaien (hoogste tijd voor!)

Heerlijk dat het zulk lekker weer is. Wij genieten er nog even van!

Ga nog snel even verder!

Groetjes

Gisteren heeft ze goed geslapen en het is nu ook al veelbelovend!

Hoe was het vergaderen? Nog tijd gehad om alles netjes voor te bereiden?
Jammergenoeg is het lekkere weer al weer over.... Maar goed wel beter, morgen boodschappen doen, naar een nieuwe fiets kijken. Huis opruimen en ''s avonds komt er een collega van mijn man eten.

Op mijn werk was het heel erg druk. Wel leuk druk en ook erg gezellig met collega's.
UWV vandaag gebeld om te vragen wat de werkgever moet regelen voor mijn verlof. En meteen naar CWI gebeld wanneer ik het beste een vacature kan plaatsen. Dus ben al aan het voorbereiden. Duurt nog wel even, maar in december moeten we echt wel werven en dat is binnen 2 maanden al.
De tijd gaat al zo lekker snel...

Ga jij nog wat leuks doen dit weekend?

jaaazeker nog goed kunnen voorbereiden de vergadering. Als ik er soms echt niet aan toe kom baal ik, je zit er zo verloren bij. het zijn vergaderingen van een dusdanige orde dat je onvoorbereid ook niet zomaar iets zegt. Allemaal superofficieel. Ook logisch natuurlijk!
Lekker weekend nu. Het is hier nog steeds prachtig weer (vrijdag was het hier ook super , strakblauwe lucht en lekkere temp, terwijl iedereen verder in de enorme regen zat!)
We hebben hier havendagen, erg leuk en gezellig. Ga vanmiddag nog even weer met Joris heen, gisteren ook geweest.
Inderdaad de tijd gaat super snel. Dacht gisteren zelfs dat ik al iets in mn buik voelde kriebelen, vroeg, maar Joris voelde ik ook met 15 weken. Nu 14,5 dus zou kunnen. Ga er vanavond maar even voor liggen en dat kijken of het echt was. Toch wel altijd twijfelen,  in het begin weet je het nooit zeker.
Vind het echt een verschil 1ste of 2de keer zwanger. De 1ste keer gaat zo langzaam en kun je niet wachten om aan de babykamer te beginnenen hoop je dat het snel zover is. Vind het nu wel prima. Ben blij dat ik morgen nog niet uitgerekend ben en dat ik nog tot maart heb! EN nu gaat het zoooooo veel sneller. Ook logisch. Je hebt niet de hele dag de tijd om tezwijmelen en dromen!

Ik ga even lekker broodje smeren (met leverworst hmmmmmm...!)

Groetjes

Op naar de 50 berichtjes!

Haha, ik zie het al voor me, zit je in vergadering en weet je echt niks te zeggen, omdat je je niet hebt voorbereid.
Vandaag schijnt t zonnetje de hele dag al. We zijn een stuk wezen fietsen en vliegtuigen gespot (zitten dicht bij schiphol) Het waaide wel erg hard en de wind begint nu ook fris te worden.
Oh leuk havendagen, leuk bootjes kijken. Waar woon je ook al weer? Ben t effies kwijt.
Ik heb ook al wat gevoeld hoor! Feline voelde ik ook met een week of 17 al.
Het gaat nu zo snel. Ik moet echt nu wel gaan kijken naar meubeltjes, want we moeten ze een beetje pas maken omdat die kamer best klein is. Wel lekker want bij Feline duurde het heel erg lang.
Ik ga ook stoppen, want mijn schoonouders zijn er.

groetjes en een fijne dag!

Terug
Bovenaan