jaaazeker nog goed kunnen voorbereiden de vergadering. Als ik er soms echt niet aan toe kom baal ik, je zit er zo verloren bij. het zijn vergaderingen van een dusdanige orde dat je onvoorbereid ook niet zomaar iets zegt. Allemaal superofficieel. Ook logisch natuurlijk!
Lekker weekend nu. Het is hier nog steeds prachtig weer (vrijdag was het hier ook super , strakblauwe lucht en lekkere temp, terwijl iedereen verder in de enorme regen zat!)
We hebben hier havendagen, erg leuk en gezellig. Ga vanmiddag nog even weer met Joris heen, gisteren ook geweest.
Inderdaad de tijd gaat super snel. Dacht gisteren zelfs dat ik al iets in mn buik voelde kriebelen, vroeg, maar Joris voelde ik ook met 15 weken. Nu 14,5 dus zou kunnen. Ga er vanavond maar even voor liggen en dat kijken of het echt was. Toch wel altijd twijfelen, in het begin weet je het nooit zeker.
Vind het echt een verschil 1ste of 2de keer zwanger. De 1ste keer gaat zo langzaam en kun je niet wachten om aan de babykamer te beginnenen hoop je dat het snel zover is. Vind het nu wel prima. Ben blij dat ik morgen nog niet uitgerekend ben en dat ik nog tot maart heb! EN nu gaat het zoooooo veel sneller. Ook logisch. Je hebt niet de hele dag de tijd om tezwijmelen en dromen!
Ik ga even lekker broodje smeren (met leverworst hmmmmmm...!)
Groetjes