voor Mariska

Hey!

Ik ben nog helemaal niet bezig met het kamertje. In het begin wel vanalles bedacht. Maar nu alles naar de achtergrond verschoven. Denk dat we in december ongeveer aan de slag gaan. Dan is Jasper thuis en het lijkt me vroeg genoeg. Mijn moeder gaat de wieg opnieuw bekleden en de kamer moet helemaal opgeknapt worden. Meubels moeten wij ook nieuw. Jasper gaat ze waarschijnlijk zelf timmeren, erg leuk!
Vanochtend Joris zijn kledingkast opgeruimd. Ongelofelijk wat veel kleren voor zo'n kleintje! Heb wel gezien dat we voor nummer 2 niet veel bij hoeven kopen. Als het wat ouder is misschien (als het een meisje is)

Zaterdag naar een kledingbeurs met 2de hands kleding. Daar even shoppen voor Joris. Erg veel zin in. Voor weinig geld veel kleding kopen is altijd leuk natuurlijk!

Ik ga even kijken bij Joris. Hij is ziek en wil niet gaan slapen!

Groetjes

Hoe is het met Joris is hij al weer beter?

Ik ga zo langzamerhand wel beginnen met leegruimen en klusjes laten doen door mijn man. Wil gewoon niet pas op het eind dingen moeten doen.
Ja jij kunt het natuurlijk niet zomaar even doen, het is wel handig als Jasper je helpt!

Wij halen de wieg weer waar Feline ook in heeft gelegen. Echt hele leuke bekleding zit erop. In die wieg hebben mijn nepzussen en nepbroertje in gelegen.
Echt heel leuk oud schommelwiegje.
Zelf timmeren lijkt me heel leuk, maar wel moeilijk. Niks voor mijn man.... haha
Ik ga echt voor 2e hands en dan misschien schilderen of zo.
Pfff begin nu weer te twijfelen..
Ik heb voor Feline geshopt. totaal wel voor 200 euro. (exclusief haar winterjas met accessoires a 90 euro...) erg veel geld, maar ik heb ook echt genoeg nu.
En het walchelijke is dat als ik iets leuks zie ik het ook weer koop.
Maar het geld groeit niet op mijn rug en ik moet voor mezelf ook nog e.e.a. kopen.
Wij hebben hier wel wat 2e hands winkels maar dat zijn echt vaak te oude kleertjes jammergenoeg. Heel soms hebben ze hier in de buurt een halverkoop van nieuwe kleertjes van verschillende merken voor een klein prijsje. Jammergenoeg is dat al weer een tijd geleden...

Vanmiddag trouwens heerlijk een paar uur geslapen. En nu alweer moe.... Zo brood smeren en dan heerlijk naar bed.

groetjes Maris

ps zondag ga ik strandvissen een wedstrijd voor vrouwen (bij mijn vader op de visclub, erg leuk!)

Berichtje numer 50... grappig zeg!!
Leuk dat het goed ging met strandvissen...
Was wel leuk zeker?
Verder ook lekker weekend gehad?

Wij wel. Jasper was thuis, dus altijd leuk...hij is even met Joris naar de kapper geweest. Wel beter..eindelijk zn haren eraf. Nu kan het weer verder groeien.
Ik ben naar kledingbeurs geweest. 2 winterjassen, 2 broekjes en 4 shirts gekocht voor nog geen 25 euro...beter! Nu alleen nog schoenen en dan zijn we helemaal klaar. Joris loopt nu nog (net) niet, maar wil toch schoenen in huis hebben. denk dat ie deze winter zeker zn eerste stappen gaat zetten, zou jammer zijn als de goede schoenen dan uitverkocht zijn.

Met zwangerschap gaat het goed. Merk dat ik er weinig mee bezig ben. Heb wel behang gekocht voor de babykamer. Met stippen, erg leuk!

Ik ga de stofzuiger maar eens pakken!

Groetjes

Het schiet inderdaad op met de berichtjes!

Was erg leuk het vissen. Ook onwijs lekker weer! En we zijn zaterdag de stad in geweest en 's avonds gegourmet en een filmpje gekeken.
Feline is nog niet naar de kapper geweest, want we laten het groeien, wel knip ik af en toe d'r pony bij.
Jij kan beter shoppen dan ik! Ik was echt een hoop kwijt..... Schoenen heb ik niet gevonden, maar mijn moeder wilde ze geven, dus we gaan dan een keer de stad in.
Ik ben er ook minder mee bezig nu, maar ben al wel weer 14 weken! Tijd gaat snel joh!
Wij moeten alles nog doen en opruimen zijn we ook nog niet mee klaar....

Zo even kinderopvangtoeslag wijzigen en dan even relaxen voor het spookie wakker wordt.

nou... meestal ben ik ook veel meer kwijt dan ik plan van te voren als ik ga winkelen! Toevalstreffer hahaha! Ik ben een echte big spender...vooral als het om kleding gaat!
Maar rustig aan sparen voor de 'nieuwe baby' die heeft toch wel weer wat spullen nodig. Weer een ledikantje en een commode en een duokinderwagen! (gelukkig hebben we deze laatste inmiddels!) Als het weer een jongen is heb ik in ieder geval qua kleding niet veel nodig. Van Joris is alles nog mooi en leuk genoeg...al kan ik me denk ik niet helemaal inhouden haha!

Morgen met een vriendin naar de ikea, even kijken of ik een leuke kast kan vinden voor op t kamertje. Ik koop m dan nog niet, maar kijken kan natuurlijk nooit kwaad.
KAn Jasper mooi doorklussen op zolder! Des te sneller kan de toekomstige babykamer worden uitgeruimd!

Jij een heel fijn weekend gewenst!

Groetjes

Voor mezelf shop ik echt veel te weinig. Nu toevallig wel bij prenatal een heleboel gekocht (zeker ivm kortingsdagen) En ik ga ik de toekomst ook wat meer leuke kleding kopen voor mezelf want ik zie er meestal een beetje gewoontjes uit met makkelijke kleding.
Ik ga ook weer sparen voor de baby. Wel heb ik al leuke meubeltjes voor weinig gezien op internet. In Tilburg zit een hele grote zaak. Misschien ga ik daar kijken. En anders op internet via marktplaats.
Verder hoef ik niet veel te kopen volgens mij. Ik ga kijken hoe het gaat met wandelen in een draagdoek (moet ik wel kopen dan) En misschien zo'n meerijdplankje voor op de bugaboo. Moet Feline dan wel klaar voor zijn.
Wat voor duowagen heb jke gekocht? Dennis vind de Bugaboo heel fijn en zonde om weg te doen. Ik heb zelf voor een Phil&Teds gekeken, maar ik vond het nestje wat te benauwd voor de baby.
En kleding heb ik inderdaad van Feline en als het een jongetje is dan ga ik weer los en koop een berg hahaha Als jij nou een meisje krijgt en ik een jongen dan ruilen we gewoon van kleding ;-)
En ik denk ook dat ik wel nieuwe dingen koop ook al is het weer een meisje. Ik had vroeger vaak kleding van mijn oudere zus aan en aangezien mijn moeder het wel eens zelf maakte en dan het zelfde voor allebei, liep ik 2 jaar in dezelfde kleding.... Ik ben blij dat mijn zus op een gegeven moment stevig was en ik slank, dus haar kleding zag er bij mij niet uit!

Heb je een leuke kast gezien? Ik heb voor Feline de Aneboda (niet heel mooi, maar wel een normale prijs)

Jij nog een gezellige zondag! Ik ga lekker relaxen vandaag.

groetjes Maris

hey maris!

Was leuk bij ikea. GA altijd uit mn dak daar hahaha..!
Het worden 2 smalle Aneboba kasten met een tafelblad ertussen en een mooie plank eronder en erboven, kunnen we lekker veel spullen kwijt. De stukken plastic wil ik dan beplakken met behang. Denk dat dat wel mooi wordt. Mooie ledikant erbij en klaar zijn we!

We hebben een urban jungle duowagen gekocht. Babynestje zag ik ook niet zitten. Deze is groot, maar wel mooi en ideaal om mee te lopen. Ik neem m toch niet vaak mee in de auto. Anders kunnen we altijd nog onze bugaboo en buggy gebruiken. Alleen met 2 kids op stap is toch niet zo praktisch. Gelukkig hebben we de winkels en de supermarkt vlakbij en kunnen we alles lopend halen..heerlijk!

Jasper is nu hard op de zolder bezig. Schiet mooi op en wordt errg mooi. Lekker dat er nu weer een kamer klaar is. Wij zijn vanaf 2004 aan het verbouwen en nu bijna klaar. straks nog 1 zolderkamer en dan de kelder nog aanpakken, maar dat is niet zoveel werk denk ik. Maar alles op zn tijd. En rustig aan. tussendoor babykamer aanpakken!

Verder gaat t goed wel weer erg misselijk, maar we overleven het! Woensdag naar de fysio voor mn bekken. Als ik lang loop of moet stilstaan dan doet t me toch wel weer pijn. Ook op 1 been staan gaat niet meer goed, dus zittend aankleden.

Morgen zwemmen met Joris en lekker schoonmaken.
Nu grace anatomy kijken..erg leuk!

Groetjes

Dat van die anoboda kasten is wel een goed idee! Ik moet namelijk erg god met de ruimte improviseren.
Dus je hebt nu een duowagen, bugaboo en buggy? hahaha veel zeg. Misschien koop ik ook een duowagen om hier mee op stap te gaan, maar het staat dan wel weer in huis en dat staat me zo tegen.
Lekker he als het huis op orde is! Wij zijn zo in ons huis gaan wonen, maar willen wel van alles, maar het moet natuurlijk ook betaald worden! haha Wel gaan we binnenkort eens kijken wat het kost om alles beneden en de hele hal en trap te laten stucen.
Ik wil dit weekend eerst de boot doen, winterklaar maken en dat daarna rustig aan de babykamer gaan doen.
Wat vervelend dat je nu al last heb van je bekken! Ik heb daar gelukkig geen last van. Af en toe wel in mijn onderrug, dus te lang staan red ik niet. Af en toe voel ik me net een oud wijf haha.

Ik ga vandaag wassen  en verder niet veel. Ik wilde even naar het centrum, maar helaas is het echt rotweer....
En vanaf deze week werk ik op maandag, woensdag en donderdag, dus vrijdag ga ik (weer of geen weer) heerlijk naar de grote weekmarkt!
Heb er nu al zin in! hahaha

groetjes Maris

Terug
Bovenaan