voor MWV/mo !!!

Hey Meiden,

@  Saar : Goed dat je er weer bent. Het heeft   altijd weer wat tijd nodig om de  "teleurstelling" te verwerken. De ene keer komt het toch harder aan dan de andere keer. Ik ben nog steeds in afwachting van de , als je er op zit te wachten dan kan het niet snel genoeg komen... Ik las dat je een afspraak hebt gemaakt bij de Osteopaat. Laat even weten wat je ervan vond, ik loop nu zelf bij een haptonoom om wat beter te kunnen omgaan met alle emoties en spanningen. Het gaat gewoon niet in je koude kleren zitten. Ik heb ook accupunctuur gehad maar daar voelde ik mij niet goed bij.

@ Inge: Ben je al begonnen aan de medicatie? Ik heb ook alles al in huis om te kunnen beginnen.

@ Ginger : Ennnn, heb je donderdag de TP? Spannendd!! Ik heb trouwens ook een inbrenghulsje voor de Utrogestan gekregen en ik vind het een stuk schoner en handiger. Ik hoop dat je FM meting goed was.

Nou meiden, geniet van jullie weekend!

Mo

Hoi meiden,

We zijn weer een stapje verder. Ik ben gisteren ongesteld geworden en ben dus weer begonnen met de medicijnen. Ik mag nu woensdag 12 november weer voor een controle echo. Om mijn slijmvlies op te meten en als die goed is heb ik zaterdag 15 november de terugplaatsing als de cryo goed ontdooid.

Groetjes
Inge

Hey Inge,

Ik ben ook gister ongesteld geworden en ben ook vandaag aan de Progynova begonnen. Je zou zeggen dat we dan gelijk lopen...maar ik moet zat. 15 nov (dag 14)  voor de eerste echo komen en dan denk ik een week daarna de TP. Hoe kan het bij jouw dan al zo snel gaan? Werken ze dan toch overal weer volgens een ander schema ofzo. Ik slik de max. dosis 4 tabletten per dag, ik heb overigens totaal geen last van bijwerkingen.

Nou meid we zitten samen in hetzelfde schuitje, hopen maar dat er het beste van komt!

Mo

Hoi,
ik ben Gré, 30 jaar en net eerste TP gehad, heb net jullie topic even helemaal door gelezen.
Wat mij verbaasd zijn de versch. verhalen hoe het per ZH gaat, ook wat betreft medicijn gebruikt. Ach we hebben allemaal het zelfde doel. Fijn om even de ervaringen te lezen.
Ik moest lachen om het woord "eskimo". Wij hebben helaas geen eskimo's, er was van de 6 maar 1 goede over, en die zit in mijn buik.
Ik zit nu in mijn wachtweken met nog altijd veel pijn van de punctie (zie mijn topic)

Wat de Ustrogan bolltejes betreft, ik vind het ook geen pretje om het in te brengen. Ik ben op zoek gegaan naar vingercondooms. Die bestaan dus en ik kreeg net een mailtje van de Apotheek dat ze ze voor mij kunnen leveren. Wel zo fris. Op internet zag ik dat je er al 100 heb voor nog geen €2,00 ex. verzendkosten. Ik weet nog niet wat ik bij de apotheek moet betalen. Ik zal maar niet hardop vragen wat ik wil hebben, klinkt ook zo raar. Ik kwam op het idee, omdat ze in het ZH ook van die kleine condoompjes hebben die ze om het echo apparaat doen. Ik wist niet of je er paticulier ook aan kan komen. Wel dus.

Van een inbrenghuls had ook nog niet gehoord, werkt dit prettig?
Ik vind de afscheiding van die bolletjes niet zo fijn, de inlegkruisjes zijn niet aan te slepen. Ik ben altijd bang dat ik ze niet ver genoeg inbreng.
Wel een vreemd gevoel, als je het inbrengt.
Ach, het moet, dus het went ook wel weer.

Ben wel erg moe en  heb veel dorst (droge mond) Hebben jullie dit ook door het gebruik van de bolletjes? Moet 's nachts eruit om te drinken, 2 uur later om te plassen en dan toch maar weer drinken en 2 uur later weer plassen en dan gaat 1 uur later die stomme wekker weer. Ben vandaag bekaf, hele dag gewerkt en ik moet er nog 4. HELLUP HOE HOU IK DIT VOL????
Geef mezelf, als ik thuis kom, wel even een ME-time. Oprah aan, kopje thee, beentjes op de bank en na Oprah ga ik thuis aan de slag. Vandaag en donderdag werk ik alleen wat langer, maar dan luister ik muziek ipv kijken naar Oprah. Zaterdag lekker in bad geweest (moest wel want ik verging van de buikpijn).

Ik stop, mijn verhaaltje wordt iets te lang. Tot gauw.

Groetjes van 'Gré
P.s. Mijn echootje hangt aan de spiegel, met een mooie rode lamp en olielampjes + een zacht hart. Elke dag kijk ik ernaar. Ik hoop dat er iets groeit in mijn buik.

Hé Gre,

Spannend hè die wachtweken, het vreet mij helemaal op. Wanneer is de datum dat je mag bloedprikken/testen? Even over die inbrenghuls, het is ideaal (net als ob met inbrenghuls). Ik zat voor mijn gevoel ook niet hoog genoeg met het inbrengen maar dat gaat nu een stuk beter. Inbrengen, omspoelen, klaar!

Ik hoop dat je het snel allemaal niet meer nodig heb...

Toi toi toi!

Mo

Nou iedereen zit er weer vol in! Of aan het slikken, spuiten of wachten....
Wat betreft de inbrenghuls: ik vind hem ook echt ideaal. hygienisch, makkelijk en je zit meteen hoog in de vagina!
Ik heb eigenlijk een soort van lege spuit waar je een tube vaginale creme op zou kunnen draaien. Deze heb ik in overleg met de apotheek gekregen en werkt dus prima. Gre, laat anders je apotheek eens mee denken, wie weet hebben zij ook wel wat!

Vanmorgen telefoontje gehad vanuit Nijmegen. Ze hebben 3 eskimootjes nodig gehad om er eentje over te houden. Valt toch een beetje tegen, dus meteen eerste en laatste cryo...
Morgen om 12.15 uur de tp en dan horen we ook wat de kwaliteit is van onze doorzetter.
Klinkt misschien ondankbaar, maar ik eigenlijk maar weinig vertrouwen in het slagen van een cryobehandeling. Hoe staan jullie daar in?

Ben dit keer ook behoorlijk beroerd van de Utrogestan. Veel misselijk en maagpijn, daarnaast erg moe en flinke hoofdpijnen, ik zie soms lichtflitsen. Zit tegen migraine aan.... en dat is erg lang geleden!

Nou iedereen succes met de medicijnen en het wachten en ik laat morgen nog wel even weten wat de kwaliteit was.

groetjes,
ginger

Hey Ginger,

Ennnn hoe ging het? Ik hoop dat je laatste embryo goed is ontdooid, ohhh die spanningen..Grrr. Ik heb net als jou weinig vertrouwen meer in de Cryo behandeling, het klinkt heel negatief en ik moet zo niet denken maar de vorige 2 eskimootjes waren blastocystes (sorry als ik het niet goed schrijf ) en die zijn ook niet blijven zitten. Het zegt dus eigenlijk helemaal niets of de kwaliteit iets minder is of  juist heel goed.
Maar ja we moeten toch maar op het beste blijven hopen.....

Ik hoop dat je met goed nieuws komt..

Mo

Hoi allemaal,

bedankt voor de tips van de inbrenghuls, ik was nog niet bij de apotheek geweest, heb wel wegwerphandschoenen gehaald. ik vind het onderwerp zo lastig om aan de balie te staan bij de apotheek. Het is er altijd zo druk, en iedereen kan je horen.

MOE MOE MOE MOE, ik ben alleen maar moe. Ik reageer zo traag, soms moeten mensen ook wel om mij lachen. De was moet nog gedaan worden, maar ik heb geen puf meer. Moet nog zoveel. Morgen ook weer. Heb het allemaal even gehad.

Volgende week vrijdag mag ik gaan testen.
Ik verwacht echt niet dat ik zwanger ben. Toch moet er gestest worden. Mijn man staat 6 uur op, dus ga ik dan testen. Kunnen we elkaar nog even steunen, want we gaan toch uit van het negative. Misschien kan ik beter zaterdagochtend testen, bij teleurstelling loop ik dan ook niet als een hoopje ellende op mijn werk rond.
Door de bolletjes word je toch niet ongi dus moet ik volgende week toch 2 testjes halen. Je moet nl na de 1e test, 2 dagen later weer testen.
Vreselijk om zw-testen te halen, ik zie er nou al tegenop.
Zie overal tegenop hoor. Ik loop met de gedachten om mijn nieuwe baan (2 middagen) naast mijn werk, op te zeggen. Ik kom gewoon nergens meer aan toe. Heb ook nergens meer zin in.
Een volledige werkweek is niets voor mij, daar ben ik al achter.

Nou meiden, ik ga nu alle energie bijelkaar zoeken, om dat ene pakketje te versturen.
spreek jullie in het weekend nog wel weer.

Groetjes van een oververmoeide Gré 30 jaar (voel mij nu  80)

Terug
Bovenaan