voor MWV/mo !!!

Hey meiden,

@Famke, ik heb ook een 2 eskimootjes teruggeplaatst gekregen, ze waren helemaal doorgedeeld tot het volgende stadium (blasocystes als ik het goed schrijf..) helaas zijn ze niet blijven zitten...Tijdens de wachtweken voelde ik ook van alles en nog wat. Ik voelde ook mijn onderrug terwijl ik die normaal nooit voel. Bij mij is het helaas niet goe gegaan maar dat wil niets over jou zeggen, iedereen is anders en voelt ook anders. Ik hoop gewoon dat het bij jou helemaal goed zit en dat de pijntjes goede tekens zijn...

Ik moet weer verder..

Alle meiden succes!! Tot gauw weer!

Mo

Hoi meiden,

Ben net weer terug vanuit het ziekenhuis. Gelukkig redelijk goed gesprek gehad. We hebben de IVF poging nabesproken. Eigenlijk kon de arts geen reden vinden waarom het dit keer zo anders is verlopen en vooral afgelopen als de poging waaruit Maaike is gekomen. Het enige dat ze kon bedenken is dat de overstimulatie toch wat verder was dan ze had ingeschat.

We hebben gesproken over het terugplaatsen van de cryo en dat gaan we nu in ieder geval proberen. Hiervoor heeft het ziekenhuis in Nijmegen de leidende rol en moet ik dus hun bellen. Ik weet niet precies wanneer we daar voor kunnen beginnen maar ze kon me wel vertellen dat ik niet hoef te spuiten. Ik moet van te voren wel tabletten gebruiken maar daarvan is de enige bijwerking dat je er wat opgewekter van wordt. En dus niet zo moe als van de spuiten bij IVF. Dit is op dit moment alleen maar gunstig vinden wij.

Nu zijn jullie weer even op de hoogte.

Groetjes
Inge

Hai meiden, hoe gaat het bij jullie?

hier gaat het spannend worden.
morgen is mijn NOD, de kwaaltjes zijn er, misschienkomen ze niet, de RD bedoel ik. ik voel van alles, maar ik weet niet of het echt is, of dat ik weer flink voor de gek gehouden wordt, ben al zovaak teleurgesteld.
Ik vind het nu gewoon heel moeilijk om positief te blijven, maar niet te veel te hopen dat het misschien eindelijk gelukt zou kunnen zijn.
De vorige keer had ik al vrij snel naar de plaatsing van onze embryo steeds een heel klein beetje bloedverlies, en ik was ook al ongi voor mijn NOD. en nu is er niets te bekennen. geen bloed, geen migraine ( heb ik namelijk altijd heeeeeeel erg voor dat de RD komen, maar nu niets  helemaal niets.
wel nog de prikjes en steekjes  , vlagen misselijk ( maar niet echt 's morgens, moe etc, je weet het wel, het gewone werk.
ha ha , echt te erg gewoon, maar ja zijn ze erg echt op hoop ik toch te hard?

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff,

laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, liefs Saar

Hai meiden,

van deze kant helaas slecht nieuws.
Ben gisteren totaal onverwacht ongi geworden.
ben weer flink voor de gek gehouden. ik heb het nu echt even helemaal gehad. heb gisteren de hele dag gehuild, en weet het nu even niet meer.
moet vandaag natuurlijk weer bellen voor de volegnde cryo TP maar kan daar eigenlijk nog even niet aan denken. wat een teleurstelling weer zeg. had gehoopt na meer dan 3 jaar dat het ons ook es gegund zou zijn. maar niet dus............

hoe gaat het met jullie?

tot later, Saar

Hoi Saar,

Wat ontzettend K&^? dat je ongesteld geworden bent. Kan me voorstellen dat je het gisteren helemaal niet meer zag zitten.

Hier gaat het wel redelijk, zijn erg druk met het afscheid van mijn opa. En dan moet ik deze week ongesteld worden en kan ik Nijmegen bellen voor de TP van de cryo. Ga vandaag de medicijnen halen bij de apotheek. Ik hoop na al het rotte nieuws van de laatste tijd dan over een maand op geweldig nieuws. Ik hoop voor jou ook op goed nieuws. Als jij dan nu meteen weer gaat voor een terugplaatsing lopen we ongeveer gelijk op volgens mij.

Moet jij nog medicijnen slikken of iets dergelijks.

Heel veel sterkte.
Inge

Hoi Saar,

Ik moest vanmorgen gelijk aan je denken..aan je verhaaltje te lezen dacht ik dat het helemaal goed ging komen..Wat ontzettend balen dat het dan toch weer mis gaat..Ik had het de vorige keer dat het misging ook zó gehad met alles, maar ja we moeten toch door hoe klootte het is ook allemaal is..Maar daar heb je nu niets aan want je voelt je vreselijk verdrietig....

Ik ben in afwachting van de en dan kan ik weer beginnen met de Progynova voor mijn volgende cryo behandeling..Het zijn onze laatste eskimootje dus voor me gevoel wordt het nu nog spannender.

Nou meid, hoop dat je je gauw weer wat "beter" voelt en dan gaan we er weer voor!

Mo

Hoi!

Saar: wat ontzettend K$%#te voor je! Ik had zo'n goede hoop dat het dit keer voor jullie zou gaan lukken, maar helaas dus... Hoe is het nu met je? Toch nog aan kunnen melden voor een volgende cryo? Kan me voorstellen dat je even tijd nodig hebt.
Mo: Schiet niet op als die rd op zich laten wachten. Stom he, dat je nu juist wil dat ze komen..... Ik hoop dat je snel kunt starten met de progynova!!
Inge: je bent nu dus al gestart? Hoe gaat het? Niet teveel last van de medicatie?

Hier al weer bijna de eerste echo. A.s. donderdag is het zover. Ik hoop dat het slijmvlies dik genoeg is, zodat ik zondag kan starten met de Utrogestan. Dan dus 5 november de tp als alles goed verloopt. Er breekt weer een spannende tijd aan. Met v eel hulp van de apotheek heb ik nu wel een inbrenghuls voor de Utrogestan kunnen krijgen. Na veel zoeken en passen heb ik er nu een die groot  genoeg is en van kunststof, dus geschikt voor hergebruik! Scheelt een hoop geviezerik daaronder....

Meiden heel veel succes, we lopen allemaal een beetje gelijk op, dus dat wordt weer flink duimen draaien deze weken!

Liefs,
Ginger

Hai meiden, Hoe gaat het met jullie??
nog nieuws???

hier gaat het wel weer een beetje, deze keer kwam het echt ontzettend hard aan.
even wat tijd genomen om mezelf weer een beetje op te peppen.

ik heb dinsdag as weer de eerste FM voor de tweede cryo TP. ben benieuwd hoe het weer gaat lopen. of deze keer mijn ei wel op tijd komt.

ik heb trouwens wel een afspraak gemaakt bij een ostheopaat.
ik heb daar es over gelezen. dat zo iemand kan helpen als er keen medische oorzaak bij de vrouw is gevonden waarom een embryo niet blijft zitten.

Kan pas de 17de terecht.

ik hoop dat het de moeite waard is om te proberen. eerst intake gesprek, en misschien dat ie dan al meteen iets gaat doen.

Liefs Saar

Terug
Bovenaan