voor MWV/mo !!!

Hee hoi!

Eergisteren de tp gehad, jammergenoeg was ons eskimootje van C-kwaliteit.
Ondanks het feit dat cryo een luxe extra kans is, zijn we toch wel wat teleurgesteld. 3 mooie A-tjes en daar is uiteindelijk een C van over gebleven.
Woensdagavond had ik dan ook echt een dip: waar zijn we toch mee bezig???
Maar goed, nu zijn we weer helemaal klaar, het is tenslotte een echte doorzetter om al die behandelingen te doorstaan, het leeft en het is van ons!
We hopen dat dit ons toekomstig buikvriendje zal zijn en duimen hard. De echo met het stipje staat op het dressoir met een kaarsje erbij....
Verder voel ik me redelijk, ben alleen ook erg moe, niet normaal meer. Ik ben rond 7 urr echt afgebrand en de hele dag door loop ik te gapen en alles gaat zo traag... Gelukkig niet meer zo'n vervelende hoofdpijn.
20  november is onze testdag en dat is echt nog ver weg. De eerste ww vind ik altijd nog wel te doen, maar die 2e!
@Gre: met de utrogestan/progestan KUN je wel ongesteld worden! Het kan alleen zijn dat je ongi wat later is dan normaal, maar dit hoeft niet! Bij de vorige tp was ik zelfs 5 dagen te vroeg ongesteld, met die bolletjes!
Ons is verteld dat de combinatie progynova EN utrogestan wel vaak echt alles ophoudt, maar dit is dan dus alleen met cryo het geval. Bij een "verse" behandeling is het alleen de bolletjes.
Dus het kan alle kanten op. Maar we hopen natuurlijk dat je gewoon de testdag haalt en positief test!!
@Saar en Mo: hoe gaat het met jullie, wanneer hadden jullie ook al weer eerste echo?
Misschien slim om een lijstje te maken, dan kunnen we het in een oogopslag zien?

Groetjes,

Ginger

Mo: ........uitgangsecho
Saar: ........uitgangsecho
Gre: 14 november testen
Ginger: 20 november testen (cryotraject)

Saar: 3 november follikelmeting (cryo eigen cyclus)
Inge: 12 november uitgangsecho (cryo)
Mo: 15 november uitgangsecho (cryo)
Gre: 14 november testen (IVF)
Ginger: 20 november testen (cryo)

Hai Meiden

we zijn dinsdag   weer bij de gyn geweest, er zat een eitje van 10 mm, het was dag 10 van mijn cyclus, dus dat kon wel kloppen,vanmorgen zijn we weer geweest, en nu was ie 15 mm. ik had van de week al tegen de gyn gezegd dat ik volgens mij dinsdag mijn ei heb.
We hebben nu dus weer een afspraak om te kijken wanneer mijn ei sprong is geweest of gaat komen. ( ik weet dus bijna zeker dat ik di mijn ei heb) en dan is vrijdag of zaterdag dus de TP van 2 eskimo's. ik hoop dat ze weer maar 1 rietje met 2 cryo's hoeven te ontdooien. en dat dan de overige 2 nog maar lekker in de vriezer blijven zitten.

Vind het wel weer heel spannend allemaal.
ik weet ook nu niet hoe ik me erop in moet stellen. de vorige ronde was ik heel positief en hoopvol. en het was zo'n klap toen ik ik ongi werd.
Ik heb wel een beetje vertrouwen, maar helaas net als jullie ook geen 100%.
Er zijn zoveel verhalen dat de cryo's niet aanslaan, en ik heb hier volgens mij nog maar 1 positief verhaal gelezen na een cryo TP.

tuurlijk wil ik positief blijven, maar ik kan mezelf niet meer zo gek laten maken.
het doet me dan nog meer verdriet dan het nu al doet.
dus dinsdag meer!

liefs Saar

Saar:  11 november laatste follikelmeting voor TP 2 cryo's (cryo eigen cyclus)
Inge: 12 november uitgangsecho (cryo)
Mo: 15 november uitgangsecho (cryo)
Gre: 14 november testen (IVF)
Ginger: 20 november testen (cryo)

Hoi!

Saar, hoe was je fm vandaag? hebben ze een punctie voor je in kunnen plannen?
Hoe gaat het met de medicatie dames??

Hier zit de eerste ww er al weer bijna op.... die tweede duurt altijd vreselijk lang....
Merk nog niets verder, tja, erg moe en mijn borsten doen vreselijk zeer. Maar dat had ik de vorige keer ook, dus daar trek ik geen conclusies meer uit. Zal vast een bijwerking zijn van de medicatie.

Nou, we wachten maar "gewoon" geduldig af....
Tot snel!

groetjes,
Ginger

Meiden,

Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest voor de controle en alles ziet er perfect uit. Het slijmvlies moet minimaal 8 mm zijn en is bij mij bijna 11 mm. Nu heel hard duimen dat de cryo goed ontdooid en dan mogen we zaterdag weer naar Nijmegen voor de terugplaatsing.

Groetjes
Inge

Hoi INge!

Fijn dat het bijna zover is! Ik ga duimen dat je cryo goed ontdooit! Wel vreemd: bij mij zeiden ze (nijmegen) dat het slijmvlies minimaal 6 mm moest zijn, het was 6,1 en dus goed volgens hen.... Ik snap het af en toe niet meer....
Succes en Mo, jij bent ook bijna zover toch?

Groetjes!
Ginger

Terug
Bovenaan