Voor Sara en Angel

Hoi dames,

Even onze topic updaten. Alweer pagina 3 gehaald... Ik ben ook niet meer elke dag op het forum, vandaar. Tja en een kapotte computer...

Alles goed? Kan je al lekker genieten van je zwangerschap, Sarah? Hoe ver ben je nu? Heb je je echo al gehad.
Ik moet eind november voor de 20 weken echo. Duurt nog wel even, maar ik kijk er nu al naar uit.
De uitslag van de combinatietest was 1: 4300. Dus een goede uitslag.   (ik weet niet meer of ik dit al had gemaild).
Ik merk wel dat het een stuk zwaarder is met al een rondlopend kind. Ik kan nu niet op elk moment van de dag (buiten werktijd natturlijk) even gaan liggen. vorige keer deed ik dat om de haverklap. Maar ja, een beetje doorbikkelen dan maar.

Angel,
Hoe is het met jou? Is het bloeden al gestopt? Ik ga zo ontzettend hard voor je -en, dat het de volgende keer helemaal goed is (ik ga daar in ieder geval wel mijn best voor doen).
Vind je het niet vervelend om met ons een topic te hebben. Kan het me anders best voor stellen dat je er wat moeite mee hebt.

Ik hoop snel weer wat van jullie te horen.

Groetjes,
Heartje

hoi meiden,

Eindelijk doet het forum weer eens normaal.

Heartje, fijn dat de combinatietest zo'n goede uitslag gaf!
Jaaa, kan me goed voorstellen dat het nu zwaarder is om zwanger te zijn met een kleintje om je heen. Hoe oud is je dochter ook alweer?

Hoe ver zijn jullie nu meiden?

Sara, ben je al wat minder misselijk?
Groeien jullie al hard?
Hoe ver zijn jullie ook alweer allebei?

Ik vind het helemaal niet erg om met jullie te kletsen, mijn tijd komt vast nog wel!
Heartje, bedankt voor het hele harde duimen!

Het bloeden is bij mij na 1 week al gestopt, dus dat was fijn.

Volgens mij voelde ik afgelopen donderdag/vrijdag m'n ei, ik had nl. 2 dagen buikpijn links onderin. We hebben goed geklust, dus het is weer afwachten. Ik reken nergens op, dan kan het alleen maar meevallen.

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,
Ik zit weer achter de pc van mijn moeder. Wat een gedoe met de site zeg. Heb de afgelopen week al 4 keer geprobeerd iets te plaatsen. Hopelijk gaat het deze keer wel goed.

Angel, wat vervelend dat je pas na 3 mk’s bij de gyn langs mag komen. Hoe gaat het nu? Voel je je al wat minder depri? Is het bloeden al gestopt? Fijn om te lezen dat jullie niet de moed opgeven en er weer voor gaan. En ja, druk op je werk is altijd een handige afleiding. Spannend weer op de wachtbank. Ik hoop zo voor je dat als het raak is, dat het ook goed zit. Het is jullie echt gegund.

Heartje, gewoon lekker rustig aan doen hoor. Doe ik ook. Ik doe wel mijn best, maar meer dan dat doe ik niet. Ik ben gelukkig niet misselijk meer. Wel ben ik nog erg moe, maar ik slaap niet meer die 10 uur p/d van een paar weken terug. Ik ben inmiddels 9,5 weken zwanger. Zoals ik al dacht 4 dagen korter dan normaal door mijn lange cyclus. Fijn dat je combi-test goed gegaan is.

Ik zit nogsteeds een beetje te trillen op mijn stoel. Ik heb vanmiddag mijn termijnecho gehad in plaats van 9-11. dit omdat we een combi-test willen en we ook op vakantie gaan eind november.

het resultaat van vanmiddag: IK BEN ZWANGER VAN EEN TWEELING!!!!!

Wat is dat leuk om te zien. beide hartjes klopten. Je kon de hersentjes mooi zien en ze bewogen ook af en toe hun armpjes en beentjes. Het is waarschijnlijk een 1 eiige tweeling dus we hebben morgen al een afspraak bij de gyn. Ze delen een van de 2 vliezen waardoor er meer kans is op complicaties. Mijn vriend was er ook helemaal stil van!!! Haha. Ze hebben allebei naar ons gezwaaid. Zo schattig.

Ik kreeg een inwendige echo omdat ik nog niet zo ver ben (9,5 weken). Het controleren van de eierstokken was niet bepaald prettig. Heb nu nogsteeds een beetje buikpijn, maar dat trekt al wat weg.

Ik weet niet waarom, maar ik had al een voorgevoel, maar nu snap ik ook wel waarom die spijkerbroek al zo snel begon te knellen.

Liefs,
Sara

PS. Ik krijg mijn echo niet op de site geplakt. maar ik heb een wel als afbeelding voor mijn msn. Sara_1979@live.nl of op mijn hyves Sara de Boer en dan die ene met het winnie de pooh plaatje.

Sara,

Wat leuk zeg!!!! Een tweeling!!!
Wat apart dat je al een voorgevoel had. Zit het bij jullie in de familie?

Ik ga zo even op je Hyves kijken, ik sta ook op Hyves trouwens.
Heartje jij ook?

Hier gaat het wel goed hoor, soms nog een dipje, maar we gaan vol goede moed verder.

Groetjes,
Angel

Hoi Sara,

Wat een geweldig nieuws!! Een tweeling!! Geen wonder dat je zo extreem misselijk en moe was. Dat hoort echt bij een tweeling-zwangerschap. Jij bent zelf toch ook een tweeling? Was wel even schrikken of niet?
Wat een (gezellige) dukte straks zeg. Lijkt me helemaal geweldig om met een 2-ling te beginnen. Voor nu ben ik blij met een 1-ling, omdat ik het anders wel heel erg druk zou hebben. Dan is mijn dochter pas 2 jaar.
Dus nu ben je onder behandeling bij een gyn> Of is dat pas vanaf een bepaald aantal weken??
Ik krijg nu ook regelmatig de vraag of ik zwanger ben van een tweeling, omdat ik echt al een redelijk grote buik heb.

Hoi angel,
Fijn dat het allemaal weer op gang is gekomen.
Ik ben inmiddels al 17 weken zwanger. Het gaat zo verschrikkelijk snel. Bij de vorige zwangerschappen heb ik de weken af moeten tellen. En nu.... ben ik al bijna   op de helft.
Mijn   dochter is nu 19 maanden. En heeft sinds 2 weken besloten om niet elke dag meer te slapen in de middag. Helaas want dat was voor   mij   echt even een rust punt. Ik heb het ook echt even nodig elke dag. Maar goed. Anders kan ik ze altijd nog even bij opa en oma kwijt.
Is jouw dochter ook een beetje grieperig. Hier hangt het virus al een week of 3 binnen. Ze ziet er niet uit met helemaal rode oogjes en een rood neusje... En het wil maar niet weggaan.
Ik heb het zelf nu ook behoorlijk te pakken. Weet je of je gewoon hoestdrank en danpo/ vicks mag gebruiken? Ik heb nergens meer bijsluiters van... Ik dacht me ter herinneren van niet, maar weet het dus niet zeker.

Groetjes,
Heartje

Heartje,

Ja, bij een 2e zwangerschap groei je vaak harder.

Vervelend dat je dochter niet lekker is, mijn dochter hoest al wel 2,5 week, maar dat wordt nu eindelijk minder.

Je mag alleen hoestdrank speciaal voor kinderen gebruiken en geen dampo. Voor kinderen heb je Luuf, dat is net zoiets. Als ze verder echt ziek zijn of koortsig mag je haar zetpillen paracetamol geven, speciaal voor haar leeftijd.

Ik ben ook al niet fit, heb ook een virusje te pakken, zit helemaal vol, m'n hoofd doet er ook pijn van.

Sara, ben jij er  1 van een tweeling?!
Ben benieuwd hoe je familie reageert!

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Ik bedoelde eigenlijk het gebruik van hoestdrank voor mezelf, ivm de zwangerschap. Maar ik ben al aan de beterende hand, dus denk dat ik maar niks ga gebruiken. Dat is waarschijnlijk het beste.
Voor mij dochter heb ik special zetpillen gekocht, die het hoesten tegengaan. echt helemaal geweldig. Ik heb na 2 weken eindelijk een nacht door kunnen slapen. Heerlijk!!!

Alles goed met je? Volop aan het werk? Is een goede afleiding om die 2 spannende weken weer af te wachten. Nu nog 1 week wachten en dan testen??? Heb je al enig idee?
Hoe oud is jouw dochter eigenlijk? Gaat ze al naar de creche of school?
Mijn dochter gaat volgend jaar september voor het eerst naar de creche. Dus ik heb ze nog een krap jaartje helemaal voor mezelf.

sara,
hoe voel je je? Hoe reageerde je familie op   het 2-ling verhaal? wanneer laat je de combinatie test doen?   Spannend hoor!
Ben je al behoorlijk aan het groeien, of valt het nog mee. Ik denk dat dat bij een 2-ling ineens heel hard gaat.

groetjes,
Heartje

Hoi meiden,

Heartje, oh, voor jezelf die hoestdrank...dat weet ik eigenlijk niet als je zwanger bent, dat zal wel per hoestdrank verschillen.

Die zetpillen zijn inderdaad geweldig, had ik pas ook ontdekt, werken goed bij die kleintjes.

Het gaat goed met mij, af en toe nog een klein dipje. Ik ga er helemaal van uit dat het deze maand niet raak is, dan kan het alleen maar meevallen! Ja, volgende week donderdag m'n NOD.
Inderdaad lekker druk met m'n werk, goeie afleiding!
Mijn dochter wordt eind november 3 jaar. Ze gaat 1 dag in de week naar het kinderdagverblijf en 2 ochtenden naar de peuterspeelzaal. Vind ze helemaal geweldig.
In die tijd werk ik. Het wordt echt steeds leuker, we liggen elke dag in een deuk met haar, ze zegt alles na en kletst ons de oren van het hoofd.

Hoe doe jij het met de opvang van je dochter? Hoeveel uur werk jij en wat doe je voor werk?

Sara, ik had ook dezelfde vragen voor je als Heartje had. Groei je al hard? Hoe reageerde je familie?
Blijf je straks werken bij Unive?

Geniet van jullie zwangerschap meiden!!!

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan