Voor Sara en Angel

Hoi Sara,

Oh, dat is fijn, gelukkig maar, dat valt dan weer mee.
Ben benieuwd wat je huisarts ervan zegt. Laat je het snel weten als je terug bent?

Heartje,

Alles goed?

Hier alles prima, ben zeer benieuwd of ik over 2 weken ongesteld wordt.
Vanochtend een vriendin van mij gesproken die voor arts leert, zij zei dat je cyclus meestal weer snel op gang komt na een miskraam. Dus ik hoop dat het bij mij ook zo is.

Groetjes,
Angel

Hoi Heartje,
Hoe gaat het ermee? Valt vandaag je misselijkheid weer mee? Ik hoop het wel voor je!!!

Hoi Angel,
Hoe gaat het ermee? Heb je al een beter idee of je inderdaad je eisprong gehad hebt? Of vond je het toch wat te vaag en wacht je gewoon nog even af voordat je begint te hopen?

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Weet inderdaad niet zeker of ik al m'n eisprong gehad heb, heb vanmiddag via Babybrabbel het laten berekenen en volgens die berekening zou ik morgen m'n eisprong hebben. Dus we klussen vrolijk verder om de dag zo'n beetje.

Wat een irritante huisarts zeg, las net in je andere topic dat ze je overgewicht de schuld gaf van die lange cyclus, heb ik ook nog nooit van gehoord hoor. Zou inderdaad wachten tot 13 maanden en dan zelf een gync. bellen. Maar ik duim voor je dat het niet nodig.
Ik heb gelezen dat als je boven de 35 bent en het lukt niet, je al na een half jaar naar de gync. mag. Wij zijn in mei begonnen, dus zover is het bij ons nog niet. Ik hoop dat het voor eind van dit jaar raak is bij ons allebei!
Ben benieuwd wat de ovulatietesten bij je uitwijzen deze maand, wanneer begin je ermee?

Heartje, hoe gaat het, begin je het al te zien aan je buikje?!

Groetjes,
Angel

hoi dames,

Sara,
Ik heb al op je topic gereageerd, maar wil toch nog even zeggen dat je anders een 2nd opinion moet vragen bij een andere arts. Als je met een paar maandjes nog niet zwanger bent, is het zeker de moeite waard, toch???
Wat zijn je vriend/ man ervan?

Angel,
Nou weer 2 spannende weken dan.... Fijn he als je je eisprong kan voelen. Het geeft natuurlijk geen zekerheid....

Nou mijn buikje gaat hard, Broeken zitten echt niet lekker meer. Bij de 1e zag je het volgens mij pas bij 18-20 weken. Nu ben ik   7 weken!!!! Dus het wordt ook steeds lastiger om het verborgen te houden. mijn man zei al: "het zal toch geen tweeling zijn?" Het zou kunnen want mijn man zelf is een tweeling en mijn opa is ook een tweeling. Dus genetisch gezien zou het kunnen... We zien het wel. Ook heel erg welkom natuurlijk, al zou het wel even schrikken zijn.

Zaterdag komt mijn schoonfamilie bij ons etenl die zullen zich wel afvragen waarom ik geen wijntje pak....
We laten ze nog maar even gissen dan.

Groetjes,
Heartje

Hoi Angel,
Wij proberen ook gewoon om de dag te klussen. Ik heb ook geen idee. Ik zie wel. Ik probeer er wel een beetje rustig bij te blijven. Na dat gezeur vorige ronde ben ik denk ik wel een beetje nuchterder geworden. Maar ja, ik kan nog steeds niet wachten tot het zo ver is natuurlijk.

Hoi Heartje,
Mijn vriend zei ook meteen dat ik gewoon ergens een second opinion moet gaan halen. Maar ik kijk het gewoon deze maand ff aan en als ik geen positieve ovu-test krijg, ga ik weer bellen. En anders in december.
Wel spannend, het idee van een 2ling. Ik “droom” al sinds mijn 14e van het krijgen van een 2ling. Ik zelf ben een 2ling geweest, maar mijn moeder verloor met 13 weken de helft van haar placenta en ook 1 van de 2 vruchtjes. Ze heeft zelf 2 zussen die 2ling zijn en een van mijn nichten was zwanger van een 2ling, maar dat werd helaas een miskraam. Er is voor mij gependeld dat ik in oktober zwanger raak van een 2ling. Wie weet komt het uit.
Haha, wel goed om ze nog ff lekker in het donker te laten en de spanning op te bouwen. Hopelijk krijgen we geen hittegolf, dan kan je misschien nog wat tijd rekken door het dragen van truien ofzo.

Groetjes,

Sara

Hoi meiden,

Sara, ja, ik probeer deze maand ook wat nuchterder te zijn...je kan jezelf nl. helemaal gek maken. Ook niet fijn om er zo heeel erg mee bezig te zijn. Ik probeer nu vaak maar te denken dat het komt zoals het komt, heb er wel vertrouwen in dat ik ooit nog goed zwanger raak.
Grappig die dromen over tweelingen en het zit behoorlijk in de familie, dus je hebt wel grote kans!!

Heartje, het zou bij jou ook wel een tweeling kunnen zijn, maar ik heb al heel veel om me heen gezien dat vrouwen bij een 2e zwangerschap veel harder groeien, het buikje is natuurlijk toch al voorgevormd. Volgende week je 1e echo toch?

Bij mij zou m'n familie/vrienden het trouwens ook opvallen als ik m'n wijntje laat staan, ik hou er nl. ook wel van. Ben benieuwd of ze dit weekend er iets over zeggen tegen je.

Nou, meiden, ik ga aan het werk.

Groetjes,
Angel

Hoi Sara, Heartje,

Hoe gaat het met jullie?

Heartje, heb je al je 1e echo gehad? Viel het je schoonfamilie nog op dat je niet dronk toen ze bij jullie kwamen? Hoe voel je je verder?

Sara, nog nieuws?

Ik zit nu op dag 25 van de cyclus na de miskraam, voor de miskraam had ik 1x een ronde van 26 dagen en 1x een ronde van 25 dagen. Toch ga ik voorlopig nog niet testen, ik hoop natuurlijk dat het gelijk weer raak is, maar dan zouden we wel heel erg vruchtbaar zijn samen! Dus ik verwacht het niet. Heb wel gevoelige borsten, maar ja, dat zegt niks...Dus maar weer afwachten, ik hoop het vol te houden tot volgende week dinsdag. Die negatieve testen vind ik ook maar niks.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Hier weer een berichtje van mij. ik ben de laatste dagen erg druk dus ik heb niet elke dag de tijd om te reageren. Maar goed heb nu even tijd voor mezelf genomen dus meteen weer ff reageren.
Ik zou het inderdaad geweldig vinden om zwanger te raken van een tweeling.

Ik zit inmiddels op dag 17. Ik heb al een aantal ovutatietesten gedaan. Vandaag eindelijk duidelijk te zien dat hij donkerder aan het worden is. Heb vandaag ook mijn slijmprop (sorry) gehad ter aankondiging van de vruchtbare dagen dus ik ben benieuwd of ik morgen of overmorgen eindelijk een positieve test heb.
Wel snel met zulke korte rondes. Ik zou ook nog even wachten met testen. Maar ik ben toch stiekem voor je aan het duimen dat jullie supervruchtbaar zijn. Hahaha.

Hoi Heartje,
En hadden ze iets door dit weekend? Of was het niet opgevallen dat je geen wijntje nam? Verder alles goed? Hoe was het bij de VK? Had je alleen een intake gesprek of ook een echo? Heeft ze/hij nog iets kunnen zeggen of het om een tweeling zou kunnen gaan of niet?

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan