voor suus (suno)

Hey meis,

Heeft ze vanacht doorgeslapen of is ze uiteindelijk toch naast jullie op de grond komen liggen??

Ik ben gister op het cb geweest en Noah was 10 kilo.. Das wel redelijk zwaar voor zo'n klein manneke, maar hij zat maar een heel klein beetje boven het gemiddelde. Maar ze raade me toch aan om te stoppen met de avond fles. Ik zei, dat ik dat voorlopig nog niet zag zitten. Hij drinkt niet zo veel op een dag en hij loopt nog niet. Dus dat babyvet gaat er straks vanzelf wel af. Hij krijgt geen suiker enzo, dus alles wat hij binnen krijgt is gezond. En mijn vriendin heeft een zoon van nu 10 maanden en hij weegt ruim 14 kilo en bij haar hoeft de fles er niet af.. raar
Maar ik merk al wel dat Noah s'avonds steeds sneller moe word, dus het avond eten ga ik straks met een half uurtje verlaten en dan na het eten douchen en gelijk naar bed. En dan eerst met een halve fles en dat langzaam afbouwen ofzo. Maar verder was hij helemaal perfect qua ontwikkeling en hij liep zelfs daarmee voor. Dan niet met het kruipen, maar wel met het klappen enzo en het kletsen! Er is altijd wel wat.haha

Jammer dat jullie zo lang moeten wachten op een huis. En ik snap dat je gelijk je koffers pakt en vast naar je nieuwe woning loopt! Maar zo samen knus in een klein huisje heeft ook wel wat. Tenminste dat vond ik van onze vorige huis. Het was een heel klein houte huisje in het bos. Echt klein, maar achteraf was het wel heel romantisch. Al hebben wij de kleine daar niet gehad. Toen woonde wij al in ons paleisje.

Ja, we gaan het tandenpoetsen echt veranderen. We moeten daar maar iets leuks van maken.

Heb je trouwens net het nieuws gehoord. Ik heb er zelfs even de tv voor aangezet. Ze hebben op een vlaamse kdv 2 kindjes en één volwassenen doodgestoken. En er zijn ongeveer 20 gewonden. Erg hé. Het zou je kindje wezen. En dan mag ik niet zeggen, dat ik blij ben dat me kindje veilig thuis bij mij is. Al weet ik dat thuis ook veel ongelukjes gebeuren, maar dan niet door één gestoorde wat word aangedaan.
Vind het echt erg!!
Kriebels krijg ik ervan!

Nou meis, ik ga even een broodje eten en dan zo voor de kleine ook een lekker broodje maken.

Spreek je snel

Hey meis,

Heeft ze vanacht doorgeslapen of is ze uiteindelijk toch naast jullie op de grond komen liggen??

Ik ben gister op het cb geweest en Noah was 10 kilo.. Das wel redelijk zwaar voor zo'n klein manneke, maar hij zat maar een heel klein beetje boven het gemiddelde. Maar ze raade me toch aan om te stoppen met de avond fles. Ik zei, dat ik dat voorlopig nog niet zag zitten. Hij drinkt niet zo veel op een dag en hij loopt nog niet. Dus dat babyvet gaat er straks vanzelf wel af. Hij krijgt geen suiker enzo, dus alles wat hij binnen krijgt is gezond. En mijn vriendin heeft een zoon van nu 10 maanden en hij weegt ruim 14 kilo en bij haar hoeft de fles er niet af.. raar
Maar ik merk al wel dat Noah s'avonds steeds sneller moe word, dus het avond eten ga ik straks met een half uurtje verlaten en dan na het eten douchen en gelijk naar bed. En dan eerst met een halve fles en dat langzaam afbouwen ofzo. Maar verder was hij helemaal perfect qua ontwikkeling en hij liep zelfs daarmee voor. Dan niet met het kruipen, maar wel met het klappen enzo en het kletsen! Er is altijd wel wat.haha

Jammer dat jullie zo lang moeten wachten op een huis. En ik snap dat je gelijk je koffers pakt en vast naar je nieuwe woning loopt! Maar zo samen knus in een klein huisje heeft ook wel wat. Tenminste dat vond ik van onze vorige huis. Het was een heel klein houte huisje in het bos. Echt klein, maar achteraf was het wel heel romantisch. Al hebben wij de kleine daar niet gehad. Toen woonde wij al in ons paleisje.

Ja, we gaan het tandenpoetsen echt veranderen. We moeten daar maar iets leuks van maken.

Heb je trouwens net het nieuws gehoord. Ik heb er zelfs even de tv voor aangezet. Ze hebben op een vlaamse kdv 2 kindjes en één volwassenen doodgestoken. En er zijn ongeveer 20 gewonden. Erg hé. Het zou je kindje wezen. En dan mag ik niet zeggen, dat ik blij ben dat me kindje veilig thuis bij mij is. Al weet ik dat thuis ook veel ongelukjes gebeuren, maar dan niet door één gestoorde wat word aangedaan.
Vind het echt erg!!
Kriebels krijg ik ervan!

Nou meis, ik ga even een broodje eten en dan zo voor de kleine ook een lekker broodje maken.

Spreek je snel

hey hey

nou, we belandde toch weer bij ons in bed.

ze werd wakker en had haar op het matras naast ons neergelegd, maar ik hoordde mijnheer muis weer en vond het een eng idee. zag gelijk voor me dat die muis haar beet, dus heb ik haar tussen ons in gelegd.

t is op zich ook wel leuk hoor, zo'n knus huisje maar er zitten gewoon meer nadelen aan dit huis dan voordelen.

we hebben muizen. in de woonkamer en keuken ( en wij slapen in de woonkamer) er zit geen centrale verwarming in dit huis, dus stoken we op elektrische kachels, we hebben een half jaar geleden flinke lekkage gehad, heel de woonkamer stond blank. nathalia en ik moesten toen midden in de nacht naar een vriendin van mij toe. en ik kan zo nog wel een hele rij opnoemen. vandaar dat we hier zo snel mogenlijk weg willen. maar helaas, we krijgen geen urgentie. lang leve rotterdam :S:S:S

wat een verschrikkelijk nieuws breng jij zeg! ben echt geschrokken, kreeg helemaal kippenvel.

ja, t zal je kindje maar zijn. jeetje mina zeg!

ik had t nog niet gezien op t nieuws. 9 kijk vrijwel nooit t nieuws, alleen maar slechte berichten bah)

ja, ik ben ook blij dat ik lekker veilig thuis zit met mn kleine. natuurlijk kan er altijd wel iets gebeuren.

zo ben ik al een jaar bang dat er brand uit breekt bij mn onderbuurman.

als dat gebeurd, zitten wij als ratten in de val. we kunnen dan letterlijk geen kant op.

hey wat goed dat noah zo voorloopt op zn ontwikkeling.

maak je niet druk om zijn gewicht hoor. nathalia woog ook 10 kilo toen ze 9 maanden was.

en op een gegeven moment ging ze kruipen en nu weegt ze iets meer dan 9 kilo en zit ze weer goed op de gemiddelde lijn. als jij denkt dat je die fles niet weg moet halen, moet je dat ook echt niet doen.

je kan natuurlijk wel proberen om alles een beetje te verschuiven en af bouwen zodat hij die fles niet meer krijg en hij vroeger naar bed kan zoals je zei. maar als hij dat niet pikt, zou ik lekker door blijven gaan met die laatste fles hoor. don't worry!

nou, ik ga nog even strijken voordat mn ventje thuis komt. lekker weekend!!!

zou vandaag de foto's van de fotoshoot ophalen, die we hebben laten maken maar t is zo rot weer hier in rotterdam dat ik lekker binnen blijf. morgen nog een dag hoor hihihi

en ik heb de taart bestelt. bij de hema. hij is echt zooo leuk geworden!

en goedkoop vond ik eigenlijk. 17,50 euro.

nou ja, dit moet ik trouwens nog even kwijt hoor!

heb een berichtje gekregen van erwin zijn vader en stiefmoeder.

ze kunnen pas 22 maart!!!! op nathalia haar verjaardag komen :S:S:S

ze is op 4 feb jarig. sjonge jonge zeg. wat is er nou zoo belangrijk dat je niet op je kleinkind haar verjaardag kan komen :S:S:S kan me daar echt boos over maken zeg!

nou, ik ga snel

xxx do

Hey meis,

Ik was even van mijn heerlijke ( lees drukke) weekend aan het genieten. Ik zit nu heerlijk even uit te rusten op de bank, want we hebben net een boswandeling gemaakt van een dikke uur! Echt genieten vind ik dat. En mijn mannetje staat nu in de keuken, druk te koken. Dat doet hij regelmatig op zondag, doe ik even niks. Hahaha

Ik moet eerlijk tegen je zeggen dat ik het van je schoonvader( want dat was hij toch?) echt geen stijl vind, dat hij pas in maart kan langskomen!!! Dat doe je toch niet als je kleinkind 1 jaar word!! Vind ik maar belachelijk! Maar dat is mijn mening. Ik snap dat je iedereen in zijn of haar waarde moet laten, maar dit gaat ook mij te ver!!!

Hebben jullie muizen. Ik ben afgestudeerd in dierengeneeskunde, maar een muis in huis, vind ook ik niet grappig. En dan zou ik de kleine ook niet op de grond laten liggen.
Ik hoop dat ze snel beter gaat slapen. Ik moet zeggen dat Noah vanacht ook een uurtje heeft liggen kletsen. Dat heeft hij nog nooit eerder gedaan. Hij is waarschijnlijk van ons wakker geworden toen wij naar bed gingen en begon toen te pruttelen. Ik heb hem even gerustgesteld en ben toen weer weggegaan. Hij weet echt dat ik hem er toch niet uithaal. En toen ging hij maar lekker aan de klets. Mijn man wilde hem een fles gaan geven en ik zei, dat we dat maar niet gingen doen, want dan zit ik aankomende nacht weer op met een kind. Ik begrijp dat mensen het wel doen hoor, want op een gegeven ogenblik ben je moe. Maar ik vond niet dat hij nou honger leek te hebben ofzo en ik ken hem goed genoeg, dat als ik nu iets doe, hij dat morgen niet vergeten is.

Hoest met solliciteren?? Had je nu al weer een baan op de zaterdag. Het is jammer dat je zo ver weg woont, je had zo bij ons aan de slag gekunt.
Weet je, de woningnood is bij jullie ook al hoog, kom gewoon lekker aan deze kant van het land wonen! hahah mooie natuur, goede werkgelegenheid, en snel een huis! Ach ik kon het toch proberen.

We doen nu na zijn laatste fles zijn tandjes poetsen! Jaaaa, je had gelijk, maar soms is een ritme best prettig en lastig om het even om te draaien, ( wat natuurlijk heel erg mee viel) maar toch gedaan.

Hebben jullie ook huisdieren? Wij hebben een hond, een labrador. Echt een schatje..
Daarom lopen we ook erg veel buiten en in het bos.
En Noah en de hond zijn echt dikke vrienden.

En ga jij de kleine meid ook naar de peuterspeelzaal brengen, als ze ongeveer 2 1/2 is? Wij twijfelen. Eerst wilde ik het wel, ivm zijn ontwikkeling enzo, maar nu dat de twwede zo snel komt, leert hij ook al op die manier delen enzo. Maat tzt zou het voor mij wel lekker zijn, ff rust. hihi

Nou ik ga eten en dan weer van me zondag genieten.

Dikke x

Hey meis,

Ik was even van mijn heerlijke ( lees drukke) weekend aan het genieten. Ik zit nu heerlijk even uit te rusten op de bank, want we hebben net een boswandeling gemaakt van een dikke uur! Echt genieten vind ik dat. En mijn mannetje staat nu in de keuken, druk te koken. Dat doet hij regelmatig op zondag, doe ik even niks. Hahaha

Ik moet eerlijk tegen je zeggen dat ik het van je schoonvader( want dat was hij toch?) echt geen stijl vind, dat hij pas in maart kan langskomen!!! Dat doe je toch niet als je kleinkind 1 jaar word!! Vind ik maar belachelijk! Maar dat is mijn mening. Ik snap dat je iedereen in zijn of haar waarde moet laten, maar dit gaat ook mij te ver!!!

Hebben jullie muizen. Ik ben afgestudeerd in dierengeneeskunde, maar een muis in huis, vind ook ik niet grappig. En dan zou ik de kleine ook niet op de grond laten liggen.
Ik hoop dat ze snel beter gaat slapen. Ik moet zeggen dat Noah vanacht ook een uurtje heeft liggen kletsen. Dat heeft hij nog nooit eerder gedaan. Hij is waarschijnlijk van ons wakker geworden toen wij naar bed gingen en begon toen te pruttelen. Ik heb hem even gerustgesteld en ben toen weer weggegaan. Hij weet echt dat ik hem er toch niet uithaal. En toen ging hij maar lekker aan de klets. Mijn man wilde hem een fles gaan geven en ik zei, dat we dat maar niet gingen doen, want dan zit ik aankomende nacht weer op met een kind. Ik begrijp dat mensen het wel doen hoor, want op een gegeven ogenblik ben je moe. Maar ik vond niet dat hij nou honger leek te hebben ofzo en ik ken hem goed genoeg, dat als ik nu iets doe, hij dat morgen niet vergeten is.

Hoest met solliciteren?? Had je nu al weer een baan op de zaterdag. Het is jammer dat je zo ver weg woont, je had zo bij ons aan de slag gekunt.
Weet je, de woningnood is bij jullie ook al hoog, kom gewoon lekker aan deze kant van het land wonen! hahah mooie natuur, goede werkgelegenheid, en snel een huis! Ach ik kon het toch proberen.

We doen nu na zijn laatste fles zijn tandjes poetsen! Jaaaa, je had gelijk, maar soms is een ritme best prettig en lastig om het even om te draaien, ( wat natuurlijk heel erg mee viel) maar toch gedaan.

Hebben jullie ook huisdieren? Wij hebben een hond, een labrador. Echt een schatje..
Daarom lopen we ook erg veel buiten en in het bos.
En Noah en de hond zijn echt dikke vrienden.

En ga jij de kleine meid ook naar de peuterspeelzaal brengen, als ze ongeveer 2 1/2 is? Wij twijfelen. Eerst wilde ik het wel, ivm zijn ontwikkeling enzo, maar nu dat de twwede zo snel komt, leert hij ook al op die manier delen enzo. Maat tzt zou het voor mij wel lekker zijn, ff rust. hihi

Nou ik ga eten en dan weer van me zondag genieten.

Dikke x

HEYHEY

oh wat heerlijk, een boswandeling! wij gaan van de zomer weer veel aan de wandel.

nu kan ik niet zo ver lopen. heb altijd veel pijn in de winter.

ik heb gisteren een babymassage boek gekocht.

natuurlijk gelijk uitgevoerd bij nathalia. en je raad het nooit! ze heeft de hele nacht doorgeslapen, in haar eigen bedje!

vanavond dus nog maar een keer doen hihihi

wij hebben geen huisdieren.

willen wel een hondje, op den duur.

maar zowieso kan het niet in dit huis, ivm uitlaten en er zit een kans in dat nathalia allergisch is voor dieren, dus moeten minimaal 5 jaar wachten. dan kan ze getest worden of ze allergie heeft of niet.

vind t   zielig om een hondje te nemen, om hem vervolgens weer weg te brengen omdat nathalia allergie heeft.

dus we wachten lekker :D

ja, ik heb er ook al over na zitten denken om naar de andere kant van nederland te gaan.

ik weet dat je daar zo een huisje heb. maar ik zou mn ouders te veel gaan missen.

nu ga ik 1 keer per week naar mn moeder toe. als ik helemaal in t noorden ofzo zit, kan dat niet zo maar meer.

maar ja, geduld dient de mens toch.

ooit zullen wij ook wel een leuk huisje krijgen.

die muizen zijn idd geen pretje.

ze knagen letterlijk door je muren heen, om naar binnen te komen.

zat zaterdag avond lekker op de bank. erwin was naar een voetbalwedstrijd.

zie ik opeens een muis voorbij schieten.

ben er niet bang voor, dat niet. maar vind t gewoon vies.

echt joh, ze komen van alle kanten.

nog geen half jaar geleden, hadden we ook zo verschrikkelijk veel muizen. toen hebben we  ratten gif neer laten gooien en  toen waren we er een tijdje vanaf en nu hebben ze allemaal weer nieuwe gaten gemaakt in de muur. mn vloerbedekking is ook kapot gevreten.

weet nu alleen niet meer zo goed wat ik moet doen. ik kan nu geen rattengif neer gooien.

nathalia kan nu kruipen. als ze het op eet, kan ze er aan dood gaan.

en nathalia stopt echt alles in haar mond, wat ze te pakken kan krijgen.

moet eerlijk zeggen, dat ik nog niet gesolliciteerd heb.

ben zo druk bezig met nathalia haar verjaardag hihihi

ja, ik breng nathalia dan wel naar de creche. ik denk dat nathalia het wel nodig heeft tegen die tijd.

ze komt eigenlijk nooit met andere kindjes in aanraking en weet dus totaal niet wat samen spelen is ( ik ben wel aan het oefenen met haar maar das toch anders. of je moeder nou iets afpakt, of een ander kindje)

denk je niet dat het voor jou juist dan even wat rustiger is, als je noah er heen brengt?

dan heb je lekker alle tijd met je andere kleine :D

weet je, we zien het tegen die tijd wel toch hihhi ze moeten nog een jaar worden :D

moet wel zeggen dat ik haar sowieso geen 5 dgn naar de creche zal brengen.

van ritme veranderen weet ik alles af hihii

nathalia krijgt nu opeens smiddags haar fruit, en een beker melk. de fles van half 5 is komen te vervallen.

maar ja, je bent zo gewend aan dat ritme dat je soms toch weer klaar sta om half 5 met der fles hihi

wat leuk dat noah kletste in bed hihi

nathalia begint dan echt spontaan keihard te huilen. die heb ik nog nooit in bed horen kletsen hihihihi

morgen ga ik kijken voor een feestjurk, voor nathalia haar 1e verjaardag.

ik hou heel erg van die kanten jurkjes.

ik liep er vroeger ook altijd in rond. echt schattig.

nadeel is alleen dat ze nu heel erg prijzig zijn, omdat ik dus 1 van de weinigen ben die ze nog leuk vind hahaha is helemaal uit de mode :S

heb jij toevallig dat boekje nog, waar mijn verhaaltje in sta?

zo ja, wil jij dan als je tijd heb, even dat stukje overschrijven voor mij?

begin nou toch wel benieuwd te worden, of er echt in sta, wat ik heb gezegd.

de vraag was of je je kindje wel eens alleen zou laten als ze slaapt, al is het maar voor 10 minuten.

nee! ik absoluut niet!moet er toch niet aan denken dat er wat met mn kindje gebeurd, terwijl ik mn andere kind van school af haal, of even snel een boodschapje op de hoek moet halen.

hoe denk jij daar over?

er zijn zat mensen die hun kindje wel gewoon laten slapen en het huis uit gaan.

heb wel 1 keer gehad dat nathalia lag te slapen en de deurbel ging beneden.

ik bleef heel even praten. nog geen 5 minuten.

toen ik boven kwam was nathalia dus wakker geworden en liep keihard te bleren.

stel nou dat ik langer had weg gebleven. dan zou ze helemaal over de rooie geweest zijn. acchhh.

ja en dat van mn schoonvader is helemaal geen stijl.

ik zei ook al tegen erwin, wat ik er nou belangrijker dan naar de verjaardag van je kleinkind te komen. vooral der 1e verjaardag!

ben er eigenlijk best wel kwaad om gewoon. van mij hoeven ze helemaal niet meer te komen.

nou meid, ik ga mezelf even aan kleden  ( zit hier nog in mn huispak hihihihihi)

hele fijne dag!

xxx do

Hey meis,

Ik zit nu op mijn bank te typen, terwijl de schoonmaakster rond me heen loopt.
Zij komt meestal pas om 12 uur en dan ben ik altijd al naar mijn moeder. Maar vanmorgen besloot ik, om na de middag slaap van Noah naar mijn moeder te gaan. En zij besloot een keer vroeg te komen. Nou, dan zit ik niet echt lekker hoor, in mijn eigen huis. Vind het zo lullig voor haar, dat ik op mijn kont zit en zij staat te poetsen. ( Ja verwent ben ik hé met een schoonmaakster. Ik vind het heerlijk!!!)

Maar goed, over het masseren. Ik heb met Noah een cursus babaymassage gedaan. Ik moet eerlijk zeggen, dat hij er nooit echt wat aan heeft gevonden. Hij kon zich op de één of andere manier, niet ontspannen. Terwijl hij anders, zo'n onstspannen ventje is. Ik heb de cursus wel afgemaakt, maar daarna niet echt meer bij hem gedaan. Ik doe hem vaak kriebelen op zijn rug! Daar word hij lekker rustig van. Maar bij mijn vriendinnetjes werkt het ook heel goed! De kinderen slapen heerlijk! En het is ook nog eens goed voor hun lichaampjes.

Nee, ik heb het boek waar jouw artikel instond, niet meer. Ik ben het wel met jouw eens hoor, maar ik moet eerlijk toegeven, dat ook ik, noah wel eens even alleen laat. Maar niet om boodschappen te doen, ofzo iets, want dat vind ik echt te ver gaan. Ik ga even de hond uitlaten. Dan neem ik de babyfoon mee. En het is op nog geen 100 meter van mijn huis. Ik kan mijn huis zien vanaf het veld en ik ga nooit langer dan 5 minuten en ik vraag ook aan de buurvrouw of ze het huis in de gaten wil houden. Dus ik heb in principe alles veilig ingebouwd, maar helemaal goed is het natuurlijk niet!  Het blijft gevaarlijk.  ik heb het nu 3 keer gedaan, maar als het morgen weer moet, zal ik het weer doen. Maar eigenlijk hoeft het niet, want mijn man neemt de hond meestal mee! Maar boodschappen doen, of je kind naar school brengen gaat mij echt te ver! Of zoals een vriendin van mij doet, zij gaat paardrijden in het bos. En dan heeft ze een briefje in haar zak, dat als er wat met haar gebeurd dat haar kind alleen thuis ligt! Nah dat vind ik echt niet oké!! Dat weer ze ook hoor!

Noah heeft gelukkig de rest weer goed geslapen. Ik was bang dat hij vaker s'nacht zou gaan kletsen, maar hij slaapt weer. pppfff

En nog terug komend op de peuterspeelzaal, ik denk ook echt dat wij het gaan doen, als Noah 21/2 is. En dan voor 1 of 2 ochtende, niet meer. En als de baby straks ook zo oud is, dan ook. Gewoon voor hun ontwikkeling en mama haar eigen tijd..

Nou ik ga zo even lunchen, en ik ga kijken of ik nog ergens aan de december jongen ouders kan komen. Anders stuur ik het wel op, maar ik ben bang dat mijn vriendinnetjes het ook niet meer hebben.

Meis, geniet van deze mooie dag en ik spreek je snel weer.

x

heyhey

alles goed?

hier wel. ben vandaag lekker met nathalia naar mn moeder geweest.

even haar haar knippen en fohnen en mn broer ook gelijk even geknipt.

we zijn daarna lekker naar de winkels geweest en nathalia is weer flink verwend.

het was ook schitterend weer hier.

hoe was je luch? lekker he, met vriendinnen zijn.

weet je, ik vind het eigenlijk wel heel anders. je hebt je babyfoon bij je, dus je kan hem horen, je buurvrouw houd een oogje in het zijl, en je kan zo je huis zien. nee, ik vind niet dat je daar verkeerd aan doet.

maar dat paardrijden! neee, dat zou ik dus echt nooit doen! stel nou dat er wat met je kleine gebeurd. dat zou je je zelf toch nooit meer kunnen vergeven!!!

lekker toch, dat noah weer lekker slaapt.

jammer, dat hij die massages niet lekker vind. vind t wel wat intiems hebben :)

wel leuk lijkt me, een cursus.

nou meid,ik hou t kort vandaag ga lekker film kijken met mn ventje. heb n upc box (waar ik ook mee kan opnemen) en de hele box staat vol films, dus tijd om die eens leeg te kijken hihihi

fijne avond!

xxx do

Hey meis,

Heb je een lekkere relaxte avond gehad met je mannetje op de bank en een stel films.
Kan soms echt lekker ontspannend zijn hè.
Ik heb gisteravond een heel gesprek met mijn mannetje gehad. Tja, dat moet af en toe ook eens gebeuren hè. En daarna onder de wol met goede sex whahaha...
Ik heb al een ruime 10 jaar geen contact met mij biologische verwekker (zoals ik hem nu  maar noem. ) En sinds mijn zwangerschap van Noah ook geen contact met zijn evenbeeld, namelijk mijn broer. En soms moet daar gewoon weer even over gepraat worden. Meestal als mijn ma ( die natuurlijk wel contact heeft met mijn broer, want het is haar kind) het weer moeilijk heeft met mijn broer.. Met moeder is 16 jaar geleden hertrouwd en dat is nu echt mijn vader en de opa van mijn kind(eren). En de beste die er is.

Maar goed, hoest met jouw?
Je gaar vandaag vast weer naar je moeder, of ga je nu niet om dat je deze week al geweest bent. Doe jij haren knippen?? Das leuk, of begreep ik dat niet goed?
Al klaar voor de verjaardag van Nathalie?
Jeetje ik denk dat ik de hele dag loop te brullen, als Noah 1 word. Ik vind het heerlijk om hem te zien groeien, maar ik vond de eerste keer dat ik hem zag zooo bijzonder. De dag dat hij mij mama maakte. slik, hormone...

Noah heeft zijn eerste buil op zijn hoofdje. Niet echt dik hoor, maar wel rood. Zielig hè, maar het hoort bij groter worden, denk ik maar. Het zal zeker niet de enige blijven.
Nou meis, ik ga even verder lezen en als Noah wakker word, ga ik even lekker naar buiten. Het is weer zo'n heerlijk weer!!
Geniet van je dag.

Dikke

Hey meis,

Heb je een lekkere relaxte avond gehad met je mannetje op de bank en een stel films.
Kan soms echt lekker ontspannend zijn hè.
Ik heb gisteravond een heel gesprek met mijn mannetje gehad. Tja, dat moet af en toe ook eens gebeuren hè. En daarna onder de wol met goede sex whahaha...
Ik heb al een ruime 10 jaar geen contact met mij biologische verwekker (zoals ik hem nu  maar noem. ) En sinds mijn zwangerschap van Noah ook geen contact met zijn evenbeeld, namelijk mijn broer. En soms moet daar gewoon weer even over gepraat worden. Meestal als mijn ma ( die natuurlijk wel contact heeft met mijn broer, want het is haar kind) het weer moeilijk heeft met mijn broer.. Met moeder is 16 jaar geleden hertrouwd en dat is nu echt mijn vader en de opa van mijn kind(eren). En de beste die er is.

Maar goed, hoest met jouw?
Je gaar vandaag vast weer naar je moeder, of ga je nu niet om dat je deze week al geweest bent. Doe jij haren knippen?? Das leuk, of begreep ik dat niet goed?
Al klaar voor de verjaardag van Nathalie?
Jeetje ik denk dat ik de hele dag loop te brullen, als Noah 1 word. Ik vind het heerlijk om hem te zien groeien, maar ik vond de eerste keer dat ik hem zag zooo bijzonder. De dag dat hij mij mama maakte. slik, hormone...

Noah heeft zijn eerste buil op zijn hoofdje. Niet echt dik hoor, maar wel rood. Zielig hè, maar het hoort bij groter worden, denk ik maar. Het zal zeker niet de enige blijven.
Nou meis, ik ga even verder lezen en als Noah wakker word, ga ik even lekker naar buiten. Het is weer zo'n heerlijk weer!!
Geniet van je dag.

hey!!

ik bwen kapster:D heb ik dat niet verteld? ben in 2006 afgestudeerd. doe er alleen niks mee, omdat ik lekker bij nathalia wil zijn.

knip alleen mn ouders, broer en zusje.

deed eerst ook de rest van mn familie, maar mn tante is nu ook aan t studeren voor kapster, dus die heeft de rest van de familie ingepikt hihihihi

ja, t is zeker lekker weer. ga zo lekker naar de markt. ga vandaag niet naar mn moeder. heb nog een hoop te doen vandaag, aangezien overmorgen mn vrienden komen voor nathalia haar verjaardag.

moet dus nog van alles en nog wat in huis halen.

ach, wat zielig dat noah een bult op zn hoofd heeft. tja, t hoort enr bij he.

nathalia stoot ook zooo vaak haar hoofdje.

we hebben gisteren de stoute schoenen aan gedaan; we hebben een vakantie geboekt!!!!!!!!!!!!!!!!

heb er zooooooo veel zin in.

t is maar 4 daagjes, maar toch.

t is alleen jammer dat t nog zo ver weg is.

we gaan van 6 mei t/m 10 mei naar camping de droomgaard, in brabant.

heel dicht bij de efteling. misschien gaan we daar ook nog naar toe. ligt aan t weer.

we mogen de auto van erwin zijn baas meenemen. echt een schat! anders hadden we een auto moeten huren en das behoorlijk duur vond ik.

ik denk dat ik ook heus wel een traantje zal laten hoor, als we haar verjaardag gaan vieren.

weet nog als de dag van gisteren datr ze werd geboren en ze op mn buik lag.

dat ik spontaan verliefd was, en de eerste woorden die ik tegen haar zei.

dat erwin haar haar eerste luier mocht geven, en aankleden, dat mn moeder en oma zo trots op me waren omdat ik t zo goed heb gedaan.

en t is gewoon al  359  dagen geleden. nooit geweten dat je zo veel van iemand kan houden.

nou, en zo te horen heb jij gisteren ook een heel fijne avond gehad hahahaha

eergisteren hebben wij idd lekker films gekeken, met een bak chips erbij :D

gisteren heb ik weer even gestreken en daarna zijn wij ook lekker in bed beland.

criminal minds en numbers gekeken en lekker gaan slapen.

nathalia werd om half 12 wakker en belande weer bij ons in bed hihihi

gisteren gelachen joh! nathalia zat in bad, en gaf mij een kusje. geeft ze daarna t water een kusje. je had dat gezicht moeten zien! helemaal onder de sop en kwaad dat ze was. ze vond t echt niet leuk dat ik haar uitlachte hahahahahaha

nou meis, ik ga ook nog even verder lezen en dan  lekker naar de markt. jij ook een heel fijne dag!

xxx van ons

Terug
Bovenaan