Hey meiden!
Hey Wilma (en Lieve), ik denk niet dat je dit berichtje voor het weekend nog leest, maar dan heb je maandag ook nog wat (O, lees net dat je dat ook al in je berichtje had gezet hahaha) Schiet het al een beetje op met jullie huisje? Moet er veel aan gebeuren trouwens? Toen wij hier kwamen, moest er zoveel gebeuren... In principe moest alles onder handen genomen worden. Eigenlijk ook nieuwe plintjes om de deur enzo, maar omdat t een huurhuis is, hebben we dat niet gedaan.. Er zaten 4 lagen behang op de muren. Hier konden we ook niet overheen plakken, omdat die gasten voor ons in iedere kamer een heel groot stuk behang eraf gescheurd hadden... Dus fijn met behangstomers in de weer. Dit heeft ons bijna een hele week gekost... (waren vooral 's avonds in t huisje bezig hoor). Ook hebben we nieuwe tegeltjes in de keuken enzo gekregen en alle plafonds in huis moesten sowieso 2x gesausd worden. Het plafond in de woonkamer zelfs 5x! Onder hebben we laminaat gelegd en boven zeil, zeg maar... Komt met de tijd ook nog wel eens laminaat of vloerbedekking ofzo, maar zeil was net ietsje goedkoper hihi!
Ik hoop trouwens, net als jij, dat de andere girls het niet erg vinden dat wij hier zo kletsen, zeg maar... Anders moeten jullie het zeggen hoor!!!
Hey Lieve (en Wilma), wat een vreemde situatie joh, dat je vriend voor het huis van zijn ex moet betalen. Ik kan me voorstellen dat dit echt handen vol geld kost. (is het huur of koop?) En natuurlijk is het ook iets psychisch, je kunt het hoofdstuk niet afsluiten, zeg maar. Natuurlijk kan dat nooit helemaal, omdat er kinderen zijn, maar dat ene stukje zou je af kunnen sluiten (snap je het een beetje? weet niet zo goed hoe ik het anders moet uitleggen ). Echt balen dat je het niet naar je zin hebt op je werk... Maar nu je baas idd op vakantie is, kun je mooi om je heen kijken voor ander werk! Ik kan je helaas ook niet veel helpen ben ik bang, want ik woon in noord Friesland... Beide zo'n beetje in het uiterste! Ik hoop voor je dat het evt.bedrijfje van je vriend goed gaat lopen! In mijn familiekring is ook iemand begonnen met een eigen bedrijf. Als het tegenzit, moet je ieder dubbeltje (is voor mij nog een dubbeltje, die 10 eurocent haha) omdraaien.. Maar als het eenmaal loopt, heb je daar geen last van, als het goed is. Dus ik ga dan echt voor jullie duimen!! Ik kan me daarom voorstellen dat jullie nog even wachten met baby'tjes.. Zoals je misschien wel hebt gelezen, heeft mijn vriend ook net weer nieuw werk en nog geen vast contract... We hopen dat hij bij dit bedrijf kan blijven, zodat wij volgend jaar ook kunnen stoppen met de pil ! Ik heb zelf al een leuke meisjesnaam bedacht: Arjanna vind ik erg mooi (of de varianten Aiyana, Arianna, Arianne). Jongensnaam heb ik nog niet echt... Heb ze niet in mijn agenda staan, maar heb een apart boekje gekocht (LOL...) en daar heb ik ook allemaal tips enzo ingeschreven (zoals die tarwekiemoliecapsules enzo...). Mijn vriend weet dit niet hoor, hij verklaart me voor gek hahaha. Ik heb ook uit de Ikea catalogus dingetjes geknipt die ik nog wil kopen... Hmmm.. nu ik dit zo doorlees, denk ik dat ik toch maar wat rustiger aan moet doen... (heb nl ook al spulletjes in huis - mandjes, lampjes enzo)! Is Lieve trouwens je echte naam?? Vind het erg mooi, had er nog nooit van gehoord! Maar ja, ik woon ook in Friesland, dus ja... haha
Je schreef een stukje over schijnzwanger zijn... Ik hoop niet dat ik daar last van krijg? Heb je dan ook alle symptomen enzo??? Wat raar... Heb er nog nooit van gehoord eigenlijk? Moet ik maar eens opzoeken op babybrabbel (zit daar ook regelmatig... je moet voor de aardigheid de topic 'Wat verdient jouw partner netto per maand' ofzo lezen... Je staat te klapperen met je oren! Maar goed, dat is even tussendoor.
Ik ga weer stoppen, zie dat ik alweer een heel stuk heb getypt! Ik ga nog maar even tv kijken, zal wel niks op zijn maar goed... Groetjes en veel liefs van mij!!