Voor wie ervan droomt, maar er nog niet mee 'bezig' is (en voor alle andere meiden die he

Hai Leetje,

Wel leuk zeg om met een vriendin te gaan snuffelen naar babyspulletjes. Mijn vriend zou me voor gek verklaren als ik dat zou gaan doen! ha ha!  maar ja, die vind het ook onzin dat ik nu al stekjes van kamerplanten van een collega heb gehad. "We wonen toch nog niet!" Nee, maar half september zijn het toch al leuke plantjes! Heb ik al mooi wat voor voor de ramen! Ha ha!

Mijn vriend is met zijn ex-vrouw ook bezig geweest om kinder te krijgen. Zelfs onderzoeken gehad. Bij hem was alles goed , maar zij had geen eisprong. Hij is zelf erg blij dat het nooit gelukt is, ook al klinkt dit misschien rot. Maar hij heb twee vrienden die ook gescheiden zijn en ziet daar alleen maar ellende ten koste van de kinderen.
Hij kijkt er erg naar uit naar het vaderschap, maar hij wil wel dat ik klaar ben met school voor ik stop met de pil. Hij is ook  knetter gek met zijn neefje. Hij zegt net zo snel als ik "ooo dat is leuk voor dat joch!"

Ik heb inderdaad ook het gevoel dat ik me tonnetje rond ga eten tijdens een zwangerschap. En ik ben ook al niet zo groot: 1.57 m. Dus dat wil ik eigenlijk niet echt graag.
Ik wil zowiezo wat kilootjes kwijt dus als ik in september klaar ben met verbouwen dan ga ik weer twee dagen in de week te sporten en echt goed letten op wat ik eet.

Nou ik ga nog weer even een half uurtje aan het werk! (7 uur begonnen)

Groetjes Wilma

Ha Wilma,
lekker he een vrij weekend!
ik ben blij dat het bij je vrien dgoed zit wat betreft het zwanger worden en dat het aan zijn ex lag. dan staat (behalve school!) nix jullie meer in de weg!
mijn vriend verklaart me ook wel een beetje voor gek hoor, dat ik nu al ga kijken voor baby dingetjes, maar  hij laat me maar, want ik kan ook nix doen aan die hormonen!
hoe gaat het in jullie huisje?
schiet het al een beetje op? wanneer verwachten jullie erin te kunnen? ik hoop voor je dat het snel zal zijn. nu het niet zon mooi weer is kan je lekker klussen, hoef je niet op het strand te liggen (hahaha).
wij hebben vorig jaar ook flink aan ons huisje geklust, dus ik weet wat je doormaakt. op een gegeven moment heb je er echt geen zin meer in he. maar nog ff doorzetten, dan hebben jullie een mooi plekje voor jullie en jullie toekomstige kindje!
tot gauw! fijn weekend!
groetjes leetje

oeps sorry had je stukje gekopieerd zodat ik nix zou vergeten, maar heb het niet weggehaald!
i.i.g allemaal een fijn weekend!
liefs leetje

Hallo dames,

Wat een leuk onderwerp! Mag ik mij even voorstellen? Ik ben 26 jaar en herken mij in jullie situatie. Ik ben inmiddels getrouwd en heb een prima huis. Wij hebben dan ook besloten om in januari 2006 te stoppen met de pil. Ik kijk hier erg naar uit. Wel ben ik de eerste in mijn omgeving, dat vind ik wel jammer. Maar ja, als ik op de rest moet wachten....

Ook ik ben samen met mijn man al allemaal spulletjes aan het verzamelen. We lijken wel gek, maar het is een soort hobby geworden. We bewaren alles zorgvuldig weggestopt, zodat niemand ze toevallig ziet.

Nog een paar maandjes dus en dan maar kijken of het snel lukt. Dat vind ik ook een beetje het lastige. Voor hetzelfde geld duurt het maanden (jaren) voordat het raak is. Dan had ik vast gewild dat ik niet zo krampachtig wachtte tot 2006...

Groetjes!

Hoi Lieve, wat jij hebt met jouw naam heb ik ook met mijn naam. Ik ben nu 22 en ken maar 2 anderen met dezelfde naam... Vandaar dat ik onder 'Femme' berichtjes neerzet!  Wat een leuke namen heb je bedacht! Of ja bedacht, opgeschreven, onthouden, ik weet t niet? Ik heb nog geen jongensnamen opgeschreven... Vind ik toch ietsje moeilijker dan een meisjesnaam, op de een of andere manier..!? Ik ga zo ook even op babybrabbel kijken, bij die foto. Ben zo benieuwd! Ik kan me daar eigenlijk niks bij voorstellen - blaast je buik dan gewoon op, om het zo maar te zeggen? Want dan groeit er niks in je, lijkt mij? Vreemde zaak idd, die hormonen...  Can't live with them, can't live without them!
PS: Zit je 's avonds  ook altijd naar Bevallingsverhalen te kijken? Vind ik zo'n mooi programma...

Hey Leetje! Met mij is alles opzich wel goed, en met jou? Wel goed denk ik, want het is weer weekend!! Mijn vriend en ik hebben ons nog niet geregistreerd, we wonen wel samen maar zijn nog geen geregistreerde partners (moet je samenlevingscontract voor tekenen toch??). Wij wilden ook altijd eerst trouwen en dan kindjes, maar dat 'hoeft' tegenwoordig ook niet meer he. Je ziet steeds vaker dat er eerst een of meer kindjes zijn en dat ze dan later gaan trouwen als de kinderen wat ouder zijn. Ik wacht idd ook tot mijn vriend me vraagt hahaha! Kan hem ook wel vragen, maar hij zegt altijd dat hij mij gaat vragen, dus ja... De meeste mannen hebben een grote mond en een heel klein hartje... Zodra het eenmaal zo ver is, vindt hij het toch wel erg mooi, denk ik (ken jullie verder niet natuurlijk, maar dat gaat meestal zo  - mijn 'stoere' neef heeft in Irak gezeten en zijn vriendin is bevallen van een kindje, maar dan is dat stoere er wel af hoor als hij haar in zijn armen heeft!  Lijkt zo lief...). Maar goed, geniet lekker van je weekend en tot snel!

Hey Weetje! Wat leuk dat je hier ook bent!! Kijk maar uit hoor, dit forum werkt heel erg verslavend!! Ik heb ook al een paar dingetjes in huis (is te tellen op 1 hand...) maar ik wil de komende tijd ook nog wat meer dingetjes verzamelen. Gewoon zodat je dan niet een keer alles hoeft te kopen - kun je de kosten wat verspreiden... En als je iets leuks ziet, moet je dat meteen meenemen voordat het weg is (excuus haha). Ik ben echt gek op Ikea spulletjes! Je kunt daar nu ook een babybadje kopen (blauw, 6,95), ben er helemaal weg van! En natuurlijk nog allerlei andere dingetjes...Maar je hebt wel gelijk wat betreft het zwanger worden. Het kan een hele tijd duren, wat niet te hopen is, maar wel kan gebeuren. En dan zit je met die spulletjes en had je idd gewild dat je niet zo lang gewacht had... Ook al kan het zijn dat dat niet veel uitgemaakt had. Maar goed, ik wens je veel leesplezier op dit forum en hopelijk kunnen we hier binnenkort nog een berichtje van je lezen!!

Hey girls, ik heb trouwens een mailadres aangemaakt - postvoorfemme@hotmail.com - kunnen jullie evt. je msn mail adres heensturen en dan kunnen we met z'n allen msnnen... Want deze discussie wordt heel erg lang! Is niet erg, we kunnen ook een nieuwe aanmaken. Zie maar wat jullie leuker vinden!!

Groetjes en veel liefs van mij!

Hoi Femme,

Het lijkt em leuk om anders ook via mail te kletsen. Het is misschien vervelend voor de mensen die daadwerkelijk beaig zijn met hun droom, en wij zitten daar tussen!! Misschein kan de webmaster een speciaal forum voor ons aanmaken....ha ha ha???!!!

Maar ik heb een hotmail adres, maar ik weet niet hoe MSN werkt. Erg hè!!
Kan iemand mij dat uitleggen?? En kan mijn baas daar niks van zien?? want ik doe dit allemaal onder werktijd!!

Prettig weekend en tot horens!!

Liefs Lieve

Hallo allemaal,

Wat leuk om dit allemaal te lezen. wij (mijn vriend en ik) heben het er ook al een tijdje over om te gaan proberen zwanger te worden, maar ook ik moet eerst mijn studie afmaken, die duurt tot februari. En daarbij komt nog dat we net een huis hebben gekocht, dus eerst nog moeten gaan verhuizen. Toen ik dit forum las had ik meteen zoiets van hey ik ben niet de enige die dus nog moet wachten.

Groetjes Vlindertjes

Hey Lieve, het zou idd leuk zijn als de webmaster voor ons ook een forum zou willen maken. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren. Je hebt ook wel van die topics bij babybrabbel, maar ik vind dat zo'n onhandige site wat die forums betreft! Heb je ergens op gereageerd, is de volgende dag die hele topic weg! Vaag... En ik kon trouwens die foto van schijnzwanger zeg maar nergens vinden? Misschien verkeerd gezocht ofzo... MSN is het chatprogramma van hotmail, zeg maar. Je krijgt onder in beeld een icoontje (zo'n pionnetje van mens erger je niet) en als je een berichtje van iemand krijgt, krijg je een knipperend balkje onderaan, waar ook je internetsites enzo staan.  Als je op dat pionnetje klikt,  krijg je het menu.  Hier kun je bv iemand aanklikken waar je mee wilt praten enzo.  Het kan dus zijn dat je baas dit ziet. Misschien is het ook een oplossing om mailtjes naar elkaar te sturen i.p.v. te chatten via MSN? Dat je gewoon 1 grote mail typt en die naar iedereen in de lijst stuurt? Nou ja, laat het maar weten! (Geldt ook voor de andere lezers op dit forum hoor!!! Mijn mailadres is postvoorfemme@hotmail.com) Je moet MSN sowieso eerst nog installeren, volgens mij kun je dit wel vinden op www.msn.nl. Maar er bestaat dus wel een kans dat je baas dit kan zien! Fijne zondag nog en tot 'lezens'! Veel liefs van mij

Hey Vlindertjes! Leuk dat jij er ook bent! Zoals je misschien al hebt gelezen, zijn er hier ook een paar die nog een studie af moeten maken, waaronder ikzelf. Volgend jaar juli hoop ik mijn diploma op zak te hebben! (Als alles goed gaat natuurlijk!!) Hoelang zijn jij en je vriend al bij elkaar? Wij zijn bijna 2 1/2 jaar bij elkaar en wonen bijna 1 jaar samen. Ik ben niet nieuwsgierig hoor , maar wat voor huisje hebben jullie gekocht (twee onder 1 kap, appartementje, o.i.d.?)? Mijn vriend en ik wonen in een hoekwoning (huur), met boven 3 slaapkamers (waarvan 1 hele kleine...). Met de tijd willen we graag kopen, alhoewel het huren ook heel erg goed voldoet! Maar het is toch niet je eigen he.. Wanneer kunnen jullie in het nieuwe huisje? En moet er veel verbouwd worden? Wat trouwens bij het berichtje voor Lieve staat (over dat msn gedoe enzo) geldt ook voor jou hoor! Hopelijk kunnen we binnenkort weer wat van je lezen! Hele fijne zondag nog toegewenst! Veel liefs van mij

Hallo Femme,
Mijn vriend en ik zijn nu 1 jaar en ruim 9 maanden bij elkaar en wonen al 14 maanden samen. We hebben een hoekhuis gekocht met garage. We wonen nu in een 2 onder 1 kap huis maar dat is een huur huis en we wilden toch liever kopen dus vandaar.
Als het goed is krijgen we met 7 weken de sleutel van ons nieuwe huis, dus ben nu alles aan het uitzoeken van wat voor kleuren komen er op de muur en wat voor laminaat op de vloer. Verder hoeft er  eigenlijks niks verbouwt te worden, dus dat scheelt. We kunnen er dan wel met een maand in. En  met het uitzoeken van de kleuren in de slaapkamers hou ik  al stiekem rekening met de toekomst.....
Groetjes

Terug
Bovenaan