Hallo iedereen,
ik lees ondertussen al een tijdje mee, maar nu toch beslist om zelf ook even m'n verhaal te doen

.
Ondertussen zijn we al anderhalf jaar aan het proberen voor ons eerste kindje.
Bij m'n eerste gynaecoloog (september 2017) te horen gekregen dat één jaar zonder menstruatie na 10 jaar de pil te nemen normaal is, clomid gekregen om een eisprong op te wekken en hopend zo een cyclus te ontwikkelen (om het lichaam wakker te maken zeg maar). Dit heeft niet gewerkt, uiteindelijk beslist om even een pauze te nemen aangezien het veel frustratie met zich meebracht.
augustus 2018 terug gestopt met de pil en opnieuw totaal geen cyclus. In januari dan naar een andere gynaecoloog gegaan, onmiddellijk diagnose PCOS gekregen en clomid 50mg gekregen. Elke 2 weken op controle, dus al veel meer opvolging dan bij de andere gynaecoloog.. Clomid sloeg gelukkig aan, 1e ronde eisprong gemist en 2e ronde al raak.
Jammer genoeg hebben we deze zwangerschap op 13 weken moeten stopzetten omdat ons kindje trisomie 18 bleek te hebben.. Aangezien we zelf geen drager zijn van deze afwijking hebben wij dus gewoon pech gehad..
Ondertussen zijn we 8 weken verder en ben ik terug begonnen aan de eerste ronde Clomid.. Hopelijk doet deze evensnel zijn werk!
Ik hoop ook dat iedereen hier in een langer traject snel een klein wondertje in z'n armen mag hebben!
Groetjes!