Hoi Dames,
Wat een hoop updates en verhalen weer.
@10077600, ik zal voor je duimen dat het weer succesvol voor je zal zijn. Duurde het lang bij je eerste?
@mttm, alleen de vorige ronde duurde bij mij lang (een week vanaf de eerste vage buik klachten en wat bruine afscheiding) voordat de menstruatie echt kwam. Daarvoor meestal slechts 1 dag. Ik weet niet of dat het afwijkend is? Ik denk dat het voor iedere vrouw verschilt. Wellicht wel iets om te overleggen met de gyn/huisarts? Succes!
@chacha, jeetje wat een verhaal. Het klinkt heel heftig! Ik hoop dat je snel weer succes hebt en dat het dit keer lekker bij je blijft en door mag groeien ❤️
Ikzelf heb een oproep voor de gyn binnen en die afspraak is natuurlijk precies wanneer we eigenlijk op vakantie zouden zijn. Ik ga straks even onderhandelen met m'n vriend over een paar dagen later vertrekken. (Of de afspraak verzetten) mijn voorkeur gaat uit naar 3 dagen later vertrekken.. anders duurt het weer een maand voor de volgende afspraak en hoe mijn cycli lopen zou ik dan pas in oktober mijn eerste -met hulp- cyclus hebben.
Ik kijk wel een beetje op tegen het temperaturen op vakantie. We zijn echte outdoor kampeerders, dan lig ik daar in een kleine tent met zo'n thermometer te rommelen hahaha.