Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Welkom ChaCha! Ook jij hebt een indrukwekkend verhaal, PCOS en dan toch zwanger, maar de zwangerschap moeten afbreken. Dat moet heel zwaar zijn! Ik hoop dat de Clomid weer snel voor resultaat zorgt!

Ik heb vandaag het groene licht gekregen om te starten met een behandeling. Ik vond het weer erg spannend om af te wachten of ik hulp zou krijgen dus ik ben blij dat dit kan. Voor mij wel bij het MMC, misschien omdat ik een oi traject in ga? Ik ben nog geen half jaar bezig dus praat hier iets wat illegaal mee. Maar ivm pcos heb ik voor mijn eerste zwangerschap ook een behandeling moeten ondergaan en heb ik nu niet de verwachting dat het deze x wel vanzelf zal gaan. Ik ga nu letrazol proberen en hoop dan op iets minder bijwerkingen dan bij clomid. 
Iedereen heel veel sterkte! 

Ik ga helaas ook weer naar de volgende ronde. De laatste maanden komt mijn menstruatie maar heel langzaam op gang. Het duurt een paar dagen voordat hij echt doorbreekt. Ik weet dat het gaat gebeuren doordat ik het voel en doordat ik verkleuring en soms een heel klein beetje rood op het toiletpapier zie. Iemand ervaring hiermee? Voorheen had ik dit niet. 

Hoi Dames,
Wat een hoop updates en verhalen weer.
@10077600, ik zal voor je duimen dat het weer succesvol voor je zal zijn. Duurde het lang bij je eerste?
@mttm, alleen de vorige ronde duurde bij mij lang (een week vanaf de eerste vage buik klachten en wat bruine afscheiding) voordat de menstruatie echt kwam. Daarvoor meestal slechts 1 dag. Ik weet niet of dat het afwijkend is? Ik denk dat het voor iedere vrouw verschilt. Wellicht wel iets om te overleggen met de gyn/huisarts? Succes!
@chacha, jeetje wat een verhaal. Het klinkt heel heftig! Ik hoop dat je snel weer succes hebt en dat het dit keer lekker bij je blijft en door mag groeien ❤️ 
Ikzelf heb een oproep voor de gyn binnen en die afspraak is natuurlijk precies wanneer we eigenlijk op vakantie zouden zijn. Ik ga straks even onderhandelen met m'n vriend over een paar dagen later vertrekken. (Of de afspraak verzetten) mijn voorkeur gaat uit naar 3 dagen later vertrekken.. anders duurt het weer een maand voor de volgende afspraak en hoe mijn cycli lopen zou ik dan pas in oktober mijn eerste -met hulp- cyclus hebben. 
Ik kijk wel een beetje op tegen het temperaturen op vakantie. We zijn echte outdoor kampeerders, dan lig ik daar in een kleine tent met zo'n thermometer te rommelen hahaha. 

@tralala misschien heb ik er over heen gelezen maar wordt dat dan je eerste afspraak? Ik snap dat je het liever geen maand uitsteld dus hoop voor je dat jullie er uit komen. Wel een geregel altijd die afspraken he. Het is dat het het allemaal waard is als het lukt.
Bij mijn eerste viel het achteraf wel mee. Wij zijn 14 maanden bezig geweest waarvan 6 rondes met clomid geloof ik. Het voelde toen wel wat uitzichtloos met alle bijwerkingen en wijnig nuttige rondes omdat het steeds zoeken was naar precies de juiste dosis. Hoop dat ik er nu meer rust in heb nu ik weet dat het kan lukken. En dat er hier een klein mannetje rindkruipt en lacht is ook wel een fijne afleiding. 

Wens een ieder succes en hoop dat er voor de dames hier nog veel schattige baby's in het verschiet liggen! 

Poeh ChaCha, wat een verhaal! Hoop dat deze ronde weer positief is :) Wanneer zou jij je nod hebben nu?
En balen mttm... weer een ronde verder. Pff! 
Snap ik Tralala! Ik lig dus ook nog elke ochtend te temperaturen haha, maar die van mij slaapt gelukkig overal doorheen. Vind het toch een beetje genant als ik daar naast lig met dat ding. Maar soit, voor een goed doel. Hoop dat je nog naar deze afspraak kan door iets later op vakantie te gaan! Spannend!

Ik zit inmiddels in de vruchtbare week van ronde 20 geloof ik. Bizar! Ik ben alleen voor een verkoudheid die al ruim 3 maanden duurt nu aan een antibiotica kuur begonnen, dus voel me niet echt sexy maar heb wel een vreemd positief gevoel deze maand. We gaan het meemaken! En anders volgende maand, echt, (ECHT) naar de gyn. 

Bedankt dames, was inderdaad geen fijne periode, alles gaat ook zo snel dan! Gelukkig een hele lieve, ondersteunende man en vrienden die de verwerking wel gemakkelijker maken.

@Bo-Belle, als ik een cyclus heb zoals de vorige 2x met Clomid zou ik rond 26 augustus mijn NOD hebben. Maandag heb ik een follikelmeting. Spannend/bang afwachten dus hier :).
Ik duim voor positief nieuws voor jou deze maand!
Het is toch altijd een hele zoektoch hé, wat er nu precies 'mis' is, welke behandeling zou kunnen werken... Een heel geloop zo!

Spannend ChaCha! Mijn nod is ook rond 26 augustus, misschien iets eerder.. als ik afga op cervixslijm dan denk ik dat mijn eisprong wat eerder komt deze maand. 

Terug
Bovenaan