Hey allemaal, ik heb al jullie verhalen steeds bij gelezen maar zelf even een tijdje niet gereageerd. Voor de vakantie de uitslag van bloed en zaadonderzoek gekregen, ik schijn pcos te hebben, dacht altijd dat alleen mensen met overgewicht dit hadden maar blijkbaar ook erfelijk ofzo.. nu provera gekregen om mijn menstruatie een keer goed op te wekken en dan aan de letrozol 2,5mg ben benieuwd wat dit voor mijn eisprong en cyclus zal doen. Man heeft gelukkig super zaad dus met een goede eisprong zou het goed moeten kunnen komen, al ben ik ook bang dat het allemaal toch nog erg lang gaat duren. Maand 11 is dit alweer en ronde 8 ofzo zou dit worden.. gezeur, zit er af en toe echt doorheen en had toch wel wat meer hoop in de natuur als wat er nu allemaal bij komt kijken. Hopen dat mijn menstruatie nu snel komt en ik die volgende pillen mag gaan slikken. Dan zijn we in ieder geval onderweg. Sorry voor mijn geklaag maar ik moet het even kwijt, wilde zo graag jong moeder worden, toen gewacht voor mijn man zijn school en nu dit. Ik ben “pas” 25 maar toch ben ik bang dat deze weg nog veel langer zou kunnen gaan worden en neem mezelf het ook wel kwalijk af en toe.