Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Waar we toch allemaal niet op moeten letten hè! Ik hou dit ook allemaal wel wat bij, gelukkig voel ik Mn eisprong ook heel goed. Echt veel steken en een paar uur menstruatiepijn. Mijn vruchtbare periode komt er dus (hopelijk) aan ?.
ik ben benieuwd of Mn lichaam nog hetzelfde zou reageren op de clomid na de zwangerschap. Maandag zullen we het weten!
veel succes deze ronde ?

Hey allemaal, ik heb al jullie verhalen steeds bij gelezen maar zelf even een tijdje niet gereageerd. Voor de vakantie de uitslag van bloed en zaadonderzoek gekregen, ik schijn pcos te hebben, dacht altijd dat alleen mensen met overgewicht dit hadden maar blijkbaar ook erfelijk ofzo.. nu provera gekregen om mijn menstruatie een keer goed op te wekken en dan aan de letrozol 2,5mg ben benieuwd wat dit voor mijn eisprong en cyclus zal doen. Man heeft gelukkig super zaad dus met een goede eisprong zou het goed moeten kunnen komen, al ben ik ook bang dat het allemaal toch nog erg lang gaat duren. Maand 11 is dit alweer en ronde 8 ofzo zou dit worden.. gezeur, zit er af en toe echt doorheen en had toch wel wat meer hoop in de natuur als wat er nu allemaal bij komt kijken. Hopen dat mijn menstruatie nu snel komt en ik die volgende pillen mag gaan slikken. Dan zijn we in ieder geval onderweg. Sorry voor mijn geklaag maar ik moet het even kwijt, wilde zo graag jong moeder worden, toen gewacht voor mijn man zijn school en nu dit. Ik ben “pas” 25 maar toch ben ik bang dat deze weg nog veel langer zou kunnen gaan worden en neem mezelf het ook wel kwalijk af en toe.

@wilkindje. Neem het jezelf alsjeblieft niet kwalijk! Het heeft inderdaad ook met aanleg te maken en als jij gezond leeft e. Hier toch last van hebt kan je er toch niets aan doen?! Ik ben benieuwd hoe de lezatrol jou gaat bevallen. Daar ga ik dus ook mee beginnen. Heel veel succes! En houd hoop. Ik kan je niks beloven maar je kan ook zo maar binnen een aantal maanden zwanger zijn hé. Gelukkig is de gezondheidszorg goed geregeld en is er veel mogelijk :) 

Dankje gebruiker, het voelt goed om het er met iemand over te kunnen hebben, iemand die weet hoe oneerlijk het is. Ik heb echt werkelijk geen idee waarom ik dit heb, het komt in de familie ook niet voor niemand heeft problemen met zwanger worden gehad.. de hart en vaatziekte en suiker wel. Ik had gevraagd of het iets op kon lossen als ik me aan het dieet zou houden voor mensen met pcos maar ze gaf aan dat dit in mijn geval niet genoeg zou zijn, vandaar medicatie. Morgen nog 2 pillen provera en dan hopelijk snel door, het is echt een achtbaan zo waar je inzit. Elke keer als je denkt dat het beter gaat krijg je weer een teleurstelling en klap je keihard op de grond. Ik hoop dat het voor jou ook iets gaat doen en we dan snel naar het zwanger zijn forum kunnen, ons druk maken over of het allemaal wel goed gaat. ? dat we allemaal maar snel zwanger mogen zijn ☺️

Hier inmiddels goed nieuws gehad. De fertiliteitsarts heeft met het team overlegd en wilde vooral benadrukken dat overgewicht zwangerschaps risico's met zich meebrengt, maar ons niet tegen zal houden om het icsi traject in te gaan. 
Ik snap het nog steeds niet echt waar deze omzwaai ineens vandaan komt, maar ben blij dat we toch verder mogen aangezien we helaas toch echt zonder niet zwanger zullen worden.
Dat overgewicht risico's met zich mee brengt snap ik, maar leeftijd doet dat ook en dat gaat best hard als je zonder medisch ingrijpen niet zwanger wordt.
Dus hopelijk gaat het lukken, maar tijd zal het leren. Ik wens in elk geval iedereen veel succes en hopelijk zijn we met z'n allen volgend jaar een klein wonder rijker. 

Yes ?Brabandse wat een goed nieuws voor je! Echt gaaf dat je toch mag! 

Ben met name een mee-lezer, niet heel actief verder. Maar ik mag mij hier eigenlijk ook al een tijdje melden... 
Vandaag ongesteld geworden... Ronde 8 it is... Vind het wel zwaar worden nu, mede door andere (prive) omstandigheden. Kan gerust zeggen dat ik ongeduldig wordt en de teleurstelling steeds groter is. 
Denk dat ik via de huisarts maar wat ga proberen qua onderzoek. Lees vaker dat je niet altijd per se een jaar bezig moet zijn. En anders dik ik het een beetje aan..? Mijn cyclus is niet geheel regelmatig, maar heb duidelijk een eisprong die ik kan meten. Zou toch graag willen weten of de rest ook ok is. 

Terug
Bovenaan