Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

O wauw Brabander wat een fijn gevoel geeft dat hè, wetende dat ze je toch willen gaan helpen! Ik duim voor je dat het dan ook snel raak mag zijn! 

Ik ben ook erg blij dat we toch kunnen beginnen. Wij gaan in oktober op vakantie en als ik dan nu toch iets mag hopen is dat we dan al een poging gedaan hebben. Ben ook gisteren weer ongesteld geworden en nu tenminste daar een goed gevoel bij ipv de teleurstelling dat het weer niet gelukt is.
Muts overleg met de huisarts kan natuurlijk altijd. Zeker als het zwaar gaat worden is het goed om op tijd aan de bel te trekken, ongeacht hoe lang je al bezig bent. 

Ik heb zelf ook PCOS, maar ben wel op een natuurlijke manier zwanger geraakt. Worden jullie wel elke maand ongesteld? Het belangrijkste is denk ik dat dit wel het geval is. Wat een rot ‘ziekte’  is PCOS ook eigenlijk. Het beïnvloed je leven onwijs en er is helaas weinig aan te doen. Er wordt geroepen dat je moet afvallen maar afvallen met PCOS is ook een hele opgave....

Mandareintje ik ben eigenlijk benieuwd hoe het met jouw 2e iui poging gaat.... Heb je al nieuws? Waren er genoeg of weer te veel eitjes? Zo spannend! 

Hee Bo-Belle, lief dat je het vraagt! Ik ben er nog gewoon, wegens nieuwe baan alleen wat minder mee aan het schrijven. Druk en moe. Maar de IUI is goed gegaan! Ik had 2,5 eitje. 2 grote en 1 kleine die waarschijnlijk wel mee sprong, maar ik geloof er niks van dat die rijp zou zijn. Moet nog 1 weekje wachten tot NOD, die is zondag pas. Ik heb 0,0 zere borsten en steekjes in mn buik. Normaal altijd vet zere tetten dus ik hoop dat het goed nieuws betekend! *fingerscrosssed*. Volgens mij hoor je dat wel vaker. Hoe gaat ie met jou? 

Ohhh nog een weekje wachten, hoop dat die snel voorbij gaat haha! En 2.5 eitje klinkt mooi :) je hoort inderdaad ook wel vaker dat geen symptomen óók een symptoom kan zijn...
En misschien ook wel een fijne timing, zo met een nieuwe baan. Toch ook wel wat meer afleiding denk ik? Dat is natuurlijk altijd goed voor het proces!
Ik heb denk ik gister mijn eisprong gehad en het was een gezellige, ongedwongen, week in bed om het zo maar te zeggen ;) denk dat het ook een beetje helpt dat de ex van mijn vriend nu ook zwanger is. In zijn directe omgeving zijn er toch minder zwangeren dan in die van mij, en nu zegt ie zelf ook "ik gun het iedereen, maar ons óók zo erg" en ik denk dat die motivatie het goed deed tussen de lakens haha.
We gaan het zien, hier nog 2 weken wachten dus :) 

Ooh spannend! Fijn dat het klussen in ieder geval goed gelukt is en wat heerlijk dat het op een relaxte manier was allemaal. Ik duim heel hard dat het voor jou ook goed nieuws gaat worden! 
Soms hebben die mannen even 'externe input' nodig volgens mij. Fijn dat jouw partner er nu beter mee om kan gaan en zich wat 'gemotiveerder' voelt! Mijn vriend heeft altijd moeite om begrip op te brengen voor mijn emoties en teleurstellingen. Wat zorgt voor ruzies rond mijn ongi periode. Hij praat er ook niet graag over. Nu hebben we een openlijk gesprek met zijn broer gehad die blijkbaar ivf gedaan heeft. Hij vertelde toen ook dat zij er elke dag over praatte en dat hij het zo belangrijk vond om zijn vrouw goed te steunen enzo, en daar is mijn vriend ook wakker van geworden denk ik. Heb geen rollende ogen meer gezien als het onderwerp baby ter sprake kwam en kwam net zelfs met een bloemetje thuis omdat het een spannende week is. Wauw! 

Ik ga ook even meelezen... wij hebben pas 1 iui gehad zonder resultaat. Zijn al ruim 1,5 jaar aan het proberen. Reden dat het niet lukt is waarschijnlijk de endometriose die ik heb. Het is wel steeds lastiger aan het worden om mee om te gaan want echt iedereen wordt zwanger momenteel en vaak makkelijk als je dat dan zo hoort... je gunt het ze allemaal natuurlijk maar zelf wil je het ook al zo lang en graag... manlief praat er liever ook niet echt over dus dat herken ik wel mandarijntje. Hopelijk is het voor jou deze keer wel raak!

Terug
Bovenaan