Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hoi tralala

heb de huisarts gesproken deze geeft aan nog niks met mij te willen doen. Hij gaf aan dat het heel normaal is!
(zal vast aan liggen omdat het een mannelijke doktor is)
wordt hier zo onzeker van?

Mandareintje wat fijn je uitleg! En ik duim voor jullie dat het raak is!!! Natuurlijk hoop ik dat voor ons allemaal!
We gingen net even shoppen met koopavond en waar ik ook keek....ik zag overal zwangere vrouwen.... grrrrrrr. Ik ben dan zooooo jaloers op die dikke buiken. Ik hoop dat het ons ook ooit gegund is.

Dankje Bo-Belle! Echt lief dat je zo intens meeleeft haha! 
Wow Chacha, klinkt heel veelbelovend hoor! Super spannend. Of denk je echt dat het inbeelding is? Wanneer is jouw NOD? En pff.. het wachten is echt killing. Ik kan me écht niet voorstellen dat het misschien wel zo is, schrok er net zelfs even van, zovan oke shit help, straks is het echt zo, spannend!! 
Tulpje toevallig! Mijn vriend en ik waren vanavond pok shoppen en idd precies hetzelfde. Maar ik zag ook overal kaarten zovan "gefeliciteerd met je zwangerschap', en bij blokker zag ik steeds de ad van de babybox ofzoiets. Het is echt overal, ongelofelijk. 
Mooie verrassing WilKindje!! Duimen dat het een plakkertje is. Wat doet Letrozol eigenlijk?

Ik ging vandaag naar de kermis en in het spookhuis begonnen er flinke steken in m'n buik. Die zijn de hele avond een beetje aan blijven houden en nu voelt het een beetje branderig, alsof iemand m'n baarmoeder prikkeldraad (dat spelletje van vroeger haha) heeft gegeven. SPANNEND!
Sorry voor deze random update haha. 

Mandareintje: laten we het hopen inderdaad ☺️ Hoop dat het bij jou nu ook echt zo is! Letrozol is heeft ongeveer dezelfden werking als chlomid en word voorgeschreven om een eitje te laten groeien. 

Mandareintje, ik denk dat het vooral invloed van de utrogestan is. Ik heb er echt geen flauw idee van :’). Ik ben nog maar een week na Mn eisprong, daarom denk ik dat het veel te vroeg is om al iets te kunnen voelen? Volgende week vrijdag of zaterdag is Mn NOD. Ik denk niet dat ik durf testen uit angst dat het toch niks is. Mn lichaam kan me zo voor de gek houden!
Bij jou zal de spanning ook wel toenemen, ik ben ongeduldig in jouw plaats! Nog 1 dagje wachten, fingers crossed!
bo-belle, spannend toch, al die signalen van je lichaam! Ik heb de indruk dat wij veel meer gefocust zijn op elke kleine verandering in ons lichaam, elk prikje/steekje/pijntje is duidelijk voelbaar hè. Ik duim!!

Oh dames wat spannend allemaal, die symptomen! Ik duim voor jullie allemaal!! Het zou toch geweldig zijn als jullie dit draadje kunnen verlaten, al ga ik jullie wel missen!?
Hier had ik deze wewk een dikkere streep op de ovulatietest op dag 12 (maar ik had die dag weinig gedronken dus ik denk dat mijn urine extreem geconcentreerd was) en nu weer lichte streepjes. Mijn temperatuur is nog steeds laag, dus ik denk dat mijn eisprong nog niet is geweest. Mijn borsten zijn ook nog zacht. Verwarring dus! Ik hoop vandaag (dag 15) weer een dikker streepje te zien, dan weet ik dat ik weer een normale cyclus heb. Want de afgelopen 2 rondes was ik echt van de leg ??

Thanx voor al het meeleven! Omg ik ben zooo zenuwachtig voor morgen, haha. Had vandaag veel minder steekjes dus maak me wel lichtjes zorgen.. maar morgen gaan we het zien! 

Terug
Bovenaan