Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Dankjulliewel voor de lieve berichtjes dames! ❤️
We hebben vandaag voor de laatste keer het mini’tje gezien bij de gyne. Dit keer een inwendige echo en ze kon daarop zien dat er bij de nek iets van vocht zat, wat wijst op een ‘fout’ bij de aanleg. 
Vanavond start ik met de eerste orale tablet en daarna volgen de vaginale tabletten. Ik dacht maandag weer te werken, maar de arts raadt in de loop van de week aan. Ben een beetje in dubio wat ik mijn werkgever moet sturen. Die vroeg toen ik me vandaag en morgen afmeldde ivm ziekenhuisafspraak al gelijk of ik er maandag wel was. Maar goed, minst van mn zorgen denk ik. 
Nu even ‘us’ time. 

Hoi Yres. Bijzonder om je kindje nog een keertje te zien! Wel een soort van fijn denk ik om iets meer te weten wat er fout is gegaan?
Ik heb begrepen dat het een tijdje kan duren voordat de bloeding stopt, ik denk dat je arts daarom heeft aangeraden om iets langer thuis te blijven. Maar dat verschilt per vrouw. Ik zou zelf je werkgever vertellen dat je een miskraam hebt en dat het de komende dagen afdrijft. De meesten laten je dan wel even met rust. Sterkte!!

Dat was zeker fijn, Lapjesendraadjes :)
Alleen dat echo ding bij de gyneacoloog! Echt een serieuze dildo met echo-kop! Bij de verloskundige hadden ze een veel kleinere versie!
Hoe lang de bloeding duurt is inderdaad vooraf niet te zeggen. Ze zei wel dat het met een piek zal komen en dat is de heftigste dag. Ze zij dat het emotioneel vooral niet aan te raden was, omdat je wel heel wat meemaakt. 
Mijn baas heb ik besloten gewoon ‘vaag’ in te lichten. Ik heb niet echt een band met haar en ze is vrij apatisch, dus ze is een van de laatste mensen die ik het wil melden. Daarbij heb ik een tijdelijk contract, dusja je weet maar nooit.. De mensen van mijn werk die ik in plaats van haar wilde inlichten zijn op vakantie, dus ik laat het hierbij denk ik. Ga wel goed naar mijn lichaam luisteren en de tijd nemen die nodig is. 
Maar genoeg over mij! Hoe is het met jullie? Hebben er nog mensen getest of spannende kwaaltjes? :)

Ik kan me helemaal niet herinneren dat dat echo-apparaat zo groot was joh! Ik zag er een beetje tegenop omdat mijn laatste uitstrijkje 20 minuten duurde (mijn baarmoedermond was niet te vinden) en op het laatst héél oncomfortabel was, maar ik vond dat echo-apparaat echt een dingetje van niets. Maar misschien heb ik dan ook de kleinere versie gehad?
Ik denk dat gisteren mijn eisprong was, we zijn dus gisteren actief geweest. Ik merk dat we alle twee een beetje genoeg hebben van het 'moeten', dus het was een beetje 'lay back and think of England' ?. Ik denk niet dat t raak is, maar natuurlijk weet je het maar nooit!

Terug
Bovenaan