Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hi allemaal, even een paar dagen niet meer gekeken omdat ik goed chag was van onze mislukte IUI poging. Inmiddels weer 2 dagen met hormonen bezig. Maar ben weer bijgelezen, wat een berichten weer!
Yres neee wat erg zeg... wat ontzettend naar. Heel veel sterkte de komende dagen. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven! Geef het tijd en wees maar heel lief voor jezelf. Heb je een beetje steun aan je partner?
Bo-Belle: heb jij nog getest? Het klonk zo veel belovend en die laatste keer in mei had je ook eerst zo'n mega vaag tuurstreepje! 
En Chacha voor jou ook al zo spannend!
Ik duim voor positieve testen!!!

Yres, hoe gaat het ondertussen met jou?? Ik denk aan je!
Mandareintje, soms heb je inderdaad even tijd nodig voor jezelf! Ik duim dat het deze ronde raak is!
wel, ik denk dat ik stilaan mag bevestigen ?. Deze nacht om 3u wakker, moest heel dringend naar toilet en dan maar ineens de test gedaan. Hij was licht positief, wel wat feller dan maandag en binnen afleestijd deze keer! Dus ik ben voorzichtig positief, maar ook heel bang.. Ik hoop maar dat dit kleine wondertje mag blijven plakken!
Bo-Belle, hoe gaat het met jou ondertussen?
Lapjesendraadjes, groot gelijk! Het moet nog leuk blijven ook ?. Soms voelt het echt als een moeten aan hè, mijn man en ik moesten er ook mee lachen na een tijdje!

Oh chacha wat spannend! Ik hoop het zo voor je! Nu gaan de dagen nog langzamer zeker? Ik zou denk ik elke dag gaan testen met elk merk die ik kon vinden haha
Ikzelf ben een beetje chaggie vandaag. M'n temperatuur is gedaald van 37,3 naar 37,1 en nu 36,9 dus ik vrees voor ongesteldheid in een paar dagen. Het goede nieuws is wel dat dat dan zou betekenen dat ik een korte ronde heb voor de verandering. Als het dan mislukt, dan maar snel door naar de volgende..
En maandag de eerste afspraak bij de fertiliteitskliniek dus wie weet dat ik dan meteen aan de slag kan. Ik probeer het maar positief te zien, m'n humeur is het er echter nog niet mee eens. ;-)
Hoe is het met bo-belle? Jij had ook een vage test toch? Of haal ik nu meiden door elkaar? -sorry-

Haha, Lapjesendraadjes, dat echo-ding van de verloskundige durf ik nu zelfs ‘schattig’ te noemen! Maaar eerlijk is eerlijk je had met die van de gyne wel echt een helder beeld! Zo’n uitstijkje is ook niet mijn hobby, vind dat zelfs vervelender met zo’n eendenbek. Oh well, hoort bij het vrouw-zijn ;) 
Ik moest wel lachen door jouw “lay back and think about England”! Soms kan je er even wat minder zin in hebben natuurlijk, maar wil je hebt toch niet helemaal aan je voorbij laten gaan. 
Mandareintje, groot gelijk heb je om even chag te zijn! Lijkt erg frustrerend als de iui poging is ‘mislukt’. Misschien een domme vraag, maar hoeveel rondes iui mag je doen? Of zit daar geen max aan? Ik heb wel een vriendinnetje met pcos en zij kreeg ook iui. Dit was ook niet meteen succesvol, maar nu heeft ze twee mooie jongens (jaar leeftijdsverschil). 
Mijn partner is geweldig. Hij zit er zelf ook wel mee, maar soms is hij degene met de rationelere gedachten, dus dat is wel fijn. Dan sta je zelf ook weer op de grond en denk je: ja, lieverd, je hebt gelijk! 
Chacha, ik heb gisteren de eerste pil ingenomen. Moet morgenochtend de vaginale pillen doen en 12u later nog eens de vaginale. Meestal valt de miskraam dan tussen de twee vaginale innames. Vandaag heb ik alleen ook vrij ‘voor het geval dat’. Er is een kleine kans dat het nu al komt door de orale tablet. 
Ahhh, wat fijn dat je een wat duidelijkere positieve test hebt! Kreeg bij het lezen van je bericht direct een glimlach op mijn gezicht! Begrijp heel goed dat je bang bent, maar duim des te harder voor je mee! 
Awe, Tralala, wat vervelend dat je temperatuur is gezakt, ik zou dan ook chag zijn, helemaal niets mis mee! Ik hoop dat je afspraak bij de fertiliteit je weer wat meer positiviteit en goede moed geeft! ?

Dankjewel dames! Zoveel positiviteit helpt zeker!!
oh Tralala, wat jammer! Blijft elke keer weer een grote teleurstelling hè. Ik duim voor je! Laat de boosheid even zn ding doen, kan opluchten! Wees lief voor jezelf, ook een hele belangrijke! 

Ja Chacha, dat klinkt als goed nieuws voor je! Vingers en tenen gekruist hier!
Tralala ik hoop dat je snel aan de slag mag! Weet je al wat voor traject je ingaat en hebben jullie de onderzoeken al achter de rug dus? Ik vind dat ik nog beter leer om te wachten in dit hele traject, ik word er zelfs een klein beetje gefrustreerd van hahaha. Eerst moest mijn vriend verder onderzocht worden (en elke uitslag duurt zo'n 2 weken), toen had onze arts vakantie en nu hebben we over 2 weken een lange afspraak staan om de behandeling voor te bespreken. Ondertussen zijn er 3 rondes voorbij. Het heeft vast nut en ik wil de behandeling met de meeste kans van slagen bij mijn situatie maar oh my God!
Mandareintje, je gaat bij IUI dus gelijk door met de volgende poging? Goede vibes jouw kant op!
Yres, wees maar een beetje lief voor jezelf vandaag!

Tnx meiden jullie zijn lief! Het doet me goed hier lief en leed te kunnen delen. Mijn vriendinnen zijn allemaal nog totaal niet bezig met baby's dus daar voel ik geen aansluiting en met anderen ben ik niet zo close dat ik het wil delen ;-)

@lapjesendraadjes, maandag is echt de allereerste afspraak met de fertiliteitsarts ooit. Dus ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten. Ik neem aan dat ik eerst moet vertellen over mijn cycli en waarom ik een doorverwijzing heb gevraagd. (Zeer onregelmatige cycli en angst voor geen echte eisprong hebben, er zijn wat familiaire fertiliteitsproblemen)
Ik vind het allemaal maar spannend, ik wil weten of dat ik "gewoon" onregelmatig ben maar ik ben erg bang voor een eventuele aanwijsbare oorzaak. 
Mijn vriend heeft altijd duidelijk gemaakt niet een vruchtbaarheidstraject in te willen en dat zou bij een diagnose bijna wel moeten natuurlijk.  Kortom lekker stressvol. Ik pak nog een reep chocolade en ga duimen voor allemaal dubbele streepjes en aanslaan de kuren bij jullie❤️

Terug
Bovenaan