Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Op dit moment weet ik niet meer waar ik het moet zoeken. Ik voel me al een paar dagen niet fit. Regelmatig misselijk en ik kan erg slecht naar het toilet. Dit geeft geen fijn gevoel. Sinds vanavond wel een beetje menstruatiebuikpijn. Ik weet het allemaal even niet meer. Ik ben zelfs te bang om te hopen dat ik zwanger zou kunnen zijn. De tijd gaat zo langzaam voorbij. Vandaag is cyclus dag 28. Ik heb ook wel het gevoel dat het eens een hele heftige menstruatie kan worden. Mocht het de komende dagen niet doorbreken, dan wil ik toch pas van het weekend testen. 
Ik weet dat jullie hier niets mee kunnen, maar ik moest het even kwijt. 

He wat rot mttm.. schrijf hier maar lekker van je af! Het lijkt me heel rot als je zo misselijk bent, dat maakt de onzekerheid alleen maar groter. Ik vind het wel heel knap dat je tot het weekend wil wachten met testen! Ik ga voor je duimen dat het een positieve test wordt! *knuffel*

[quote quote=10241469]He wat rot mttm.. schrijf hier maar lekker van je af! Het lijkt me heel rot als je zo misselijk bent, dat maakt de onzekerheid alleen maar groter. Ik vind het wel heel knap dat je tot het weekend wil wachten met testen! Ik ga voor je duimen dat het een positieve test wordt! *knuffel*[/quote]
Dankjewel Mandareintje. Lief van je. Vandaag heb ik gelukkig een iets betere dag. Ik denk overigens nog steeds dat ik noet zwanger ben. Ik wil overigens met testen wachten omdat ik soms wel eens een iets langere cyclus heb. Daarom wil ik eigenlijk zo lang mogelijk wachten. Het liefst nog tot na het weekend. Of ik dat volhoud weet ik niet.

Misschien moet je anders iets gaan doen waardoor je je verstand op nul kan zetten mttm? Wachten is verschrikkelijk, zeker als je je zo rot voelt! Ik duim voor je dat je nog kan blijven wachten tot het weekend en dat je een positieve test hebt!

[quote quote=10241620]Misschien moet je anders iets gaan doen waardoor je je verstand op nul kan zetten mttm? Wachten is verschrikkelijk, zeker als je je zo rot voelt! Ik duim voor je dat je nog kan blijven wachten tot het weekend en dat je een positieve test hebt![/quote]
Bedankt voor de tip? Het was alleen maar dat ik me echt slecht voelde. Niet eens zo zeer gerelateerd aan een zwangerschap. Alleen omdat je zo dicht bij je nod zit, denk je daar toch aan. Of je nu wilt of niet. Overdag heb ik het ook druk genoeg. En de laatste dagen ben ik ‘s avonds behoorlijk moe. Ik lag gisteren zelfs al heel vroeg in bed. 
Ik denk overigens nog steeds dat de misselijkheid kwam/komt door eten dat niet goed was. Als het zo blijft als ik ongesteld ben geworden, wil ik ook naar de dokter gaan. 
Ik vind het wel heel fijn dat jullie zo lief zijn ?

Ik denk overigens dat mijn menstruatie er echt aan zit te komen. Mijn borsten worden al zachter en ik heb menstruatiekrampen af en toe. Nu ben ik dus wel blij dat ik niet durfde te hopen op een zwangerschap. 

Ah damn mttm, wat jammer.. hopelijk valt het mee! En idd fijn dat je weinig verwachtingen had deze ronde! 
Ik droomde vannacht dat ik zwanger was en een hele soepele bevalling had, en een pracht baby. Zo oneerlijk...

[quote quote=10241780]Ah damn mttm, wat jammer.. hopelijk valt het mee! En idd fijn dat je weinig verwachtingen had deze ronde! Ik droomde vannacht dat ik zwanger was en een hele soepele bevalling had, en een pracht baby. Zo oneerlijk…[/quote]
Dat zijn altijd hele vervelende dromen. Hopelijk betekent het iets goed en raak je binnenkort zwanger. Ik droomde van de week dat een vriendin van mij een tweeling had gekregen hahaha. Zal ze blij mee zijn. 
Bij mij is de menstruatie nog niet doorgebroken. Gisteren voordat ik naar bed ging dacht ik wel dat het papier een heel klein beetje roze gekleurd was. Maar tot nu toe niets meer gezien. Nu twijfel ik dus aan mezelf of ik het wel goed heb gezien. Het was al laat en ik was moe. 
Helaas heb ik toch nog last van mijn buik. Het is niet echt pijn, maar telkens als ik iets eet, voel ik dat gevoel. Geen idee wat het is. 
Het is best gek, maar ik voel op dit moment totaal geen drang om te testen. Ik heb zelfs zoiets als het nodig is wacht ik wel tot 35 dagen. Dat zeg ik nu, maar dat zal ook wel weer veranderen. Waarschijnlijk komt het ook omdat ik echt denk dat ik niet zwanger ben. 
Hoe gaat het bij jullie? 

Terug
Bovenaan