Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Muts, heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
Aan alle dames die aan IUI gaan beginnen of net gestart zijn, hier worden kaarsjes gebrand voor jullie!!
Mandareintje, zo spannend! Ik duim dat er niks te zien is en de test positief!
Ik herken het gevoel van de ene moment er positief in te staan en de andere moment er niet meer in te geloven. Ook het knuffelen als het 'moet' was bij ons soms een probleem hoor! Moeten presteren doet veel met de mentale blokkage voor onze mannen ;). Wij probeerden het toch altijd tof te maken, of ik verzweeg de periode waarin ik vruchtbaar was. Maar hou moed dames! Hier ondertussen een eerste echo gehad met een kloppend hartje! Ben nog maar 5w+6 maar volgens de gynaecoloog zag alles er goed uit :). Nu hopen dat alles goed blijft lopen en dat wij eindelijk ons kleine wondertje mogen verwelkomen! Wel grappig, ik ben uitgerekend rond m'n eigen verjaardag :D

Mandareintje: ik duim voor je dat het nu gelukt is! Mag wel weer wat echt goed nieuws in deze groep, ook om aan vast te houden dat het uiteindelijk toch wel lukt ☺️

Fijn al jullie verhalen te lezen en ik ga ook voor iedereen duimen. Nu ik het teruglees had ik echt mn avond niet. Het gaat wel weer en we houden moed, ook met een kans gemiddeld maken we kans. Net lingo. Je hoeft alleen maar net de juiste bal te treffen met het juiste nummer... En alle maanden dat extra klussen is bonus. Voor de zekerheid aan de 0.0 dit weekend...Maar hoop, dat heb ik pas met een positieve test...

Fijn al jullie verhalen te lezen en ik ga ook voor iedereen duimen. Nu ik het teruglees had ik echt mn avond niet. Het gaat wel weer en we houden moed, ook met een kans gemiddeld maken we kans. Net lingo. Je hoeft alleen maar net de juiste bal te treffen met het juiste nummer... En alle maanden dat extra klussen is bonus. Voor de zekerheid aan de 0.0 dit weekend...Maar hoop, dat heb ik pas met een positieve test...

Ohhh! Ik houd mijn Fingers crossed voor je Mandareintje! 
Knuffeltje, fijn dat het alweer wat beter gaat!

Muts heel veel sterkte, wat verdrietig dat je moeder het niet meer kan meemaken... dikke knuffel 
Mandareintje wat spannend en wat goed dat je je zo kan beheersen met testen! uiteraard duim ik voor je!

Terug
Bovenaan