Muts, heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
Aan alle dames die aan IUI gaan beginnen of net gestart zijn, hier worden kaarsjes gebrand voor jullie!!
Mandareintje, zo spannend! Ik duim dat er niks te zien is en de test positief!
Ik herken het gevoel van de ene moment er positief in te staan en de andere moment er niet meer in te geloven. Ook het knuffelen als het 'moet' was bij ons soms een probleem hoor! Moeten presteren doet veel met de mentale blokkage voor onze mannen
. Wij probeerden het toch altijd tof te maken, of ik verzweeg de periode waarin ik vruchtbaar was. Maar hou moed dames! Hier ondertussen een eerste echo gehad met een kloppend hartje! Ben nog maar 5w+6 maar volgens de gynaecoloog zag alles er goed uit
. Nu hopen dat alles goed blijft lopen en dat wij eindelijk ons kleine wondertje mogen verwelkomen! Wel grappig, ik ben uitgerekend rond m'n eigen verjaardag
.
Aan alle dames die aan IUI gaan beginnen of net gestart zijn, hier worden kaarsjes gebrand voor jullie!!
Mandareintje, zo spannend! Ik duim dat er niks te zien is en de test positief!
Ik herken het gevoel van de ene moment er positief in te staan en de andere moment er niet meer in te geloven. Ook het knuffelen als het 'moet' was bij ons soms een probleem hoor! Moeten presteren doet veel met de mentale blokkage voor onze mannen