Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Heb hier 3 super witte testen voor mn neus...ja 3. Kon de eerste negatieve niet geloven. Kut hoor, ben namelijk wel écht een dag overtijd nu.... naja morgen nog een keer testen als ik niet ongi wordt. Of mn lijf is weer gewoon rare streken met me aan het uithalen, dat zou ik echt gemeen vinden. Heb alleen nog nooit een LF gehad van meer dan 13 dagen. Ik werd altijd op de 14e dag na ovu ongesteld en nu is dag 15 na ovu. Tsja, afwachten dan maar..

Hè balen zeg mandareintje wat zijn die witte testen dan confronterend hè :( maar om een positieve draai te geven, je bent ook nog niet ongesteld en sommigen maken natuurlijk wat later hcg aan... Er is nog een kans! Ik duim heel hard mee! 

Dankjewel! Probeer ik mezelf ook voor te houden. Hopen dat de ongi gewoon niet komt en morgen weer testen. Straks even de kruidvat plunderen, ben weer door mn voorraadje heen.

Het kan altijd nog steeds wel gelukt zijn Mandareintje, net zoals Bo-Belle zegt! Ik blijf duimen voor je!

Hahaha ja dat gaat hard met 3 testen per keer ;) heel herkenbaar verder hoor haha! Ik vind het ook gewoon iets magisch hebben om naar zo'n streepje te kijken. 
Anyways... zat nog even te denken / rekenen.
Als je innesteling wat later is geweest kan je prima nog niet positief testen en wel al zwanger zijn. We hebben bijna allemaal wat hcg in ons bloed (varierend in waarde tussen 0 en 2). Na de innesteling verdubbelt dit ongeveer per 36 uur (ook bij iedereen verschillend). Dus als jij pas op dag 9 een innesteling had, en een lage natuurlijke hcg waarde zoals 1 bijvoorbeeld dan test je ook wat later positief. Dan is je hcg op cyclus dag 11 ca 2, op dag 13 ca 4, op dag 15 ca 8, op dag 17 ca 16 etc. 
Zijn natuurlijk allemaal maar gemiddeldes etc maar het kán dus wel, bij een zekere eisprong toch later positief testen :) 

Aah Bo-Belle wat ben je toch een lieverd! Dit geeft me wat hoop terug. Vind t zo spannend! Kan niet wachten tot het morgen is en ik weer kan testen, haha! 

Terug
Bovenaan