Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Lapjesendraadjes oh wat vervelend nieuws. Ik had voor jullie gehoopt dat het allemaal goed ging vandaag. Maar zeker de hoop niet opgeven, want wie weet is die 2% toch zat. Er zijn nog steeds mensen die de hoofdprijs van de staatsloterij winnen. 
Dat van de alcohol is inderdaad heel herkenbaar. Gelukkig ben ik ook nog niet in de verleiding gekomen.
Inmiddels is komt hier ook meer duidelijkheid. Ik wacht tot eind oktober om met de icsi te starten, zodat we eerst nog op vakantie kunnen gaan. In eerste instantie zou dat aan de hand van mijn eigen cyclus gaan, maar helaas reageert mijn lichaam blijkbaar erg op stress waardoor ik dus hele wisselende cyclussen heb ondanks dat ik heel netjes een eitje had op dag 14. Dus ik ben weer aan de pil gegaan. Zo tegenstrijdig voelt dat, maar dan heb ik de komende tijd ook gewoon wat rust, want nu hoef ik geen stress te hebben als ik weer eens overtijd ben of het misschien toch zelf gelukt is. 

Jeetje meiden, wat een hormonen en gevoelens vliegen er hier weer door dit topic. En zo herkenbaar hahaha. Ik heb vandaag een verjaardag en aangezien ik geen enkel teken van zwangerschap kan bespeuren ga ik gewoon een biertje pakken. Na een eerste positieve zw test of als ik echt een traject in ga, dan zweer ik het 100% af. Maar voor nu genoeg aan m'n hoofd om me dit stukje ontspanning te ontzeggen.
Ik ben toch geen stevige drinkster dus dat onder de tafel zal wel meevallen.... Hoop ik haha
@lapjesendraadjes, getsie wat een rot statistieken. Maargoed het is geen 0, dus wat een voorgangster boven me ook al zei, iemand moet de loterij winnen, waarom zou jij dat niet zijn? ;-) en anders weet je nu hoe het gaat. Tis iets...
@yres, lekker volstoppen meid, daar is deze periode voor. Nieuwe ronde nieuwe kansen! En je weet nu zeker dat je lichaam weer goed functioneerd. Laat de spanning er maar lekker uit zodat je over 2 weken kan knallen ;-) (hehehe)
En barbandse, dat lijkt me inderdaad tegenstrijdig. Toch een erg fijne vakantie toegewenst en laat alles (ook dit forum) maar lekker links liggen! Even ontspannen ;-)

Vandaag helaas toch ongesteld geworden, had nog beetje hoop dat we ziekenhuisafspraak af konden zeggen...
Achja nu maar afwachten tot 17 oktober, hopelijk krijgen we dan gauw antwoord over iets met ons aan de hand is of niet. 
@lapjesendraadjes 2% klinkt inderdaad niet veel maar zoals tralala ook zegt het is geen 0 dus je hebt altijd wel een kans nu, gewoon maar weer afwachten ook al blijft dat soms lastig. 

Lapjesendraadjes wat balen zeg. Maar zoals de rest ook al zei: er is nog steeds een kans. Ga veel leuke dingen doen de komende weken, zodat je een beetje afleiding hebt. Ik blijf voor je duimen. 

Yres, ik snap helemaal dat je je rot voelt. En een lekker drankje mag zeker. Even lekker afschakelen. 

Ik heb me echt een paar dagen slecht gevoeld. Ergens heb ik toch het idee dat het met de eisprong te maken had. Ik had ook best veel waterige afscheiding. Wellicht dus een goede eisprong gemist, maar ja. Vandaag wel weer eens sinds lange tijd het echt spontaan gezellig gehad. Daar word je wel vrolijk van, haha. 

Vanmiddag weer heel emotioneel om te janken moe. Afterkoffie moe maar dan erger.
Net een pannekoek kaasuistroopaugurk opgegeten... is dat heel gek?

LOL Knuffeltjeeee dat is echt de vieste combinatie die ik ooit heb gehoord! Heb je dat ooit eerder gegeten (oftewel is dit normaal voor jou)?
Ik duim voor je!

Dank jullie wel allemaal voor de steun! ❤
Ik heb goed geslapen en kijk weer opgewekt naar de toekomst. Heb wat zitten googelen, dat gaf moed (het kan echt met weinig zaad!) en heb me voorgenomen om enorm te gaan visualiseren dat ik over een tijdje een baby in mijn armen mag houden. En verder inderdaad leuke dingen doen en mijn focus verleggen (op mijn sollicitatie bijv)

Wat kak om te horen dat veel meiden zich zo intens klote voelen. Het is ook zoooo moeilijk om hoop te houden... kop op meiden, het gaat écht een keer lukken.
Ik ben zelf alweer druk bezig met wat we gaan doen ná IUI. Omdat ik een genetische afwijking heb hebben wij ons 1,5 jaar geleden in Maastricht aangemeld voor IVF met PGD. Daar mochten wij afgelopen januari mee starten maar wegens privé onstandigheden hebben we dit niet gedaan en wilden we het eerst zelf geprobeerd hebben. Super kak dat we nu dus alsnog daar misschien aan moeten beginnen. Ik ben ook de opties in Duitsland aan het bekijken, namelijk naar de kliniek Cuypers en Cuypers. Dit is een nieuwe kliniek waar 2 nederlandse artsen die  eerst in Düsseldorf (vivaneo) gewerkt hebben nu voor zichzelf begonnen zijn. Schijnen écht hele goede artsen te zijn, en daarnaast doen ze in Duitsland onderzoeken doe in Nederland niet worden gedaan, zoals bijv. NK-cellen onderzoek (google maar eens) en werken ze minder volgens protocol en meer op maar, en sowieso veel uitgebreider onderzoek. We hebben maar 3 pogingen en ik wil ze het beste benutten, bij de beste artsen. Heb heel weinig vertrouwen in het plaatselijke ziekenhuis hier (en in IUI) want elke keer als ik met een optie aankom krijg ik hetzelfde antwoord 'is niet wetenschappelijk bewezen dat dat helpt', het is bijna hilarisch hoe vaak ze dat zeggen. Heb gewoon sterk het gevoel dat er méér aan de hand is. Hopelijk slaagt de IUI hoor, heb straks weer een follikelmeting en de hormoonstimulatie is al weer gedaan, maar in mn hoofd ben ik al weer veel verder.

Terug
Bovenaan