Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@Knuffeltjee wat naar.. Wel de lasten, maar nog geen lusten ... Had je je ovulatie gemeten? Dan zou je toch denken dat er iets moet gebeuren zoveel dagen na de eisprong?!

Hier was zaterdag een dikke vette knaller.. We willen deze cyclus (maand 8, cyclus 6 of 7..) afwachten en anders naar de huisarts. IVM de heeeel korte LF elke keer (5-6dgn).. 
Ik hoop echt dat het niet weer dit weekend raak is.. Als het zich alleen al zou herstellen, dus bijv. over 14dgn ongesteld, zou ik al blij zijn.. Dan is het in elk geval een keer 'normaal'..

Ik denk echt dat ik vanaf zaterdag dagen/uren aan het tellen ben.. Elk uur is weer een iets langere LF ofzo...  

@ lapjesendraadjes, wat vervelend allemaal zeg. Ook voor je vriend inderdaad.. en er is buiten medicatie niets aan te doen bij hem? Misschien klinkt dit dom maar een operatie aan de zaadleiders om het "lek" te verhelpen? Geen idee of dat dat kan hoor... Het lijkt me zo ontzettend frustrerend omdat jouw lijf wel optimaal werkt. 
@fishy, oh jeetje een lf van 5 dagen is wel heel kort ja! Een vriendin van me had dat ook, die was echter met 1 medicijn goed geholpen en meteen zwanger! Dus twijfel niet te lang en schakel gerust de huisarts in!
Ikzelf durf het bijna niet te zeggen, maar meiden... De reden dat de ik weer een vet lange cyclus lijk te hebben is dat ik zwanger ben! Whaaaaaaa. We hebben het niet eens bewust geprobeerd omdat we de onderzoeken na de vakantie wilden afwachten. Het kan dus wel! Spontaan met pcos. Misschien ook juist omdat we alles los hebben gelaten. Het maakt me trouwens ook geen zier uit. 
Houdt hoop meiden! Ik blijf duimen voor jullie! ❤️

Wauw Tralala, eindelijk weer een keertje goed nieuws hier. Gefeliciteerd!
Is vandaag je nod lapjesendraadjes? Hoop dat je gevoel er naast zat hoor, ik duim nog ;)
En zo ontzettend herkenbaar Taaraa, hier vind ik het ook niet allemaal meer leuk. Soms ben ik zelfs zo chagrijnig dat ik er gewoon even helmaal niet meer aan wil denken maar dan komen de vruchtbare dagen en ben ik toch bang dat ik m'n piek heb gemist en weer een maand 'verspeeld' is. Ingewikkelde materie.
Ik ben dus voor 't eerst begonnen met ovu testen, meer om te dubbel checken wat ik zie qua slijm en meet met tempen. En soit hoop gewoon dat het deze maand raak is voor we naar de fertiliteitsarts gaan :p

Even een update hier, zondag of gister was mijn nod nu toch heel erg ongesteld geworden ? dus we gaan maar weer naar de volgende ronde en hopen dat de letrozol zijn werk dan ook weer doet ? zit er vandaag helemaal doorheen. Vandaag precies een jaar van de pil, pcos zonder overgewicht en naar mijn weten niet in de familie, maar wel meerdere cyclussen gehad, naar dat ik zeker weet de afgelopen 2 rondes wel een eisprong gehad maar dus niet gelukt. Vandaag ook nog eens 5 jaar samen met mijn man, allemaal even te veel en het gevoel dat het nooit zal lukken ? ik weet dat dit gevoel met een paar dagen weer over gaat en we er weer voor gaan maar vandaag is gewoon alles kut, sorry voor mijn geklaag..

Mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen met een uitschieter van 26 en 30. Afgelopen zaterdag zou ik ongesteld moeten worden, vrijdag veegde ik al een beetje roze af dus ik dacht nou duidelijk. Ook mijn hormonen een beetje op hol het hele weekend. Sinds vandaag doen mijn borsten pijn en opgezwollen. Maar ondertussen komt het maar niet door. Is al de 5e dag dat ik een beetje roze af veeg maar het lijkt niet eens op bloed.
De ovulatietest had de dikste streep op dag 17 en 18 dus dan zou mijn cyclus wel iets langer kunnen zijn, maar is het normaal dat ik al 5 dagen er tegenaan loop maar het niet door zet? Ik zou niet zwanger kunnen zijn denk ik toch? 
Ik word echt helemaal gek van deze onzekerheid.. Al 2 testen gedaan, ook niks. 

En gefeliciteerd Tralala, wat fijn dat het is gelukt!! Geniet ervan :)

@wilkindje, hou vol! Ik had deze maand dus precies hetzelfde. Net iets langer dan 1 jaar bezig. Pcos net vastgesteld. Ik zou volgende week de onderzoeken in gaan. Ook geen ernstig overgewicht oid. Verder zo onregelmatig ongesteld dat er geen touw aan vast te knopen was dus de kans om raak te schieten ook al nihil.
En dan dus net als ik aan het mopperen ben op wanneer ik ongesteld ga worden blijkt het toch raak te zijn.  Het kan dus! 
@burgerse, bedankt!❤️ En wat stom die onzekerheid. Dan maar liever dat het gewoon doorzet hè, dan ben je ervan af en kan je weer door. 
@bo-belle, ja goed nieuws geeft hoop dacht ik maar! Ik blijf duimen voor iedereen hier hoor! Dit forum gaf en geeft toch wat steun voor al die twijfel en frustratie dagen.

Tralala: gefeliciteerd meis! Helaas is het bij mij al een tijdje vastgesteld en heb ik vorige maand ook al letrozol gehad om een goede eisprong te helpen, dit werkte dus deze ronde weer alleen zonder controle echo’s. Nu word het dus ook nog spannend of het deze ronde ook werkt en ik een eisprong krijg maar zover is het nog niet, eerst deze teleurstelling even verwerken. Ik hoop gewoon dat het bij ons ook ooit wel mag lukken ☺️

Terug
Bovenaan