Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Knufeltjeee: je houd het wel erg spannend voor ons en jezelf ? wanneer ga je nu testen? Met al die gekke symptomen moet het toch haast wel raak zijn! Ik ben erg benieuwd voor jou ☺️ Blijf duimen

Knuffeltje, wat spannenddd! Ik ben geen fan van vroeg testen voor mezelf maar ohhh als ik niet zeker wist of het vorig weekend of dit weekend was dan had ik het geduld niet meer hoor! Wat knap
Ik hooop dat je niet meer hoeft aan te sluiten bij een nieuw nod forum. En dat je een mooie positieve knal test hebt!

Zoveel klachten, zo veel hoop...
Heb net een Actiontest gedaan en die was, omowit. Dus. Hopen dat Truus nu snel komt en de klachten vanzelf weggaan. Anders voor een bloedtestje op weetikhet naar de huisarts... Is het pfeifer ofzo...

Zoveel klachten, zo veel hoop...
Heb net een Actiontest gedaan en die was, omowit. Dus. Hopen dat Truus nu snel komt en de klachten vanzelf weggaan. Anders voor een bloedtestje op weetikhet naar de huisarts... Is het pfeifer ofzo...

Ahh nee Knuffeltje.. wat balen!! Ik duim dat je snel duidelijkheid krijgt, het liefste in de vorm van een positieve test!
Ik heb vandaag weer mn IUI gehad. 1 eitje was al gesprongen en de andere was er nog, 23mm ofzo. Helaas was het zaad van mn vriend een heel stuk slechter, maar 1,6 miljoen na opwerken, dus daar baal ik wel heel erg van. Ik weet het, het kan gewoon, maar ik dacht altijd dat het aan mij lag en dat mn vriend prima zaad had. Nou nu even niet, dus... 

Maar er is dus kans Mandareintje. Er is maar een kans nodig. Duimen dus maar!
Het lullige is dat ik nog geen spoor van Truus kan ontdekken. En dsn werken dus die teunisbloemoliecapsules ook niet... Net als ik denk een regelmatige cyclus te hebben... ??

@Knuffeltje: wat balen zeg. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Heb je de hele maand de teunisbloemoliecapsules geslikt of tot aan je ovulatie? 

Terug
Bovenaan