[quote quote=10250689]@ lapjesendraadjes, wat vervelend allemaal zeg. Ook voor je vriend inderdaad.. en er is buiten medicatie niets aan te doen bij hem? Misschien klinkt dit dom maar een operatie aan de zaadleiders om het “lek” te verhelpen? Geen idee of dat dat kan hoor… Het lijkt me zo ontzettend frustrerend omdat jouw lijf wel optimaal werkt. @fishy, oh jeetje een lf van 5 dagen is wel heel kort ja! Een vriendin van me had dat ook, die was echter met 1 medicijn goed geholpen en meteen zwanger! Dus twijfel niet te lang en schakel gerust de huisarts in! Ikzelf durf het bijna niet te zeggen, maar meiden… De reden dat de ik weer een vet lange cyclus lijk te hebben is dat ik zwanger ben! Whaaaaaaa. We hebben het niet eens bewust geprobeerd omdat we de onderzoeken na de vakantie wilden afwachten. Het kan dus wel! Spontaan met pcos. Misschien ook juist omdat we alles los hebben gelaten. Het maakt me trouwens ook geen zier uit. Houdt hoop meiden! Ik blijf duimen voor jullie! ❤️[/quote]
Jeej! Super meis! Ben juist onwijs blij voor je!
Daarom ga ik morgen toch niet naar de huisarts. Ik durf niet en wil toch blijven hopen dat het voor ons ook een keer spontaan raak is.
Voor deze maand niet, schuiven we alweer door naar november. He bah wat klinkt dat naar. Dit zou ons jaar worden, we hadden alle tijd. Vol vertrouwen zagen we het jaar tegenmoet. Maar nu zijn we alweer bijna aan het einde en dat is toch wel heel moeilijk... Ik kan nu al op zien tegen de feestdagen merk ik. Want het plaatje klopt nog niet...