Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Waar ik erg blij van werd (bijna ontroerd) is de enorme bereidwilligheid van mijn partner om die stomme pillen te nemen. Ook al is het maar een paar dagen per cyclus. Volgens de arts zou hij er verder weinig van moeten voelen, maar hij zegt zelf dat hij er wel onrustig van wordt. Een hersteloptie is blijkbaar niet nodig of mogelijk.
Ik zit nu 12 dagen na mijn ovulatie en ik verwacht echt vanavond of morgen bloed te zien. Mijn buik is aan het krampen, mijn borsten doen pijn en ik heb gewoon zo'n lethargisch gevoel. 

@Tralala: Gefeliciteerd! Mooi om te horen dat er toch nog goed nieuws bestaat. 
Ik hoop dat het voor de andere dagen ook nog positief wordt. 
Ik blijf me een beetje rot voelen. Bij alles wat over baby's gaat, krijg ik een knoop in mijn maag en voel ik ontzettend rot. Vandaag ook nog eens een rot dag op het werk, dus ik kan wel janken. Ik probeer het echt allemaal los te laten, maar het lukt gewoon niet. 
Af en toe is het echt wel lekker om even te huilen. 

Mttm, ik huil met je mee, net ongesteld geworden. Echt wat een ellende weer. Ik wil positief doorgaan maar ik moet een lach echt uit mijn tenen halen op het moment. 
Over een paar dagen zal ik me wel weer beter voelen denk ik maar nu even klagen en chocola eten. 
Gelukkig zoveel herkenbare verhalen hier en steun dankjewel hiervoor! 

[quote quote=10250689]@ lapjesendraadjes, wat vervelend allemaal zeg. Ook voor je vriend inderdaad.. en er is buiten medicatie niets aan te doen bij hem? Misschien klinkt dit dom maar een operatie aan de zaadleiders om het “lek” te verhelpen? Geen idee of dat dat kan hoor… Het lijkt me zo ontzettend frustrerend omdat jouw lijf wel optimaal werkt. @fishy, oh jeetje een lf van 5 dagen is wel heel kort ja! Een vriendin van me had dat ook, die was echter met 1 medicijn goed geholpen en meteen zwanger! Dus twijfel niet te lang en schakel gerust de huisarts in! Ikzelf durf het bijna niet te zeggen, maar meiden… De reden dat de ik weer een vet lange cyclus lijk te hebben is dat ik zwanger ben! Whaaaaaaa. We hebben het niet eens bewust geprobeerd omdat we de onderzoeken na de vakantie wilden afwachten. Het kan dus wel! Spontaan met pcos. Misschien ook juist omdat we alles los hebben gelaten. Het maakt me trouwens ook geen zier uit. Houdt hoop meiden! Ik blijf duimen voor jullie! ❤️[/quote]
Jeej! Super meis! Ben juist onwijs blij voor je!
Daarom ga ik morgen toch niet naar de huisarts. Ik durf niet en wil toch blijven hopen dat het voor ons ook een keer spontaan raak is. 
Voor deze maand niet, schuiven we alweer door naar november. He bah wat klinkt dat naar. Dit zou ons jaar worden, we hadden alle tijd. Vol vertrouwen zagen we het jaar tegenmoet. Maar nu zijn we alweer bijna aan het einde en dat is toch wel heel moeilijk... Ik kan nu al op zien tegen de feestdagen merk ik. Want het plaatje klopt nog niet...

@Tralala  Proficiat, super leuk nieuws! Voor mijzelf vind ik het altijd fijn om te horen dat het ook na een lange tijd gewoon nog kan lukken! 
Vandaag ook weer op SBS niets liever dan een kind zitten kijken en vind het dan mooi voor sommige het toch gewoon lukt ook al lijken alle dingen tegen te zitten... Geeft me toch het gevoel dat het goed komt...

@Tralala, Ahh wat leuk! Gefeliciteerd! Altijd fijn om hier goed nieuws te lezen! Heb je verder ook al last van de typische kwaaltjes, of valt het nog uit te houden? 
Ik zit zelf alweer op cd12 en strontverkouden. Haha, zo geen goed moment om er op mijn onaantrekkelijkst uit te zien! Aan de andere kant, ik heb maar twee rondes eerder ovulatietestjes gebruikt: de eerste keer was die positief op cd17 (en werd ik op cd30 ongesteld) en de tweede keer was die pas op cd21 positief (waarschijnlijk een verschuiving door een verkoudheid/griepje) en toen was ik zwanger. Geeeeen idee wat mijn lichaam nu gaat doen, maar hopelijk is knalrode, lopende snotneus snel weg! 

Terug
Bovenaan