Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Dat is 4x zoveel als dat er bij ons na opwerken overbleef Mandareintje! En mij werd verteld dat t ook met weinig zaad kan werken. Ik ga voor je duimen!!
Hier denk ik dinsdag ongesteld te worden, helaas. Mijn borsten geven het aan en ook heb ik deze avond een beetje buikpijn. Ik hoop natuurlijk van niet, maar acht die kans klein.

[quote quote=10250202]Bijna de hele maand. Op een week na ofzo.[/quote]
Ik heb een keertje tot even na mijn ovulatie geslikt en toen had ik een hele lange cyclus. Nu slik ik ze de hele maand door en dan gaat het meestal wel goed. Ik weet niet zeker of het echt effect heeft overigens. 

Ik ga woensdag langs de huisarts voor een doorverwijzing. Wil het toch allemaal eens na laten kijken.Ik moet nog steeds veel plassen, droom nog steeds veel, veel rommelige darmen en diarree en nog niet ongesteld. Ben mn hormonen helemaal zat...

Lapjesendraadjes dinsdag is nog ver weg.. er kan nog van alles gebeuren. Heb jij meer hoop door de IUI? Ik wel.. 
Mandareintje Dat is jammer. Kan het een momentopname zijn? Door een griepje, warm bad, stress? Zijn zaad is over het algemeen wel goed toch? 
Ik zit er ZO doorheen meiden. Zwanger worden, dat hoort toch leuk te zijn. Nou nee, voor mij allang niet meer. Ik heb er geen controle op. Geen controle op iets dat ik ZO graag wil. Ik kan wel janken. Morgen is 9 DPO, dan zou gemiddeld genomen de innesteling moeten zijn. Ik neem alle zwangerschapskwalen voor lief, zolang die test maar positief is :( :( :( 

Hier ook een doorverwijzing geregeld. Wel een beetje de waarheid verdraaid hihi. Zijn nog geen 12 rondes bezig ?. 
Half oktober wordt het zaad van mijn vriend bekeken. En ahv de uitslag daar van kunnen we een doorverwijzing krijgen. 
Ovu test was gisteren een knaller. Dus wij hebben het gezellig gemaakt. Zo lang we niks weten hebben we hoop en is de kans zoals bij elk ander moet ik maar denken.
Al die verschillende wachtbankjes/fases ook waar iedereen hier in zit... En toch, allemaal in hetzelfde schuitje ?

Taaraa toen we hoorden dat we IUI mochten gaan doen had ik veel hoop. Toen ik voor de inseminatie kwam en hoorde dat er maar heel weinig goede cellen over waren en dat er eigenlijk geen verschil was met alle testen, verdween die hoop een beetje. Ik snap het ook niet zo goed. De laatste testresultaten waren blijkbaar echt significant anders en vandaar dat we aan de IUI mochten. En dus moest mijn vriend een paar dagen per cyclus aan de anti-depressiva omdat dat als bijwerking heeft dat de blaas dichter blijft en dan heeft dat dus geen zichtbaar effect! Maar goed, ik voel me nu een klein beetje depri (ook een teken dat ik ongesteld ga worden) dus is mijn hoop ver te zoeken. 
Later deze week heb ik mij weer opgeladen hoor! Ik heb voor mijzelf besloten dat ik in ieder geval 3 IUI pogingen doe en dat ik dan of een telefonisch consult met de arts doe, of dat we een officieel evaluatiegesprek doen. Zeker als er in ronde 2 weer zo weinig zaad is. Het voordeel van IUI is dat er in mijn geval geen hormonen nodig zijn en dus veel minder heftig. Misschien hebben ze mij daarom wel IUI aangeraden omdat ze doorhadden dat ik enorm tegen hormonen spuiten op zie?

Lapjesendraadjes wat heftig voor je vriend ook, die anti depresiva voor een dichte blaas. Ik denk ook dat ik ongesteld ga worden zondag. Mijn man heeft nog hoop en theoretisch gezien heeft hij gelijk. Maar  ik ken mijn lichaam intussen ook wel. Maar ja je weet maar nooit he. Wachten, wachten, wachten..  ik duim voor ons! 

Terug
Bovenaan