Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

We hebben net samen staan huilen. 4-5dgn na de positieve ovulatie test; weer bloed. Ik voelde al kramp gister avond, en had nog eventjes hoop op innesteling? 
Morgen ga ik de huisarts bellen.. Vind het zo spannend - hoe kom je nou goed beslagen ten ijs? Zo bang dat hij ons meteen de deur wijst want borstvoeding en 'pas' 8 maanden waarvan 6 cycli.. 
Maar er gaat toch iets niet goed met zo'n korte LF.. Dat gaat zich toch ook niet binnen 4 maanden herstellen denk ik dan? 

Ik durfde de hele dag nergens naar de wc, bang dat ik ongesteld werd en er elders achter zou komen.. 

Vandaag cyclusdag 28. De komende dagen komt als het goed is ergens mijn menstruatie. Ik begin een beetje te twijfelen, want ik heb opeens weer last van een beetje slijm en ik heb veel waterige afscheiding. Misschien nu pas de eisprong, maar we gaan het zien. Ik heb wel het idee dat ik me anders voel. Dus misschien dat er voorgaande maanden toch wel iets gebeurde, maar dat het op het eind misging. 

Lapjesendraadjes ik ga heel hard voor je duimen. Ik hoop echt op een positieve uitslag. 

@knuffeltje: had jij nog opnieuw getest? 

@fishy: hoelang geef je al borstvoeding? Ik weet namelijk dat een vriendin van min ook binnen het jaar naar de dokter is geweest. Ze hebben wel gekeken hoe en wat, maar ze hebben haar echt afgeraden om binnen het jaar weer zwanger te worden. Meestal heeft het lichaam echt even een jaar rust nodig. Die korte LF is wel echt shit. Hoeveel dagen duurt jouw cyclus? 

Bedankt meiden! Ik zit echt nog vol ongeloof op mijn roze wolk. En behalve wat kleine klopjes en krampjes in mijn onderbuik kan ik niet zeggen dat ik er iets van merk. Ik hoop maar dat het een goed teken is! (Eerste keer en geeeeeeen idee wat ik kan verwachten)
@lapjesendraadjes, oeioeioei je maakt het wel spannend! Ik hoop het zo voor je! Vingers en tenen zijn gekruisd
@mttm, mijn slijm ging ook een beetje op en neer toen mijn menstruatie zou moeten komen, al was het nooit echt heel waterig. Maar het verschilt denk ik echt van persoon tot persoon
@fishy, jeetje wat kut! En weer zo kort :( ik heb wel eens gelezen dat het kan komen door de borstvoeding ja maar geen idee of dat dat na 8 maanden nog zo zou moeten zijn... Kan je niet bellen naar de huisarts met je vraag? Of misschien een verloskundige? Of lactaat kundige? Vragen staat vrij en op deze manier blijf je onzeker natuurlijk. Succes en ik hoop dat je snel een langere lf krijgt! 
@knuffeltje, hoe is het nu bij jou?

Nou, vanochtend geen bloed maar volgens de CB niet zwanger. Hoe ik de test ook keerde, ik zag nog geen mini lijntje om t plusje te vormen. Terwijl ik wel een heel klein beetje misselijk ben, maar dat zou kunnen komen van de spanning of omdat ik nog moet ontbijten.
Over 3 dagen opnieuw testen, zegt de verpakking, maar ik heb thuis (Ik zit een paar nachten in een hotel) nog een paar testen van het kv liggen, dus die doe ik morgen. Mijn temperatuur schommelt nogal en blijft net boven het kantelpunt hangen. 
Ik wil gewoon duidelijkheid! En ik wilde dat mijn lichaam niet zo reageerde op zenuwen! Misselijkheid, hoofdpijn plus een kaak die ik geklemd hebt. Bah.

Ah fishy, gewoon bellen hoor. Je kan niet voor een ander invullen wat ze gaan zeggen, dus ook de huisarts niet ;) makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.. Maar met zo'n korte LF zou ik zeker bellen. Als ze tóch adviseren met bv te stoppen oid vanaf dan weer verder kijken.
Pfff voor jou ook spannend mttm! Als je op cd28 een eisprong zou hebben zou dat mega laat zijn toch? Ik duim dat de verandering in slijm een goed teken voor je is! Ipv een heule lange cyclus. Was het nou bij jou dat je er deze maand juist wat minder mee bezig was qua vruchtbare dagen enzo? 
EN welkom terug NWJ dat van toch weer een maandje opschuiven herken ik :) bij mij was/is het wel meer de angst dat ze bij mij wat vinden omdat het sperma van mijn partner OK bleek. Nu toch een afspraak bij de fertiliteitsarts 29 okt en lucht ook wel op dat die nu eindelijk staat. Succes deze maand en een gezellig weekend ;) 

Lapjesendraadjes, jammer dat er nog niets is te zien. Had je eerst wel een regelmatige cyclus? 

@Tralala en Bo-Belle: deze maand ben ik er inderdaad minder mee bezig geweest. Het kan dus eigenlijk niet dat ik zwanger ben. In, wat ik dacht, dat mijn vruchtbare dagen waren, hebben we geen seks gehad. Ik hoop inderdaad dat dit niet pas mijn eisprong is, dan zou het wel heel laat zijn. Ik vind het alleen zo gek. Net had ik ook weer een hele sliert slijm bij het afvegen (sorry?). Ik hoop dus dat het iets van een beginnende menstruatie is, bij mijn menstruatie heb ik aan het begin ook veel slijm. Dus dat het nu slijm is zonder bloed zeg maar. Anders weet ik het ook niet. 

Jullie ook heel veel succes! 

lapjesendraadjes wat shit van die negatieve test! Maar dus ook nog geen menstruatie terwijl je voor jouw doen nu wel al een langere lf hebt toch? Ik duim mee dat die kv test morgen wat anders laat zien. Cb staat natuurlijk niet echt bekend om z'n gevoeligheid.... Duim dus nog even door!
Mttm oh dat heb ik zelf nooit, slijm voor menstruatie dus daar had ik niet aan gedacht. Ik hoopte meer dat er een erg sterk zaadje misschien toch wel wat langer kon overleven en je eitje misschien net wat sneller gesprongen was ;) met een zwangerschap hoor je ook nog wel eens wilde slijm verhalen... 
HIer zitten we midden in de vruchtbare dagen en mijn moeder ligt inmiddels in een hospice. Nu was onze band altijd een beetje moeilijk maar merk dat ik het zwaar heb en het erg zou vinden als ik haar dus nooit zou kunnen vertellen dat we zwanger zijn. Gek wat zoiets dus toch met je doet. Hoop dus zo erg dat het deze x raak is.. 

Terug
Bovenaan