Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Net nu ik mijn vorige berichtje heb getypt, krijg ik een menstruatieachtig gevoel in mijn buik en ik krijg een beetje last van mijn rug. Waarschijnlijk dus toch gewoon een menstruatie. Dinsdag is overigens cyclusdag 33. 

En heeft het doorgezet mttm?
Vind het vooral fijn ook dat die ovu testen mijn cyclus eigenlijk bevestigen. Ik heb er godzijdank niet al 2 jaar naast gezeten ;) 

Nee, het heeft niet doorgezet. Het slijm en het verlies van veel afscheiding is wel een gestopt (lijkt het). Dus ik twijfel nu toch heel erg over een eisprong. 
Van de andere kant maak ik mezelf helemaal gek, want gisteren moest ik veel plassen. Al denk ik dat dat ook niet van een zwangerschap is, want bij een zwangerschap is het de drang om te plassen en ik moet echt heel veel plassen. Dus waarschijnlijk iets te veel water of thee gedronken. 

Wat fijn dat het een bevestiging is. Daar heb ik de ovulatietesten ook eens voor gebruikt. Daarna ben ik weer gestopt, omdat ik er ook erg onrustig van werd. Voor jou beginnen nu dus de wachtweken? 

Jeetje haha je houdt het wel spannend zo! :) 
Verwacht morgen m'n eisprong (temp was nog laag vanochtend) en dan weer de meest ellendige weken tegemoet. Inmiddels weet ik dat het onderdeel van m'n cyclus is, maar op 4/5/6 dpo gebeurt er altijd vanalles vanbinnen en dan krijg ik het zo moeilijk. Dan weet ik het nog een paar dagen uit te stellen maar vanaf een week voor nod ben ik echt een zenuwpees, natuurlijk helemaal niet bien.
Maar goed, we gaan nu ook nog verhuizen èn ik heb een nieuwe baan dus komende periode weinig ruimte om over iets anders na te denken >.

@Bo-Belle, we mogen samen gaan zitten zenuwpezen de aankomende weken! 
Volgens mijn ovulatietest eergisteren ineens (vroeger) een knaltest, gisteren was het alweer een licht streepje. Verder voel ik nooit iets van de ovulatie, niet echt een duidelijke andere pijninks of rechts, dan de buikpijn die ik af en toe heb van mn lastige darmen. Vandaag wel ineens slijm bij het afvegen. Ik snap nu even niets meer van die billingsmethode als ik die naast de ovulatietest leg, want die komen dus niet overeen! 
Wat fijn dat jullie een nieuw huisje hebben en jij een nieuwe baan! Dat zijn ook wel leuke dingen om naar uit te kijken denk ik? Heel veel succes!

Bo-Belle dat is wel goede afleiding. Vooral die laatste week is inderdaad slopend wat betreft zenuwen. Altijd fijn als je iets anders kunt doen.
Ik ga toch maar uit van een ovulatie. Ik heb het even opgezocht en vorig jaar eind oktober heb ik ook een keer rond mijn NOD slijm gehad. Toen duurde mijn cyclus opeens 41 dagen. Dus ik denk dat het nu weer zoiets wordt. Dan weet ik nu wel al dat ik niet zwanger kan zijn, want we hebben de afgelopen dagen geen tijd gehad om het gezellig te maken. Deze keer wordt het dus niet wachten in spanning, maar meer met tegenzin, omdat ik toch al weet dat het niets is. 

Oh mennn dat zou wel shit zijn mttm, dan duurt het helemaal lang voor je weer verder kan. Ik heb vooral als ik op reis ben geweest ineens een uitschieter qua cyclus, dan tik ik ineens de 35 dagen aan vaak. Gek lijf.
Yres, ik heb wel vaak meerdere dagen slijm. Denk alles bij elkaar een goede 5 dagen. En zeker als er dan veel gezelligheid is geweest vind ik het lastig te onderscheiden.. Slijm of sperma haha. Lekkere praat weer. Fijn om samen op te lopen, ben benieuwd wat deze maand brengt!
En inderdaad huisje en baan (of nouja project, ben zzper) is ook heel erg leuk. Maar mijn hemel wat heb ik een hekel aan verhuizen haha. Wat een troep verzamel je toch. Mooi moment om weer eens rigoureus afscheid te nemen van zooi. :) 

Pfaff ik krijg het nu echt niet meer uit mijn hoofd. Het was zo een relaxte maand en nu ga ik dus twijfelen. Ik denk dat ik het niet meer vol ga houden om volgend weekend pas te testen. Straks toch maar even een testje bestellen. Maar als het echt een ovulatie is, kan niets me duidelijkheid geven. 

Terug
Bovenaan