Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Tot op heden heb ik wel een vrij regelmatige cyclus. tussen de 28 en 31 dagen. Mijn LF is altijd 12 dagen, nu zit ik op dag 15. Maar stress heeft echt invloed op mijn lichaam. Mijn bijna burn out begon met elke dag hoofdpijn en stijve nekspieren. En dit wachten geeft me echt stress, ik zit er deze ronde echt te gespannen in merk ik!
Grappig dat de CB niet gevoelig genoeg is, terwijl de ovulatietest van CB gevoeliger dan sensitest was!  Ergens is het fijn dat ik de testdag heb gehaald. Ik hoop dat mijn lichaam morgen een duidelijk signaal geeft!

Oh Bo-Belle wat een heftige tijd voor je! Weet je moeder inmiddels wel dat je probeert om zwanger te worden? Heel veel sterkte, ook al is de band niet goed het zal best zwaar zijn!

Oh meiden, wat is er alweer veel gebeurd in twee dagen tijd! 
@lapjesendraadjes, wat balen van die negatieve test, maar! Zo lang je menstruatie er niet is, is er nog een kansje!
@tralala, fijn dat je je nog helemaal goed voelt! Die kleine krampjes had ik destijds ook tijdens de zwangerschap. Schijnt normaal te zijn. 
@Bo-Belle, heftig dat je moeder in een hospice ligt. Kan me voorstellen dat je zo graag zou willen vertellen dat je zwanger bent. Ik hoop het zo voor jullie! Heel veel sterkte de komende periode!
@elsie-joy, hoe gaat het nu met jou? Ben zo benieuwd! 
Hier is de verkoudheid een beetje aan het afnemen, maar tot mijn verbazing was gisteren mijn ovulatietest knalpositief! Op dag 13! Bijzonder dat het de vorige keren op dag 17 en 21 was. We hebben alleen in t weekend en maandag nog seks gehad. Dinsdag en woensdag niet. Gister positieve test, dus toen ook. Hopelijk was dit geen gemiste ronde. Ze zeggen toch vaak: de dagen voor je ovulatie(piek) zijn de meest vruchtbare.. 

Yres, ze zeggen inderdaad dat de dagen voorafgaand belangrijker zijn :) zaadjes kunnen langer overleven dan een eitje... Maar als je gister een positieve test had springt je eitje binnen 24-48 uur ongeveer. Dus je zou het vanavond nog een keer gezellig kunnen maken natuurlijk. 
Lapjesendraadjes, het is echt een rottijd. Vooral omdat je iedereen een 'fijn einde' gunt maar mijn hemel dat is in dit geval gewoon niet zo. En die aftakeling zo zien is echt heel heftig. Anyways, we hebben het niet verteld. Ze is sowieso heel erg verward en ik vertel liever goed nieuws. Als het niet lukt en zij overlijd voor die tijd heeft ze dat ook niet gemist zeg maar...

Ik heb net de kliniek gebeld om aan te geven dat we een nieuwe ronde in moeten. Ben een half uur geleden ongesteld geworden. Mijn lichaam heeft gewoon de startdatum afgewacht en toen mijn hersens de boodschap 'negatief' kregen, konden zij het sein 'loslaten' geven. Dat is mijn theorie. Ik ben ergens blij met de duidelijkheid, maar hoop op beter nieuws in de volgende ronde! 

@Lapjesendraadje:balen zeg, duidelijkheid is fijn, maar andere duidelijkheid was fijner geweest. Heel veel sterkte en succes met de volgende ronde.
@Bo-Belle: wat erg. Ook al was/is de band niet goed. Het blijft natuurlijk moeilijk. Hopelijk kun je haar toch nog mooi nieuws brengen. Sterkte!
Mijn theorie over het slijm heb ik maar zelf bedacht. Ik weet dat ik het nog eens heb gehad, al was het toen niet zo erg volgens mij. Het is niet onmogelijk dat ik zwanger ben, want het is niet dat we helemaal geen seks hebben gehad deze maand. Ik kan het me alleen niet voorstellen. Komende week even afwachten. De laatste maanden had ik een cyclus tussen de 30 en 32 dagen. 

Lapjesendraadjes ohnee wat balen zeg! Wat flauw van je lijf dan hè. Herken wel wat je zegt hoor, soms ben je mentaal zo met iets bezig dat je lijf gewoon volgt. 
Mttm ik blijf het spannend vinden haha. Wanneer verwacht je je nod? 
Ik ben dus voor t eerst met ovu testen in de weer en oh jongens, ik vind het best bevredigend. In ieder geval een test waar een streepje oploopt hahaha. Niet goed voor mijn inner test-junk overigens, zou hou ik het alleen maar in stand natuurlijk :p
De test van vandaag is duidelijk donkerder dan de teststreep, maar nog niet helemaal 'vol' om het zo maar even te zeggen. Ben benieuwd of dit dan dé test is, of dat de streep morgen misschien nog wel donkerder is. 

Bo-Belle: Ik ga even uit van dinsdag. Dan zit ik op dag 32. Al wil ik sowieso nog een week wachten met testen, mocht de menstruatie niet doorbreken. Dus als ik het volhoud, wil ik op z'n vroegst volgende week zaterdag testen, maar zoals ik al zei verwacht ik sowieso dat dat niet nodig zal zijn. Het blijft natuurlijk wel spannend. 

Fijn voor jou dat de ovulatietesten je een beetje duidelijkheid geven. En pak je kans?

Terug
Bovenaan