Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Bo-Belle een nieuwe uitdaging op het werk is zeker fijne afleiding. Verhuizen is deels fijn, maar deels ook niet haha. De rommel is inderdaad minder fijn, maar als het goed is, geeft het daarna een opgeruimd gevoel. 
Ik moet ook echt afleiding gaan zoeken. Bij alles wat ik voel draait mijn hoofd nu overuren. Net kreeg ik opeens erge rugpijn. Ik let nu echt op alles. Na zo een relaxte maand baal ik hier wel van. 

Ah shit sorry mttm, hoop niet dat ik je wat aangepraat heb :( Zo lastig.. Als je eenmaal wat merkt om het weer naast je neer te leggen ook...
Met verhuizen komen ook een boel vragen trouwens haha... Het huis heeft een extra slaapkamer en we hebben pas ook een grotere auto gekocht. Dus onze omgeving staat op scherp. Ik moet voorlopig dus maar demonstratief een slaapbank neerzetten ;) 

Bo-Belle: je hoeft geen sorry te zeggen. Ik maak mezelf gewoon gek. Gelukkig is de rust weer teruggekeerd. Ik zie wel hoe het gaat lopen. Deze keer heb ik geen test in huis en misschien zorgt dat ervoor dat ik nu weer rustiger ben. Vandaag, morgen en overmorgen kan ik dus sowieso geen test doen. Daarna zie ik wel weer. 
Ohja heel herkenbaar die vragen als je ruimte over hebt of wat dan ook. En het liefst zou je ook nog gewoon willen zeggen dat het voor een kinderkamer is. Veel succes met de verhuizing! 

Ook bij mij is het niet gelukt :( 
Gisteren ongesteld geworden. En alsof dat nog niet erg genoeg is, heeft het ziekenhuis geen plek voor mij deze maand. Ik kan dus pas in november starten met IUI 2 :( 
Uiteraard ga ik deze maand wel proberen op de natuurlijke manier zwanger te raken. 

Taaraa: wat jammer dat het niet is gelukt en echt heel erg dat het ziekenhuis geen plek heeft. Ik vind dat eigenlijk niet kunnen. Van de andere kant geeft het aan hoe groot de groep is waarbij het niet meteen lukt. Het zou nu wel heel mooi zijn als het in die ene maand op de natuurlijke manier zou lukken.

Jeetje Taaraa, dat is wel extra zuur zeg! Geeft inderdaad aan dat we met een flinke club zijn, maar pff wel echt even een domper kan ik me voorstellen... 
Gelukkig mttm, voelde me al schuldig haha! Nou goed dat je de komende dagen niet kan testen. Pak je gewoon de relaxte maand weer op ;) 
En wat leuk dat je meeleest ElsieJoy haha! Ik lees ook regelmatig in jullie zwanger-zijn-topic. Leuk om iedereen een beetje te volgen :) Lijkt me heerlijk dat je bijna de 20 weken aantikt. Dan ben je straks alle enge echo's voorbij en gewoon al over de helft, wauw!
De ovu test die ik deed vandaag nam alweer af, dus heb denk ik inderdaad gister mn piek gehad. Ben benieuwd wat mn temp dan morgen doet. Voel me helemaal een wetenschapper zo. :') 

Wat een herkenbare verhalen van iedereen. Toch fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen. En wat een tegenslagen, vooral ver doorschuiven van een behandeling in he ziekenhuis lijkt mij vreselijk. Maar alles komt op zijn tijd hopelijk goed. 
Vandaag liep mijn ovu test al op, dus verwacht morgen de dikke streep. Ook gezien wat ik voel en het slijm wat extra aanwezig is deze maand. Dus hopelijk een vruchtbaar weekend. Dan hoop ik op mijn man zijn verjaardag goed nieuws te hebben ipv de rode domper. 

Taaraa wat ongelofelijk klote dat ze geen ruimte voor je hebben in hun schema!!
Manmanmanman wat vind ik dat we hier allemaal de Nobelprijs voor geduld en hoop mogen krijgen! Ik ben er van overtuigd dat het ons gaat lukken, maar oh wat zou ik graag in de toekomst willen kijken om te weten in welke maand ik geluk mag hebben! Het is echt lastig om er relaxt onder te blijven!

Terug
Bovenaan