Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

SD, gefeliciteerd! Mooi om te horen dat het na zo een lange tijd toch nog kan. 

Yres, wat vervelend zo een witte test. Helaas weten we allemaal hoe het voelt. Ik hoop voor je dat het toch nog raak is, maar zoals je zelf al aangeeft is de kans klein. Sterkte! 

Knuffeltje, succes de komende weken. Laten we hopen dat de sterren een keer goed stonden. 

Mijn lichaam is toch echt een beetje van slag. Ik ben langer ongesteld en ik verlies langer echt helderrood bloed. Deze keer bijna geen stolsels, dus dat is wel goed. 

Hoi allemaal,
Ik heb als eerste gereageerd en later niet veel meer gereageerd en wel gelezen maar dit wilde ik even delen. 

wij hebben alle onderzoeken in het zh gehad, nu iets van ronde 16. Alles was goed, hsg niet gehad dat gebeurt het nieuwe jaar. Ik ben wel naar een osteopaat geweest en die voelde toch verklevingen bij mijn baarmoeder en blaas die niet op een echo te zien zijn. Ze heeft het los gemaakt en denkt dat er nu dan wel goede hoop is. 
Het voelt erg goed, hopelijk helpt het! Ze denkt dat het eitje al gesneuveld is qua tijd als hij op de goede plek is, door die verklevingen ligt die baarmoeder helemaal vast naar 1 kant. En nu dat los is schijnt het wel te kunnen lukken. 

Ik dacht misschien hebben jullie hier ook wat aan!

lieve groeten van mij:)

Lisaaaaa, dan ben ik eens benieuwd of het iets heeft geholpen. Het zou zeker mooi zijn. 

Ik begin toch een beetje een raar gevoel te krijgen. Normaal ben ik vijf dagen ongesteld en op dag 2, 3 en 4 vloei ik echt. Dag 1 en 5 heb ik matig bloedverlies. Inmiddels is dag 6 aangebroken en afgelopen nacht heb ik weer behoorlijk gevloeid. Mijn bloed is nog steeds helderrood (normaal wordt het donkerder aan het eind van mijn menstruatie). Zou dit toch een soort van hele vroege miskraam kunnen zijn of haal ik me dingen in mijn hoofd die er niet zijn en heb ik gewoon even een andere bloeding? 

Ik had de laatste keer dag 6 ook ineens veel helder bloed en een stolsel, maar niet positief getest er voor en blijkbaar kon ik niet zwanger zijn geweest of het was heel toevallig. Daarna toen ik dat verloren was was het ook in een keer klaar met het bloedverlies!

@mttm, vervelend zo een andere menstruatie! Ik heb zoiets zelf niet meegemaakt, maar kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt! Denk dat het alleen altijd gissen blijft of het nu een andere bloeding is of een vroege miskraam. Tenzij je nu nog hcg in je bloed zou hebben en dan positief test.. Het is dan wel de vraag of je dat per se wil weten. Zou dat je een rustiger gevoel geven? Dan zou ik het even proberen. 
Bij mij was overigens de miskraam-heldere-bloed-bloeding niet zo lang en bruin bloed-afscheiding wel, maar ik zou dan ook 12w moeten zijn geweest en het was opgewekt met medicatie, dus is ook niet zo goed te vergelijken denk ik.
Jij ook veel sterkte met deze gekke menstruatie in ieder geval! 

Vandaag is mijn NOD, vanmorgen geen menstruatie te bekennen dus ik deed in spanning de test. Helaas helemaal wit.. Wachten tot het doorbreekt en door naar ronde drie vrees ik! 

Ik ook weer zoiets geks.. Ik zit vandaag op dag 15, had op dag 11 en 12 al een positieve ovulatie test en gisteren op dag 14 al niks meer te zien op de ovulatietest. Nu heb ik vandaag een beetje bloed verlies. Wat kan dat nou weer zijn?
Elke maand is er weer iets geks, ik snap helemaal niks meer van mijn lijf?

Stom is dat he?
Bij mij is dat ook verschillend hoor. Normaal een dag of 6 a 7 Truus, waarbij dag 2 het heftigst is en het dan almeer afloopt. Maar afgelopen maand ging aan het einde van die week ineens alle sluizen open. Niet handig tijdens een paar dagen weg en geen schone broek mee... 
Ook de klachten voor en tijdens is hier geen pijl op te trekken. Soms helemaal geen tot gekke dingen eten, winterslaapmoe en veel plassen. 
Hormonen zijn gekke dingen. Gewoon de moed er in houden en nergens meer van opkijken!

Terug
Bovenaan