Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik denk dat ik mijn vruchtbare dagen alweer bijna gehad heb... Afwachten maar. Verwacht er ook bewust zo min mogelijk van en laat me verassen...

S D gefeliciteerd!!! Wat fijn dat het toch ook gewoon kan!
MP mijn jongere brusjes hebben het allemaal goed voor elkaar (koophuis, beide partners ook een goede baan) en ik heb die gevoelens ook. Ik schaam me er ook niet meer voor. Ik zal blij voor ze zijn hoor, als ik tante word, maar ook wel heel jaloers!

En SD van harte gefeliciteerd natuurlijk!! Zo gaaf dat het dan na 18 rondes toch raak is, het is jullie zo gegund! Heel erg hard duimen voor een goede zwangerschap nu. 
Farru: tsja je doet alles. Vandaag voor t eerst voetreflex massage gehad, was erg fijn! Ze kunnen niks vinden, hoewel ik een genetische aandoening heb (waar ik zelf geen last van heb)  maar wat wel 50% van mijn eitjes onbruikbaar maakt. En mijn vriend heeft niet het beste zaad, maar wel voldoende. Maar het zou gewoon moeten kunnen lukken dus! Ik duim voor jullie dat het ook snel raak is!

Hier toch weer vroeger getest met een early testje. Witter dan wit. Dacht echt dat het wel weer raak kon zijn. Ben misselijk, heb rugpijn en wat milde buikpijn. Geen bruin/rode afscheiding. Soms kan mn lichaam mij zo voor de gek houden. Echt balen, wilde het zo graag. Ik voel nog altijd een gemis na de miskraam en mijn lichaam wil overduidelijk terug naar de symptomen van toen om ze zo na te bootsen. Laat het nu maar komen en hopelijk de volgende ronde goed nieuws! 

Mandareintje, ja je doet echt vanalles! Gelukkig heb je er zelf geen last van & zou het niet onmogenlijk moeten zijn. Ik blijf hard hopen dat het snel gewoon lukt voor jullie! 
Yres, dat is het meest rotte. Als je zelf denkt dat het goed zit omdat je lichaam je die signalen geeft en je krijgt dan weer een knal witte negatieve test! Misschien nog te vroeg? Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar je hoort het zo vaak. 

@Farru, inderdaad heel rot! Die klachtjes mogen nu wel weer snel weggaan van mij. Denk niet dat het nog positief gaat worden, zit maar 3 dagen voor nod en de vorige x had ik 4 dagen voor nod een streepje. Waarschijnlijk komt er morgen weer bruin/rode afscheiding, dat was voorheen ook zo als ik weer eens voor nod een testje deed. Volgende ronde maar weer goed onze best doen! Het is ook pas de tweede ronde na onze miskraam, maar de eerste keer duurde 11 rondes en ik merk dat ik lang niet meer zoveel geduld heb! 

Yres, nouja "pas" de tweede ronde na een miskraam...ik kan mij goed voorstellen dat het geduld met lang wachten ver op is!  Hopenlijk komt je menstruatie snel op gang! Zodat je verder kunt.

Pfffff...
Ja het was dit weekend volle maan, dacht ik. En volgens mij heeft mijn teen gerust een keer gejeukt maar ik heb geen idee wat voor signalen mijn lichaam geeft...
Eerder al vorige week helder slijm. Dit weekend goed geklust. Vanmorgen knallende koppijn. Hormonen? En plakkerig slijm. Nog steeds helder? Dacht het wel.
We hebben hemel en aarde bewogen, vriendlief gaf alles, en toen... Werd hij weer slap. Verdorie.
Maar hopen dat die regendans achterstevoren op zijn kop afgelopen wrekend al goed genoeg was. Dat ik mijn eisprong al gehad heb.
De dobbelstenen zijn weer geworpen. We gaan dus weer wachten...

Terug
Bovenaan