Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Burgers: ik zou denken aan een ovulatiebloeding. Neem aan dat je toch niet nu al ongesteld zal worden. Hoop ik niet voor je in ieder geval.
menstruatie is iedere maand weer iets geks, dit is nu de 2e ronde letrozol en heb hiervoor 1 eisprong gehad en met letrozol ook 1 en beide keren was menstruatie zo anders.. de 11 maanden hiervoor was er helemaal niks over te zeggen, zo wisselend en ook in hoeveelheid.. hopen maar dat de ellende uiteindelijk en het liefste snel ergens goed voor is, de positieve testen.. 

Oh jee sorry jongens, ik zie dat ik vanmorgen hier mn bericht had geplaatst, dat had in het oktober topic gemoeten ? kan het ook niet meer weghalen, sorry! 

Ik heb m'n menstruatie er weer op zitten, ben wel blij dat ie maar 3 a 4 dagen aanhoudt ? 
Het resultaat van het lab onderzoek is ook binnen. Ze geven aan geen factoren te zien voor een verminderde kwaliteit van de zwemmers. Dus dat klinkt veel belovend! We krijgen een doorverwijzing voor verder onderzoek. Ben benieuwd wat nu verder.
En ondertussen op het wachtbankje maar weer... ? 

Muts: altijd fijn als het niet bij de man slecht is ☺️ Voor jezelf wist je ook al of niet? Sorry houd niet alles bij ? wachtbankje voor je ovulatie bedoel je nu, of echt al een eisprong gehad?
ik heb een vraag ik hoor vaak dat menstruatie uitblijft als je ziek geweest bent enzo.. nu heb ik 14-10 op mijn cd14 een smilie gehad ook erg veel rekbaar slijm ? we hebben het op dag 11, 13 en 14 gezellig gemaakt of geïnsemineerd.. ik merk alleen toch dat ik onzeker word, aangezien ik op de dag van de piek ook buikgriep had, maar 1 dag, zou het nu toch kunnen dat mijn eisprong opschuift ondanks de piek? Mijn man was gister aan de beurt dus niet meer gezellig kunnen maken, misschien haal ik het maar in mijn hoofd hoor ik bedoel die piek geeft hij niet zomaar die had dan ook uitgesteld kunnen worden door mijn lijf maar toch ? is al maand 13 en wil echt geen kansen meer laten gaan.. mensen dit ook gehad toevallig? Heb denk ik gewoon behoefte aan opbeurende woorden ? succes allemaal met wachten en hopelijk snel een positieve test voor ons allemaal!

@wilkindje ik heb geen opbeurende woorden helaas, ik zit zelf ook met die vraag.. Ik heb last van nachtmerries en slecht slapen en ik vraag me dus ook af of dit invloed heeft op mijn ovulatie en indd als je ziek bent of iets dergelijks.. 
En indd ook iets gelezen over ovulatie bloeding dus dan zal dat het wel zijn. Wel gek gezien ik dag 11 positief test en dag 15 pas die bloeding is. Die testen zijn misschien ook niet te vertrouwen.. Vandaag weer getest en er is weer een iets duidelijker streepje te zien. Als ik die testen moet geloven heb ik 3x in 2 weken mijn ovulatie hahaha! 

Burgerse: mijn lichaam heeft het zelf al duidelijk verteld, heel veel afscheiding maar stug en dik geen draden meer ? is dus allemaal goed gegaan ☺️ Streepjestesten werken bij mij niet heb pcos en eigenlijk alleen mijn lh is verhoogd ? hierdoor lijk ik dus heel vaak een piek te hebben met streepjes testen sowieso altijd een streepje maar ook 3 of 4x per maand een piek. 1 maand met echo na provera een eiblaasje gezien die op springen stond die gaf cb goed aan en vorige maand een smilie en de volgende dag echo in de middag en was het eitje inderdaad al weg.. ik weet nu dus heel zeker dat deze ovulatietesten voor mij wel werken ☺️ Succes met klussen en lastig zo om je piek te vinden, wellicht cb erbij kopen als extra bevestiging als je een piek hebt of die hem ook aangeeft ☺️ Kost veel maar op die manier natuurlijk niet. 

Wilkindje, hoe ben je er achter gekomen dat je pcos hebt? Dat zijn cystes op de eierstokken toch? Ik heb laatst wel een echo gehad vanwege een rare bult in mijn vagina en toen hebben ze ook meteen naar mijn eierstokken gekeken en daar zagen ze niks op. Betekend het dat ik dat sowieso niet heb of?
Als het deze maand weer niet is gelukt kan ik dat inderdaad gaan overwegen.
Wat je ook zegt van je afscheiding, snap ik ook niet helemaal. Bij mij is het bijna altijd dik. En als ik nu terug denk aan de afgelopen dagen ook dik en veel. Is dat noujuist wel of niet goed? 
Ik zit met zoveel vragen haha sorry?
Hoe kan ik hier trouwens een afbeelding uploaden? Dan kunnen jullie zien hoe raar die ovulatietesten doen haha. 

Terug
Bovenaan