Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@bo-Belle. Nee nog niet opgeschoven helaas! Ben heel benieuwd, ik geef het nu nog twee ronden en dan ga ik weer naar het ziekenhuis.
Wij zouden ook een mooie verre reis maken maar deze hebben we afgezegd. Ook omdat het zika virus daarna nog drie maand bij een man in zijn lijf kan zitten dus als je terug bent moet je nog drie maanden uitstellen en dat hebben we er niet voor over. Hopelijk krijgen we een makkelijke baby zodat we dan nog kunnen gaan hahaha!

Oh SD dat meen je niet, wat ontzettend kut zeg. Neem maar goed de tijd voor julliezelf om dit een plekje te geven. Vreselijk, het was jullie zo gegund :(
Ik heb morgen een afspraak gemaakt met de GGD, want ondanks dat het veilig wordt geschat is de kans nog steeds aanwezig. Vind het toch spannend maar wil tegelijkertijd mijn leven niet op pauze zetten. En we hebben ons aangemeld voor een ivf traject in Duitsland dus durf niet zo goed te boeken tot ik weet wanneer we daar mogen starten. Wat een gedoe allemaal, zo'n kind proberen te krijgen...

Oh, S D wat erg voor jullie! Zo ontzettend naar en verdrietig dat jullie dit mee moeten maken. Snap heel goed dat je wil schelden en het oneerlijk vindt. Zodra je dat extra streepje ziet, begin je jullie toekomst te zien met een ukkie en je houdt zoveel rekening met wat je gaat doen en eet. Als dit dan gebeurt is het net alsof je weer instort. Heel heftig en super verdrietig. Heel veel sterkte en neem de tijd om het te verwerken! ❤️

[quote quote=10256427]Helaas gaat mijn zwangerschap niet door. Het is een miskraam geworden helaas. ☹️[/quote]
Aww fuck... Want je had nu, een week? Dat je wist dat je zwanger was. Echt onwijs klote meis... 

Jeetje SD ik schrik er gewoon van, wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterke en een digitale knuffel!
En precies dat mandareintje, overal worden de kansen aanzienlijk kleiner maar de uitkomst kan zo verschrikkelijk zijn en de nasleep vrij lang. Ik ben vorig jaar nov/dec naar Colombia geweest, niet overal veilig qua zika. Maar ik ging alleen (bij een vrouw blijft het minder lang in het systeem dacht ik) en heb daarna dus bewust even gewacht met weer proberen zwanger te worden. Was voor ons een welkome pauze toen. Anyways, fijn dat je een gesprek met de ggd hebt voor meer duidelijkheid. En nog fijner dat je in aanmerking komt voor een ivf traject in Duitsland! 

Terug
Bovenaan