Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

WilKindje – 25jaar – 14e maand – 3e ronde letrozol 2,5mg – NOD nog niet bekend – 1e kindje
Bo-Belle – 32 jaar – 24e maand – (nog) geen medicatie – NOD 14 nov – 1e kindje
Burgerse – 27 jaar – 11e maand – geen medicatie – NOD 29 oktober 

fishy - 25jr - 8e maand - geen medicatie, 31/10 naar gyn, LF van 4dgn - NOD officieel 4 november - 2e kindje

Ja ik zet nu wel meer dat we naar de Gyn gaan met een LF van 4dgn, en dat is ook 8mnd zo geweest.. maar inmiddels zitten we dus wonderbaarlijk op dag 9 DPO?! Hoe dan ... 

WilKindje – 25jaar – 14e maand – 3e ronde letrozol 2,5mg – NOD nog niet bekend – 1e kindje
fishy – 25jr – 8e maand – geen medicatie, 31/10 naar gyn, LF van 4dgn – NOD officieel 4 november – 2e kindje
NWJ - 25 jaar - ronde 13 - geen medicatie, 6 nov afspraak bij huisarts - NOD rond 16 november - 1e kindje 

fishy – 25jr – 8e maand – geen medicatie, 31/10 naar gyn, LF van 4dgn – NOD officieel 4 november – 2e kindje
NWJ – 25 jaar – ronde 13 – geen medicatie, 6 nov afspraak bij huisarts – NOD rond 16 november – 1e kindje 
Farru - 29 jaar - ronde 8 - geen medicatie - NOD 2 November - 1e kindje - cyclus 28d
In maanden of rondes zitten we op 8 of 9. Maar we hebben vorig jaar November/December ergens al besloten dat we graag een kindje willen alleen toen was het meer we vrijen als we zin hebben en zien wel. (Beide er van uitgaande dat het wel eens snel raak kon zijn) ik slik namelijk al langgg de pil niet meer, een duidelijke cyclus van 28 dagen blabla. Toen het in Maart nog niet zo was besloot ik iets gerichter te werk te gaan en bij te houden ook voor een eventueel doktersbezoek straks.
Maar eigenlijk merk ik dat ik helemaal niet meer in rondes wil tellen.... van binnen weet je dat je nu bijna n jaar bezig bent

Heb hier weer behoorlijk wat verhalen gemist zo te zien. helaas nog geen berichten met positieve testen.
Nathlin en burgerse ondertussen al meer duidelijkheid want overtijd klinkt toch best positief. 
Bo-Belle jij ook net je afspraak gehad, was dit jullie eerste afspraak of tweede? Wij hebben onze eerste afspraak achter de rug. Was eigenlijk ook niet zenuwachtig, maar meer benieuwd wat er nu allemaal zou gebeuren. De uitkomsten waren alleen wel even schrikken.
Ik heb namelijk endometriose en dat wist ik al want liep hiervoor een aantal jaar geleden al voor bij de gyn. Schrok alleen nu omdat ze het deze keer met het inwendige onderzoek zelfs kon voelen en het ook echt duidelijk op de echo te zien was. Het zit wel op een redelijk gunstige plek qua kinderwens, want het zit met name in mijn darmwand en een klein stukje achter de baarmoedermond. Om dit weg te laten halen zou dat stuk darm weggehaald moeten worden, dus dat was wel even een schok.
Toen kwam het tweede bericht, want ja de onregelmatige cyclussen die ik nu ineens heb lijken allemaal toch wel te duiden op PCOS. Zou wel een heleboel dingen verklaren, het moeilijk kunnen afvallen en snel aankomen, de mk begin maart, etc. vanmorgen dus bloedgeprikt voor de onderzoeken en over ruime 3 weken het volgende gesprek met alle uitslagen. incl. het zaadonderzoek van mijn man. Vindt het nu ineens allemaal zo'n ding worden en het hele leuke van zwanger worden is er nu gewoon een beetje af. klinkt misschien een beetje hard, maar was er echt even een beetje klaar mee na het gesprek en zat er even doorheen.
Nu alles alweer een beetje kunnen laten landen en vasthouden aan de positieve dingen. Er wordt nu gekeken wat er allemaal precies aan de hand is. De eierstokken, eileiders, baarmoeder, baarmoedermond en -slijmvlies zagen er allemaal goed uit. Dus nu wachten op de uitslagen en kijken welke route we gaan bewandelen.
Zijn er hier toevallig ook meiden die zowel endometriose als PCOS hebben. Ben benieuwd wat voor een trajecten jullie in zijn gegaan.
Dus vul mijzelf ook even aan in het onderstaande lijstje:
NWJ – 25 jaar – ronde 13 – geen medicatie, 6 nov afspraak bij huisarts – NOD rond 16 november – 1e kindje 
Farru – 29 jaar – ronde 8 – geen medicatie – NOD 2 November – 1e kindje – cyclus 28d
Zwindo– 28 jaar – 13e maand – nog geen medicatie, eind nov 2e afspraak gyn met uitslagen onderzoek – NOD ?? – 1e kindje

@Bo-Belle: 
Wij zijn begonnen op 01-01-2018 en zijn toen in september zwanger geworden. (Ohhh durf het bijna niet te vertellen omdat ik me zo schuldig voel dat sommige van jullie dat gevoel nog niet hebben gehad ?) Eind oktober 2018 bleek dat er een miskraam aan zou komen helaas. Tot eind 2018 in mineur geweest geestelijk en lichamelijk. 

Daarna veel rare cyclussen. 60 dagen en dan weer 26. Twee week bloeden en dan weer maar 3 dagen.
Sinds Augustus zijn we nu doorverwezen naar ziekenhuis en na veel onderzoeken is gebleken dat het bij mijn vriend helemaal goed zit en dat ik "waarschijnlijk" geen eisprong heb. Ik heb afgelopen vrijdag het zwangerschaps hormoon Pregnyl mee gekregen en dat heb ik moeten prikken in mijn buik om zo de eisprong te laten plaats vinden. Dood eng!! Nu verwachten ze dat mijn NOD dus 14 dagen later is. Aanstaande maandag moet ik bloedprikken om te meten of mijn progesteron wel toeneemt. Spannend! Vorige keer was het namelijk niet toegenomen. Mocht dat niet zo zijn dan hoor ik dat een week later en gaan we de volgende stap doen van dit proces.
Ik vul het lijstje even aan:
Farru – 29 jaar – ronde 8 – geen medicatie – NOD 2 November – 1e kindje – cyclus 28d
Zwindo– 28 jaar – 13e maand – nog geen medicatie, eind nov 2e afspraak gyn met uitslagen onderzoek – NOD ?? – 1e kindje
Mienma– 28 jaar – 22e maand – zondag 27-10 eerste keer Pregnyl geprikt. NOD (ongeveer) 10 nov – 1e kindje

Knuffeltjeee klinkt dus wel alsof t misschien helpt?
Bo-Belle, ik had je zo gegund dat er meer antwoorden waren dan vragen!! Ik weet over 2 weken of we het appartement krijgen. Ben er echt helemaal enthousiast over en dat geeft wel wat afleiding deze wachttijd!

Zwindo– 28 jaar – 13e maand – nog geen medicatie, eind nov 2e afspraak gyn met uitslagen onderzoek – NOD ?? – 1e kindje
Mienma– 28 jaar – 22e maand – zondag 27-10 eerste keer Pregnyl geprikt. NOD (ongeveer) 10 nov – 1e kindje
LLapjesendraadjes - 37 jaar - ronde 13, 2e ronde IUI - geen medicatie. NOD 3 november - 1e kindje

[quote quote=10260184]Knuffeltjeee klinkt dus wel alsof t misschien helpt? Bo-Belle, ik had je zo gegund dat er meer antwoorden waren dan vragen!! Ik weet over 2 weken of we het appartement krijgen. Ben er echt helemaal enthousiast over en dat geeft wel wat afleiding deze wachttijd![/quote]
Sorry, ik slaap al bijna. Wat helpt?
Als mijn menstruatie doorbreekt gebruik ik een week of 2 teunisbloemoliecapsules.
Verder doe ik maar wat, bij helder slijm proberen te klussen.

Terug
Bovenaan